Engelska!

Okej! Det är söndag och det är dags att stänga omröstningen för vilket språk jag borde skriva på när jag skriver Zayns perspektiv! 
Bilden ovan visar tydligt att jag ska fortsätta skriva på engelska. Men för er 22% som vill ha det på svenska så har jag en enkel lösning. I menyn till höger så finns det en google translate. Om ni trycker på den och väljer svenska kommer den automatiskt att översätta till er. Snabbt och enkelt! Jag hoppas ni inte slutar läsa för att jag skriver på engelska men det är helt enkelt majoriteten som har avgjort!
 
Tack till alla som har varit med och tyckt till! Det kommer definitivt att komma fler omröstningar om annat i framtiden för era åsikter betyder mycket! 
 
Senare idag kommer det att komma upp ett Zayns Perspektiv så håll ögonen öppna!
 
Puss på er ;*
/ Amanda
Kommentarer
Agge!xx

Tack! :) Jag tycker det är jobbigt att det står på engelska! även fast jag går i 7:an så är det jobbigt för om jag inte fattar ett ord så hoppar jag över det och då blir det värsta katastrofen med allt :)

Date: 2012-12-16 Time: 12:56:05
blogg: http://onedforever.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: