Kapitel 25

WHAT are you going?” hörde man en kille i rummet. Jag anade först att det var Harry men efter ett tag märkte jag att rösten var ljusare och mer ironisk. Jag kollade upp och såg Louis stå i dörr öppningen.

What are you doing?” kontrade jag med en hes morgon röst.

I'm here to check on you as I was told to do. And IF uncle Simon ever finds out about this he's going to kill us all three.” Louis gick in och ställde sig bredvid Harry som låg på mage med huvudet mot mig. Han såg så fridfull ut när han låg med sitt rufsiga hår och halvöppna mun.

How did you get in?”

Well, uncle Simon gave me some keys before he left.” sa han och kollade hånfullt mot Harry. ”Good morning Harry, love.” sa Louis med en pipig röst som antagligen skulle föreställa min. ”Give me a morning breath kiss, sweetheart.” han böjde sig över Harry med en plutande mun och jag visste inte om jag skulle skratta eller vara allvarlig i denna stunden då någon annan försökte pussa min pojkvän. Men tog beslutet av att dom är som bröder, detta var ett practical joke och jag kunde inte dölja min nyfikenhet om det skulle fungera. Harry vände sig så han låg på ryggen med en suck och när Louis var två centimeter ifrån Harry gav Harry honom en knytnäve rakt på munnen.

Why did you do that for?”

Because you tried to kiss me, prince charming!” sa Harry och log. Han sträckte lite på sig och makade på sig lite så jag kunde lägga mig tillrätta på hans bröst och han pussade mig mjukt på huvudet. ”Good morning, sweetheart. Don't mind the crazy one by the bed.”

I'm getting in so much trouble for this!” klagade Louis. ”It's dinner at our place tonight if you remember,” Harry gjorde en gest med handen som visade att han hade glömt det. ”Everyone's going to be there, even you own parents. Don't come late. It's going to be a while you meet them again.”

Where are you going?” frågade jag med en liten bit av oro i rösten.

Tour, interviews, meet and greet and all that. We'll be gone for at least three or four weeks.” jag försökte att låta bli att se så ledsen ut och jag tror att Harry kände av spänningen. ”Don't worry love, you can fly out to where ever we are anytime.”

You can take Spenc tonight if you like.” fortsatte Louis. Harry hade nu tröttnat på inkräktaren bredvid sängen och tog en utav kuddarna och kastade den mot Louis.

Go!” Louis gick muttrande där ifrån och lämnade oss ensamma i en sekund.

Wait! HARRY'S NAKED WITH A GIRL IN THE BED! Breaking News!!!!” skrek han i dörröppningen och fick ännu en kudde mot sig som träffade dörren.

Det blev döds tyst och det enda jag kunde höra var Harrys hjärta dunka. Jag följde hans konturer på magen med mina fingrar och andades in hans härliga doft.

Will you do me the honor to be my date to Louis dinner?” frågade han efter en stund och stannade min hand genom att lägga sin han ovanpå.

Of course.” sa jag tyst och började följa hans konturer på hans hand. Efter ett tag tog han tag i min hand i ett fast grepp.

Why are you nervous?” frågade han spänt.

I know we have been a part that long before but that was when we were broken up. This means that we will be official and it terrifies me.” han kollade oförstående på mig. ”I haven't been on the computer or any social network since I came here.” förtydligade jag och en ljus gick upp för honom.

You don't listen to them okay? Only listen to me and you are the most amazing person in the world and they don't know you. Besides we have skype, cellphones and you can always come visit, whenever you want to.” Jag lyfte nu huvudet så jag kunde kolla på honom och han tog mitt huvud i sina händer. ”Love you.” sa han och pussade mig lätt. ”So,” sa han sedan och tog upp täcket över oss. ”Did you sleep well?” frågade han med en komisk röst.

Yes.” sa jag misstänksamt. ”Why?”

Well, you talk in your sleep you know.”

No, you're kidding.” sa jag stensäkert och kollade upp för att se hans ansikte.

I'm serious. You are too cute sometimes.” han skojade inte och jag blev helt röd i huvudet. Jag dök under täcket.

What did I say?” nästan skrek jag för att jag skulle höras genom det tjocka täcket.

You said my name a couple of times, that you miss your parents and that I'm the only.” sa han lugnt och drog upp täcket där jag låg gömd. Han såg att det besvärade mig.

You're the only one for me.” jag kom ut från täcket igen kollade in i hans gröna ögon och jag höll på att drunkna. Han lyfte huvudet och mötte mina läppar och gjorde så han kom ovanpå mig med överkroppen. Jag nafsade på hans läpp vilket gjorde honom ännu ivrigare att komma närmare mig. Hans hår kittlade mig i ansiktet och min kropp kunde inte stå emot hans. Det kändes som att hud mot hud inte var nog utan det skulle till mycket mer för att vi skulle bli nöjda. Men jag var tvungen att avbryta när jag kände något mot mitt ben som hade vaknat till liv.

Harry, I'm not ready.” viskade jag och han drog ifrån sitt huvud.

Don't worry. I won't do anything before you tell me to” sa han och kysste mig mjukt och tog sig sedan snabbt och pinsamt in till badrummet. Jag kan väll bara säga att jag var överst lättad av att Simon inte var där. Men även att jag var rätt glad över att ha den inverkan på honom.

Kommentarer
jossan

jätte bra skrivet och roligt att läsa :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
onerightdirection.blo.gg

Date: 2012-11-11 Time: 13:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: