Kapitel 32

Okay, so I'm about to throw up. Seriously Harry.” jag klämde hårdare i Harrys hand och han strök mig över håret.

You are doing fine. It's soon over. Just don't look.” Jag låg ner på en brits som kändes lite sjukhus men det fick mig att känna mig lugn över att jag kanske inte skulle slå mig om jag svimmade.

Does it looks okay?”

It's lovely.” jag börja vrida huvudet mot min arm men Harry drog tillbaka till mitt huvud. ”I said it was lovely, not that it was done.” Jag skulle inte påstå att det var smärtfritt men det gjorde faktiskt inte så jätte ont som jag hade trott och det var faktiskt en befriande känsla att jag inte skulle vara i extremt smärttillstånd under en halvtimme.

And I am done.” sa Oliver som var den som tatuerade. ”And I'll just clean it and put some plastic material on so you won't mess it up.” han lade någon kylande smörja på armen och tejpade på något som såg ut som plastfolie och sedan fick jag se den.

Wow.” sa jag. ”My first tattoo.” jag fnissade till kände hur det började bränna lite under huden.

Maybe you should sneak out in the back.” det var en utav säkerhetsvakterna. ”It's crazy out there.”

Not such a good idea there are just as much there.” började en annan säkerhetsvakt och de diskuterade utvägarna vi kunde använda med Oliver.

Not to interupt or anything guys. But we need to get going. The lads are waiting for us.” abröt Harry och gav mig hans solglasögon och bad mig att ta på dom. Vi gick ut i det totala kaoset med Harry som en inre sköld då han höll mig om midjan som ledde mig fram. Jag var helt förblindad av alla fotoblixtar och det var tur att Harry var bredvid mig så jag hade någon att följa efter.

The sunglasses” viskade han i mitt öra och jag tog på dom och han pussade mig på tinningen. Jag såg säkert jätte löjlig ut i hans pilotbrillor så jag sänkte huvudet lite för att inte göra mig för uppenbart ful. Harry knuffade in mig i bilen och hoppade in efter mig. De två säkerhetsvakterna som var dom som körde bilen satte sig tillrätta och frågade om alla överlevde.

You two make a perfect couple. That will be some really good pictures.” sa den ena säkerhetsvakten och log löjligt. Jag kände att det var lite utav en pik till en förolämpning men Harry pussade mig lätt.

Thank you.”

 

Vi var inne på en rätt flott restaurang och det var en riktigt mysig stämning. Vi fick ett eget bås så vi kunde vara ostörda. Jag åt som en galning efter att varit tom i magen de senaste tio timmarna. Det tog dock bara ett par timmar innan ett mms kom från Simon och jag blev helt iskall inombords.

What were you doing there, Spencer Anderson Cowell?

Jag kollade på bilden och Harry dök upp bakom mig efter han varit på toaletten så vi kunde dra oss mot hotellet igen.

I like it.” mumlade han i mitt hår och jag visade meddelandet som var till bilden. ”Okay, not so much anymore. He will kill me.”

He will kill both of us. Me because I was so shortminded and you because you have a really bad influence on me.” sa jag och ställde mig upp och lade min kappa på armen.

Agree.” sa han och tog min kappa och hjälpte mig på med den. Jag vände mig om och gav honom en lång puss.

Agree.” sa jag och log mot honom.

Hey, Lou.” sa han sedan med ett fånigt leende på läpparna. ”Spence will sleep in our bed tonight so you have to sleep with Zayn.”

Are you kidding me, Harry! No way that she's kicking me out of my part of the bed! Not cool, bro.” jag såg att han drev med honom. ”Why don't Spence sleep in the same bed as Zayn? It's not like they are going to snogg. Right?” han kollade på mig och jag gav honom en likgiltig blick.

De hade denna diskussionen hela vägen till hotellet. Niall och jag pratade om gitarrer och att vi var tvungna att spela tillsammans någon gång. Han hade tydligen med sig två stycken så när vi kom upp till rummet igen satte vi oss ner tillsammans i soffan och han visade sina gitarrer.

You got some really expensive guitars.” sa jag förbluffat. Han gav mig en utav dom och han började slå på strängarna som ingenting. Han visade mig ackorden till låten och sedan hängde jag på medan han sjöng och jag tog övertonen. Det lät riktigt bra och efter ett tag började vi komma på egen text till melodin. Tillsist kunde vi inte hålla oss längre utan vi låg ner av skratt efter vi gjort klart vår ost och bacon sång till melodin av big girls don't cry med Fergie. De andra killarna satt och lyssnade och skrattade i mellan åt. Liam var den enda som satt och inte gjort något framför sin dator utan gav oss uppmärksamheten och sjöng med.

You are really talented.” började Niall. ”How come you never started preforming?”

Bullied.” sa jag och pekade på mig själv och log ett snett leende. ”I'm not confident enough so I'm trying to not be in the spotlight. And I like it that way.” sa jag och började spela igen. Niall gled över en låt och ackord på ett papper och jag gled in på låten Little Things efter ett tag. Alla började sjunga och jag och Niall spelade till.

Efter ett tag ringde Eleanor till Louis och undrade vad fan jag gjorde i USA och var allmänt irriterad över att jag inte berättat för henne utan jag hade lämnat henne i Manchester för att ruttna i skolan. Jag bad ironiskt om ursäkt och lovade henne att dra henne i håret nästa gång så hon visste att jag skulle fly landet. Under tiden Louis pratade med Eleanor så satte Liam igång en film och trots jag sovit ett bra tag innan så när jag sjönk ner i Harrys famn där han låg på soffan så somnade jag rätt snabbt med huvudet på hans bröst och värmde mina kalla händer mot honom. Jag kände mig säker där och jag kände mig hemma. Något jag inte känt mig på flera veckor. Hans armar kändes tryggande där dom var runt om mig och hans huvud då och då sjönk ner för att pussa mig på huvudet.

Jag hade ingen tidsuppfattning när jag vaknade igen men filmen var slut och dom var inne på eftertexterna.

Hey, you want to go to bed?” frågade Harry och jag nickade bara och försökte ta mig upp från min varma plats. Jag fick gåshud över hela kroppen med tanke på att det blivit så varmt där vi låg. När jag kom in i badrummet tvättade jag av mig snabbt och svor lågt för mig själv när jag insåg att jag hade glömt en pyjamas av något slag hemma.

Harry?” ropade jag.

Yes?” ropade han tillbaka.

Is it only you in there and the door is closed?”

Now it is.” ropade han och jag hörde en smäll av en dörr. Något jag var lättad över var att jag hade mina svarta underkläder på mig och inte de där fula bomullstrosorna med alla regnbågens färger på som jag brukar ha när jag vet att jag inte ska ha manligt besök i sängen. Jag öppnade dörren och gick ut och jag såg att Harrys mun öppnade sig lite där han låg nerbäddad i sängen. Man såg vad han tänkte och jag satte händerna på höfterna.

I forgot my pjs' at home.” suckade jag.

There is a god.” väste han och knäppte händerna och kollade upp i taket.

Funny. Can I borrow one of your t-shirts?”

Why?” han fortsatte stirra på min kropp och det var lite besvärande. Eftersom jag inte helt var säker i min kropp.

Because it's uncomfortable to sleep with a bra.” sa jag så uppenbart som jag bara kunde och han höjde ögonbrynen.

Like I knew that.” fnös han och pekade på en utav tröjorna som hängde på en stol. Jag kände hans parfym som fastnat på tröjan och jag kände även att Harry försökte ta av tröjan igen med ögonen. Men jag ignorerade honom så gott jag kunde och gick fram till sängen och försökte så smidigt som möjligt krångla av mig bhn och kastade den på golvet där även Harrys ögon landade. Jag hoppade i sängen och la mig på rygg och sträckte mig efter lampknappen och allt blev mörkt. Det enda jag kunde höra var Harry som makade sig närmare och jag kände att han bara hade på sig ett par kalsonger. Jag böjde mig över honom och började pussa honom över hela ansiktet utan att lämna en enda centimeter okysst. När jag precis var färdig med andra ögat så stönade han till.

Just kiss me.” sa han tyst och jag fnittrade till.

I was waiting for you to tell me to.” sa jag.

You're evil.” och så gjorde han så att han var ovanpå mig istället och jag fick halva hans vikt på mig. Han nuddade sina läppar mot mina och jag nafsade lite i hans underläpp och han lirkade in sin tunga i min mun och vårt sätt att reta varandra var över och det blev årets hångel. Jag kände honom över allt och hans händer trevade under tröjan och han masserade mina bröst med ena handen och han kysste min hals och jag njöt utav att ha honom nära mig. Mina fingrar trevade längs linningen på kalsongerna och över hela hans kropp. Ännu en gång kände jag att hans undre del vaknade till liv och denna gången stoppade jag inte honom.

I want you.” andades jag mot hans öra och han blev nästan som galen men stannade upp efter ett tag.

Not tonight.” andades han tillbaka och jag blev besviken. Jag var glad över att det var mörkt i rummet men givetvis kände han hur jag stelna till lite. ”Because when I meet uncle Simon tomorrow I want to get out of there... Alive.” viskade han. Och han gav mig en lång kyss och jag vände mig om och han la sig sked med armarna om mig och precis som innan när vi låg i soffan. Så kände jag mig lika hemma och lugn.

Kommentarer
jossan

Haha jätte bra!!

Svar: Tack så jätte mycket för att du kommenterar! :)
onerightdirection.blo.gg

Date: 2012-11-21 Time: 21:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: