Kapitel 31

So is it safe?” väste Niall när jag kom ut i det stora tv rummet i suiten.

I'm fine if that's what you ask.” jag hörde Louis andas ut och Zayn kom fram och lade armen om mig.

Thank you.” sa han och ledde mig bort mot soffan.

No problem. But do you mind?” sa jag och pekade mot ett utav sovrummen. ”I haven't gotten much sleep in twentyfour hours and he's an ass sometimes which exhausts me like crazy.”

You can sleep in Nialls and mine room.” erbjöd sig Liam artigt och pekade på en stängd dörr på andra sidan rummet.

Thank you.” sa jag och tog mig ur Zayns grepp och gick in i sovrummet och stängde dörren efter mig. Rummet hade ett gigantiskt fönster som nådde från tak till golv och det var en stor dubbelsäng mitt i allt kaos med kläder på golvet. Jag trippade över allt så gott jag kunde för att inte stampa på något och föll över sängen på magen och sparkade av mig skorna. Jag slocknade som ett ljus inom loppet av fem minuter.

 

Spence, sweetheart.” hörde jag någon viska in till mitt öra.

Mmh.” var allt jag fick fram i något slags stönande. Och jag kisade med ögonen och såg att det var Harry. Jag knep ihop ögonen igen och lade armen om honom.

Baby, you've slept like six hours. We've been able to be on the Ellen Show while you slept.”

Six hours?” sluddrade jag förvånat och försökte låta bli att kleta ut det lilla smink jag hade kvar under tiden då jag gnuggade mig lätt i ögonen. Jag kollade på Harry som låg ner i sängen med datorn.

What are you doing?” mumlade jag och satte mig upp och lutade mitt sömntunga huvud på hans axel.

I was just uploading some pictures from my cell.” Han började kolla igenom bilderna från dagen och sedan kom bilder på en zombie som låg med halvt öppen mun, spretigt hår och gammalt smink.

You took photos of me while I was sleeping?” frågade jag och kisade för att se bättre om jag skulle hata bilderna och bli sur på honom eller om det var rätt ok och att han bara var gullig.

You were too beautiful to not be captured on camera.” sa han och pussade mig på pannan. Jag kände att han luktade renare än vad han gjorde innan. ”You want to look at the footage from today? It was absolutley amazing.”

Okay.”

Han satte igång en video från Ellen Degeneres youtube kanal och det började med en intervju. Hon började prata om tatueringar och Harry visade sina nya tatueringar. Jag tryckte på paus och kollade på honom.

You got a new tattoo without telling me?” frågade jag misstroget.

Well, I thought it could be a surprice. Kind of.”

Can I see them?” jag drog mig upp i sittande ställning och han drog upp tröjan så man såg hela hans överkropp. Jag var fortfarande oskuld men jag kan inte låta bli att säga att jag var frestad. Det var två fåglar som flög mot varandra. ”Is there some kind of meaning behind it?” frågade jag och kollade på honom som en fråga om jag fick röra. Han nickade och tog av sig tröjan så jag kunde se ordentligt. Mina fingertoppar rörde hans hud och följde konturerna lätt.

They are actually two love birds.” jag kollade allvarligt på honom.

You were about to break up with me earlier today.”

Because I love you.”

They are absolutly amazing.” jag lutade mig mot Harrys bara överkropp igen och fortsatte kolla på intervjun.

So I think we should get somethings cleared up.” började Ellen igen. ”I have always thought that you were the badboy, Harry.” Det blev en närbild på Harry och han gjorde en min som visade att han var tagen på sängen. ”But you ain't. Are you?”

What are you talking about?” halvt skrattade Harry fram och Louis klappade honom roat på axeln.

I am talking about that you're soft as a marshmallow. And you're not single.” Då brister Harry ut i ett gapskratt. ”You're ocupado!” vilket får dom andra killarna att också börja skratta. ”So tell me.” fortsatte hon.

What can I say? She's a lovely girl.” Harry var generad och man såg att han var röd om kinderna.

Spencer?”

Yeah.” fortsatte han och försökte smita sig ur konversationen.

Tell us about her. It must be hard for her.”

She have had a rough patch but she's amazing.” Jag tog hans hand och kollade på medan han flätade samman hans fingrar med mina och kollade på en liten tatuering han hade vid armvecket.

Is Simon giving you a hard time?” fortsatte hon.

A bit. A bit.” sa Harry leende och Ellen gick vidare till Louis. Det var då jag fick den djävulska idén.

I want one.” sa jag tyst.

Huh?”

I want a tattoo.” sa jag högre.

You're serious?” han lät chockad och jag reste mig upp för att kolla rakt på honom.

I've thought about it like a couple of weeks what it would say but I am pretty sure now.”

And what would it say?”

Tantum simul and then a bird. Like one of ours but a lot smaller would be linked to the T.”

Tantum simul?”

”The Only together. Simple but meaningful.”

Are you sure you've thought about this propertly?”

Like you did when you got two love birds on your chest.” Han skrattade till och tog ner datorn från hans knä och jag satte mig med benen på varsin sida över honom och vilade mina armar på hans axlar medan jag lekte med hans hår i nacken.

You got a point.” sa han och lutade sig närmare mig men stannade några centimetrar ifrån mig. Jag försökte pussa honom men han höll fast mig så jag inte kunde nå fram.

You are making me absoutly crazy. Kiss me already.” och det fick honom att skratta och tryckte sina läppar mot mina.

När jag berättade mina planer om en tatuering för resten utav killarna så fick jag både skratt och skeptiska blickar.

Look what you've done with the girl, Harry. You're not good for her.” Liam lät som en pappa när han läxade upp Harry om att försöka stoppa mina galenskaper.

You're going to faint. There will be blood you know and I don't want to hold your hair again so you can throw up on me!” det var Louis första och sista kommentar.

I'll take her.” konstaterade Harry. ”But you better not looking.” varnade han mig.

Harry. Are you insane?” fortsatte Liam med sin faderliga röst. Efter mycket om och men tog jag och gjorde mig i ordning för att åka till någon konstig tatuerings studio utanför Santa Monica där Harry hade gjort en annan tatuering innan. Jag satte upp mitt hår i en tofs och sminkade om mig och sen kände jag mig fräsch igen.

 

Are you ready?” frågade jag och såg att Harry kollade skeptiskt på mig.

Do you got sunglases?” frågade han.

Why should I? It's dark.” konstaterade jag och kollade ut genom fönstret.

It's not what they are for.” sa han och gav sina till mig och föste mig ut genom dörren. Vi kom överens med killarna att vi skulle träffas sen för att käka middag på en restaurang i Santa Monica hamn och så bar det av genom säkerhetskontrollen och ut till allt kaos som jag inte lagt märke till innan men det fanns minst femtio tjejer som fotade, höll fram bilder och hojtade om att vi skulle stanna. Vi blev snabbt bogserade in i en stor mörk bil och sen bar det av.

Are you ready?” frågade han och la en hand på mitt lår och det pirrade till lite i magen.

No.” var allt jag sa och Harry skakade lite utav skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: