Kapitel 33

När jag vaknade upp var klockan elva och denna dagen var något jag var extremt nervös för. Mitt hår låg som en gardin över mitt ansikte och jag trasslade bort det med mycket möda när jag såg att sängen var tom. Jag lyfte lite på huvudet för att kolla mig omkring och det var en liten springa i gardinerna som släppte in solljuset. En lapp låg på kudden som Harry borde legat på.

 

Sorry I couldn't be there to see you wake up, sweetheart. But we have to rehearse for the preformance at the tonights X-factor and do some interviews. See you at the x-factor later today, pray for us both that S won't kill us. Love you, you're the only.

  • Xx your Hazza

 

Jag bytte om och tog mig en lång frukost framför teven jag fick se hela Ellen avsnittet och något avsnitt utav Two and a half men. Efter jag gjort mig i ordning ringde jag ner och bad dom ringa efter Simons bil och satt och klinkade på Nialls ena gitarr medan jag väntade. Det verkade som han tagit med den andra för den saknades. Telefonen ringde igen och det var dags att dra sig ner. Harry hade lagt fram sina solglasögon till mig på hallbordet och skrivit ännu en lapp.

 

Today... they're only for the sun. ;)

  • Xx your Hazza

 

Jag log för mig själv och tog på mig solglasögonen och granskade mig i spegeln. De var inte så farliga trotts allt. Jag var faktiskt riktigt nervös när jag satt i bilen på väg mot Hollywood för att träffa Simon. Ska jag vara ärlig kändes det som en självmordsplan och kollade ner på min plastade tatuering. Oliver hade gett mig strikta order om att ha kvar plasten i 24timmar så jag inte skulle klabbar till det själv allt för mycket. Jag var helt klart stolt över den och även om kanske inte jag och Harry var tillsammans om 25år så skulle jag i alla fall ha stor plats för honom i mitt hjärta... Och numera även på min arm. Jag log på tanken om Harry om 25år... Hur skulle han se ut då? Skulle han verkligen ha kvar sitt underbara hår och han kanske till och med var pappa och gift. Skulle det vara med mig? Eller någon annan? Just nu kan jag inte tänka mig ett liv utan honom. Trots våra bråk och vi har gjort slut två gånger redan på ett halv år. Det låter inte som ett bra förhållande men ett förhållande utan bråk skulle inte vara något förhållande. Vad är det jag tänker med! Om 70år, då var vi båda 88år och vi skulle sitta i varsin gungstol hålla varandra i handen och se våra barn och deras barn leka omkring i trädgården bakom vårt lilla röda hus någonstans. Antingen i England eller i Sverige, det kvittar vart det skulle vara någonstans. Så länge vi var tillsammans.

När jag äntligen var framme vid studion så var klockan redan fyra och jag var minst sagt väntad då jag såg att folk inte längre frågade efter mitt namn utan visade mig raka vägen in till björnnästet. Eller rättare sagt jury medlemmarnas loge. Den första nyfikna blicken som dök upp var någon som jag verkligen kände igen. En tjej som är en stor inspiration till mig.

Hi, you must me Spencer.” sa hon och sträckte fram handen och jag skakade den helt stum och kunde inte få fram ett ord. ”I'm Demi. Nice to meet you.” jag skakade av mig mitt lilla starstruck moment och log mot henne.

Nice to meet you. I'm a such a huge fan. You are absolutly amazing and you and your music have helped me so much.” sa jag och knep sedan igen min mun så jag inte skulle få ett fan girl moment framför henne.

Oh, thank you and it means a lot.” sa hon och skrattade till. Hon satte sig sedan igen framför spegeln så stylisterna kunde fixa hennes hår och smink.

Where's Simon?” frågade jag mödosamt.

He's not here yet. He's always late. And I mean Aaaalways!” hon skrattade igen och jag log med henne. ”Why? Are you in trouble?”

Kind of. I will be dead by the morning.” det fick henne att skratta igen. Hon såg så glad ut hela tiden. Hon sträckte fram en skål med M&Ms och jag tog några stycken.

Tell me.” sa hon och tog några själv. Jag berättade för henne om tatueringen och hon började skratta och gjorde vissa ljud som visade på att hon höll med mig. ”I'm glad he's not my uncle. He would have killed me.” sa hon och visade sina armar. Hon hade tatueringar över armarna och jag visade min egna. ”What does it say?”

The only together. Harry and I tell eachother that we are the only for eachother. So that's why. And the bird is a smaller version of his on his chest.”

That's lovely.” sa hon och log mot mig och hon hade precis tänkt fortsätta när Simon slog upp dörrarna. Demi slog upp ögonen och såg min skräck i ögonen. ”Simon. A pleasure as always. Please don't kill her in here. It would be bloody.”

Where's Harry?” frågade han mig skarpt.

I don't know.” sa jag och ryckte på axlarna.

Ohhhh! I think you know.” sa han och drog upp min arm. ”I knew it! I knew it... And he sure took your virginity too.”

Calm down. You are embarrasing her!” väste Demi och jag var glad att hon var där. Simon frustade som en galen tjur.

I like it.” sa jag. ”And for your information. I am still a virgin. And it's not even your bussiness!”

Haven't your mother ever taught you to not write a boys name in inc on you arm!?” fortsatte han och viftade med armarna.

It's not Harrys name. It sais 'The only together'.” han stannade upp och kollade på mig.

Oh. How lovely.” sa han och andades ut. ”But that doesn't change the fact that Harry is behind this. I'll have a little chat with him when he gets here.”

He's been on me just because I've texted with Niall. He's the father from hell.” mumlade Demi till mig och Simons min mulnade till men svalnade av tillräckligt för att krama om mig och visa mig runt och visade även vart jag skulle sitta under kvällens gång. Det fanns något slags litet greenroom som killarna skulle sätta sig i efter deras framträdande och jag skulle sitta där under tiden och kolla på showen. Jag fick också träffa L.A Reid och Britney Spears vilket fick mig att bli ännu lite svag i benen. Min första CD var med Britney och jag var bara tvungen att fotas med henne och lägga upp på Twitter.

Mr. Cowell. The boys are here.” sa en kille med svart t-shirt med trycket X-factor på och med ett headset på sig.

Why don't you go and I'll come by in five minutes. I have to talk to some people.” jag fick en kram av Simon innan han skyndade iväg för att klaga på en stackars anställd som såg livrädd ut. När killen visat mig fram till dörren och knackade på.

Come on in.” ropade Niall och jag öppnade dörren. Alla stod med nakna överkroppar och jag blev genast generad och kollade på Harry och sedan på dom andra igen.

Okay, so this is a body...eh...picture I'll never forget.” sa jag röd i ansiktet och killarna började skratta.

You survived!” sa Louis och hoppade fram och satte sig på ett knä och låtsades pussa mina skor.

Barely!” sa jag med en ironsik ton. Jag gick fram till Harry och han gav mig en lång puss och kramade om honom. ”He'll eat you up. Make sure you're not alone with him.” Han kramade mig och pussade mig på pannan och släppte mig sedan för att ta på sig en skjorta.

Promise.”

We'll take care of him, sister.” Niall la ena armen om mig och gnuggade mig i hårbottnen så mitt hår var över allt. Jag plattade irriterat till håret med en sur min och hoppade på Nialls rygg och brottade ner honom.

Good! Brother!” sa jag och började skratta. Jag ställde mig snabbt upp igen och såg att Harry tog av sig en guldkedja runt halsen han sträckte fram den till mig. ”What are you doing?” Men istället för att besvara min fråga så gav han killarna en varnande blick och de började prata om något annat.

I had this one since I was thirteen. And it means a lot to me. I want you to wear it.”

I can't...” började jag.

Yes, you can. I've got something more worth now.” sa han och jag fattade att han syftade på mig. Jag bet mig i läppen när han gick runt mig och tog bort mitt hår från nacken för att fästa guldkedjan runt min hals. Jag kollade ner på den jag snurrade runt och gav Harry en lång kram och han lyfte snabbt upp mig och sedan ner igen då en anställd kom in i rummet för att berätta för oss att de skulle göra en soundcheck om fem minuter. Killarna började sedan göra narr av Harry medan de gick längs korridoren och kallade honom mjukis. Jag kände på kedjan och log för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: