Kapitel 34

Jag satt och kollade på när dom sjöng och hade roligt och blev intervjuade. När de kom backstage in i det lilla rummet satte dom sig och drack och käkade från snack bordet. Alla fem var extremt svettiga och när Harry hoppade ner bredvid mig i soffan och jag såg att han var lite blank i pannan.

Is it hot out there?” frågade jag.

No, shit.” sa han och kramade om mig och kletade av sin panna på mig. Jag tog tag i hans huvud så jag kunde viska honom en sak utan att få konstiga blickar på mig.

I didn't say I didn't like it.” viskade jag och hans ögon smalnade. Jag brukar inte vara den tjejen som blev attraherad av killar med svett som pärlade sig i pannan.

Keep that thought.” viskade han. ”Til we're not in the same country as your uncle. He gave me a warning.” mumlade han och jag pussade honom lätt men Harry tryckte på lite ytterligare.

I'm not that comfortable to kiss infront of uncle Simon.” sa jag och kollade på teven med en högt besvärad Simon.

After next preformance we have to get going. We have to pick up Eleanor.” han pussade mig på pannan och Simon kom in i rummet och jag hoppade automatiskt en halvmeter ifrån Harry.

Finally! We've found a way to seperate them!” utbrister Niall och jag gav honom en varnande blick.

Liam. Could I talk to you for a moment?” sa jag och pekade mot dörren. Liam såg lite förvånad ut och jag försökte skaka bort bilden av hans sexpack ur huvudet. Jag såg att Simon var inte på bra humör.

You young lady stay here.”

It's not a good place to talk about this.” sa jag och började dra i Liam som en personlig sköld.

Should we take it outside in the public?” en lättnad sköljde över mig när dörren öppnades igen och in kom Khloé Kardashian.

Thank you for an amazing show!” började hon.

You will be on in ten.” sa en arbetare bakom henne och hon gjorde en gest med handen som att hon uppfattade det men att han skulle försvinna. Efter ett antal minuter att prata och hela rummet blev fullt och Harry hamnade på andra sidan rummet och varje gång jag pratade med någon så fanns han i mitt synfält och jag kände honom snegla på mig. Vi kunde inte säga någonting till varandra innan de gick ut på scenen igen och spelade 'Little things'. Efter det var det rena kaoset och vi fick pressa oss ut genom bakdörren för att ta oss till bilarna och byta om på hotellet. Ännu en gång fick jag krypa till korset och stå i underkläder och fråga om jag kunde låna ett par byxor av Harry och fortfarande försökte han klä av mig de lilla jag hade på mig. Jag fick ett par chinos och tog mitt eget skärm för att inte tappa dom och jag vek upp byxbenen lite så jag inte skulle trampa på dom. Jag satte på mig ett svart linne som jag faktiskt hade tagit med mig och sedan en hood som jag antog var Harrys också. När vi kom fram till flygplatsen så var klockan tolv på natten och jag höll på att somna sittandes innan vi faktiskt fick komma på planet och när vi väl kom på så var alla övertrötta och jag satt i Nialls knä och stoppade upp ostbågar i näsan på honom medan vi skrattade åt Louis som verkade fått för lite luft då planet lyfte eftersom det verkade som han var hög där han satt nerbäddad i sitt täcke. Jag hade aldrig sett killarna bråka förrän Louis hade råkat skämma ut Harry för mycket genom att berätta vad som hände första gången han var på en dejt efter dom blev One Direction. Harry satte sig längst bak i planet och satte sig under sitt täcke och surade som en bebis. Zayn gav mig en blick som sa att jag skulle gå bak och prata med honom så jag rufsade till Nialls hår på vägen och gav Zayn en vänlig blick som tack för att han sa till på något skruvat sätt. Jag satte mig ner i gången kollade på det vita täcket som innehöll Harry.

You're okay?”

I'm fine.” muttrade han och jag drog av honom täcket från huvudet och han kollade ut genom fönstret. Det var då jag kom och tänka på halsbandet som var rätt tungt runt om min hals och tog av det från mig och satte det runt hans hals igen och han kollade på mig.

You don't want it?”

I've got something more worthy than a necklace.” sa jag och la huvudet på hans ben. ”So you want to talk about it?” sa jag och strök min hand över hans jeans.

No.”

Okay, then I'll talk.” sa jag och satte mig på stolen mittemot honom. ”You know that you was my first love. When we come to Stockholm I want to show you something.”

You are scaring me.”

It's nothing about us. I just want you to get to know me better.” sa jag och försökte förklara så gott jag kunde utan att välja fel ord. ”I've meet your family, where you live and what you come from. Now it's my turn, though I don't live in Sweden anymore so cross over that second one.” Harry gjorde en gest som sa att jag skulle sätta mig i hans famn och han virade runt täcket om oss.

You're hot in my clothes.” mumlade han och kysste mig och elektricitet for genom våra läppar. ”Too bad we're not alone.”

Patience.” viskade jag tillbaka.

Vi somnade på den enda soffan som fanns ombord och jag låg med Harry som huvudkudde och jag kunde inte se en framtid utan att sova utan Harry. Vilket vi tvunget var tvingade att lösa eftersom han var tvungen att turnera nästa år.

Vi kom fram mitt i natten och checkade in på ett hotell i centrala Stockholm och då när vi kom in i vårat rum som struntade jag fullständigt i någon sorts pyjamas utan kröp under täcket i bara trosor och Harry höjde inte ett ögonbryn för han var minst lika trött och jag somnade igen med huvudet på kudden. 

Kommentarer
jossan

jätte braa!!!!!

Date: 2012-11-22 Time: 16:49:52
ida

mer mer mer!!

Date: 2012-11-22 Time: 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: