Speak - Handling

Isabella Grahm är en vanlig tonåring med vanliga tonårsproblem. Hon festar, hänger med kompisar och lever livet till fullo. En kväll då hennes halvfulla kompis kör hem från den senaste festen kör dom alldeles för fort och bilen kör in i bilen som kommer på motsatt sida och alla dör. Förutom Isabella som överlevde mot alla odds men hon går där ifrån med en egenskap mindre... Att tala. Vilket gör det svårt för Isabella att ta sig ut i riktiga världen igen och börja leva sitt liv som förut. När hon träffar den där killen som inte bryr sig om att hon inte kan prata, och dom kanske kan leva lyckliga i alla sina dagar trots att hon kanske aldrig kan säga hans namn... Det är bara det att hon inte träffar honom på det sättet hon hoppats på.


Den kommer så fort "The Revenge" är över... Men jag hoppas på att någon utav er i alla fall är intresserad! ;)

Kommentarer
Sara

Jag kommer läsa den! :D

Date: 2013-02-03 Time: 21:43:13
Emelie ^.^

You're always making me so curious!! >.< <33

Svar: Mahaha, då betyder det att jag gör mitt jobb rätt ;)<33
onerightdirection.blo.gg

Date: 2013-02-03 Time: 21:46:31
blogg: http://betternow.blogg.se/
Anonym

Haha Gud, en riktigt annorlunda novell måste jag säga. Gillar din fantasi. Ska bli intressant att följa :)

Date: 2013-02-03 Time: 21:59:11
Emelie

Kommer att läsa den också, gillar sättet du skriver på, känns som om man själv är huvudpersonen :)

Date: 2013-02-04 Time: 11:08:48
Ida

omg :O spännade och se vem "den där killen" är ;) :D

Date: 2013-02-04 Time: 12:54:34
Jonna

Jag är ju isabellas syster, så kan inte vänta tills du börjar skriva :D

Date: 2013-02-04 Time: 16:00:46
Anonym

Den värkar riktigt bra! Men the revenge får inte vara slut på ett bra tag, dom måste i allafall få barn och gifta sig först haha :)

Date: 2013-02-04 Time: 17:12:24
Izza

Kan inte vänta på det!

Btw kan du inte skynda på lite med kapitel 31? :) <3

Date: 2013-02-05 Time: 18:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: