The Revenge - Kapitel 32 Part 2

Previously on The Revenge:
”So... Diapers? Huh?” flinade Niall och jag gav honom ett trött slag på hans arm.
”Not, funny.” mumlade jag. ”I'm exhausted.” konstaterade jag och kollade mot honom.
”I hope your not too tired.” sa han och lutade sig mot mig. ”Because I want you.” viskade han i mitt öra och gav mig rysningar över hela kroppen.

Jag var nervös över vad Niall begärde trots vi hade gjort detta två gånger innan. När vi kom innan för dörren till vårt rum som låg ner släckt kände jag genast hans ivriga händer mot min kropp. Hans läppar gick över den avslöjade huden på min hals och axel. De fylliga läpparna vandrade upp mot mitt öra och nafsade på örsnibben och en suck gick ut genom mina särade läppar. Jag slöt ögonen och trasslade in mina fingrar i hans hår då han lyfte upp mig och jag låste fast mina ben runt hans midja. Jag kände hans kropp röra sig framåt medan han fortsatte lägga blöta pussar på min hals och sög lite i mellan åt. Pussarna lämnade min kropp pirrandes efter mer. Jag kände något mjukt under mig då han lade ner mig och antog att det var på sängen. Nialls fylliga läppar lade en tung kyss mot mina och jag kände hans tunga sära mina läppar och hittade sin väg in i min mun. Tungorna utforskade varandra intensivt samtidigt som våra händer trevade över varandras kroppar. Jag kände att han tog tag i min tröja och hans läppar försvann då han drog av mig min tröja och slängde den på golvet. Han gjorde likadant med sin egna och återgick sedan att kyssa mig. Mina fingrar trevade över hans tonade mage och bröst innan de gick bak på hans rygg och mina naglar drogs ner för hans rygg och han stönade till mot mina läppar. Mina fingrar fibblade lite med hans knapp och gylf innan jag fick upp hans byxor och han kravlade sig ur dom medan vi drog oss längre in på sängen. Hans läppar försvann från mina och vandrade ner mellan mina bröst och över min mage och sög lite över den känsliga huden ovanför mina trosor. Jag stönade till och kände att jag fick gåshud över hela kroppen. Han öppnade upp jeansen och drog av dom snabbt innan han fortsatte sin utforskning vid min troskant innan han vandrade tillbaka upp igen. Hans läppar pressades mot mina medan hans fingrar gled ner under mina trosor och gjorde små cirklar runt på ytan innan han tryckte in ena fingret och jag stönade till mot hans läppar. Jag grep tag om hans hår och täcket under. Hans bula i boxerna blev allt hårdare ju längre tiden gick och min puls ökade medan han pumpade med två fingrar in och ut.
”Niall...” andades jag fram och stönade. Inom kort insåg han att jag var nära och drog ut sina fingrar. Han lämnade mina läppar och stoppade in fingrarna i hans mun och slöt ögonen utav njutning. ”Take 'em off.” viskade jag och lutade mig nu över honom så att jag hamnade över honom. Han började dra ner sina boxers och jag hjälpte till. Hans stånd stod rakt upp mellan oss och han stönade till när han kände sig befriad. Samtidigt som han vände om oss igen drog jag av mig mina trosor och råkade stöta i honom och han stönade till. Vilket fick mig att le innan våra läppar möttes upp igen och han morrade lekfullt mot mina läppar.
”You ready?” viskade han andfått i mitt öra och jag kunde bara nicka som svar. Jag kände hans hand dra ner över min framsida och ner mellan oss för att ta tag i sitt stånd och komma in i mig. Jag blev ytterst förvånad över mitt höga flämt när han började röra sig och det kändes bättre denna gången än förra. Första gången gjorde det bara ont, nu var det bara njutning i hela min kropp då han rörde sig ut och in. Jag trasslade åter in mina fingrar i hans hår och han gav ifrån sig ett stön. Han var min första och så som det såg ut just nu...min enda. Det var som att vår akt flätade samman oss i något osynligt band och vi var närmare varandra än någonsin. Jag insåg snart att jag var väldigt nära på att komma.
”N-naiiill.” stammade jag och han insåg snart vart jag ville och han tog ner sin hand för att göra små cirklar ovanför min klitt. En våg utav njutning flög igenom mig och mina väggar drog ihop sig och jag kände varenda nerv lösas ut. Min rygg krökte sig en aning och fick mer kontakt med Niall som låg ovanpå mig. Njutningen höll kvar sig då det var Nialls tur och han stönade högt och drog bak huvudet utav ren njutning innan han lade sig uppe på mig helt uttröttad.
”I love you.” viskade han och pussade mig en sista gång innan han rullade av mig och lade sig bredvid mig. Jag kröp upp hos honom och kände hans starka armar runt om mig. Sömnen kom flygande över mig och vi kröp ner under täcket och jag somnade tätt intill honom.

Vi mötte Tedd och Johan nere vid hamnen och började vår lilla tour runt stan. Det var förvånansvärt skönt väder i jämförelse med London vädret. Snö låg på marken men hade blivit lite smått brunt utav alla avgaser och smutsiga däck.
”So where are we off to next?” frågade Tedd ivrigt medan han gick framför mig och Johan tillsammans med Niall. De verkade ha kommit ytterst nära varandra på bara ett par timmar och skämt började bli interna. Jag och Johan tog ett steg tillbaka från de ny funna bästisarna och gick med lugn takt.
”Hur länge har ni varit tillsammans?” frågade Johan och log ner på mig.
”Sedan November.”
”Och han har redan gett dig den där?” han nickade ner på halsbandet och jag kollade skrämt upp på honom.
”Hur visste du...?”
”Kom igen, Ri. Det var inte svårt att gissa och jag råkade se när ni brottades igår kväll i soffan innan ni stack hem. Den råkade sticka ut och jag tror nog vi alla såg den.”
”Pappa också?” frågade jag oroligt.
”Vet inte. Men antagligen.” sa han och log ett snett leende. Hans ljusbruna hår blev ljusare i solen. ”Den där är inte speciellt liten om man säger så.” han kollade över gatan och jag följde hans blick. Det var folk som började lägga märke till oss och stannade för att ta foto. Men ingen hade kommit fram till oss än. ”Älskar du honom?” fortsatte han sedan och kollade ner på mig. Jag drog min blick ifrån kamerorna och kollade på den blonda killen som skrattade högt åt något Tedd just sagt som skrattade minst lika högt åt sitt egna skämt. Min blick gick tillbaka till Niall och jag kunde inte låta bli att se hur glad han var. Han vände sitt huvud för att kolla bak på mig och blinkade med ena ögat och log innan han vände tillbaka huvudet. Gesten fick mig att rodna och kolla ner i marken medan jag log blygt.
”Ja, jag antar att jag gör det.” mumlade jag och kände en muskulös arm runt mina axlar.
”Då ger jag dig min support till hundra procent, syrran.” jag kollade upp och såg att Johan log brett. Jag kunde inte låta bli att börja skratta och kollade sedan upp och såg att vi hamnat framför en affär med skateboards. ”Are you guys serious!? Are you taking me into a skateboard store?” ropade jag fram till dom två längre fram. Niall stannade upp och väntade på mig vid ingången. Jag kände att Johans arm gled ner från mina axlar och han sprang roat in i affären efter sin bror. Nialls armar drogs runt min midja och han pussade mig på näsan.
”It'll take ten minutes. I promise.” Mina fingrar lekte med hans hår i nacken medan jag kollade honom i ögonen.
”If you buy one, you have to teach me...” mumlade jag och kollade säkert in i de blå ögonen som kollade ner på mig med en mjuk säker känsla. Jag fick ett flin som svar innan han böjde sig ner och mötte mina läppar.
”Ew! Come on guys, this is just gross!” vi blev avbrutna utav Tedd som stod med stora ögon och stirrade på oss i dörröppningen. Mina kinder hettade och jag släppte mitt grepp om Niall och han tog min hand i sin och ledde mig in i affären.
Det var defintivt inte tio minuter vi spenderade i den affären. Multiplicerade det med fyra och du får ihop ungefär tiden vi var där inne medan killarna larvade runt och jag stod och granskade konsten på brädorna medan dom skejtade omkring och testade. Jag hittade en som jag tyckte var rätt intressant. De små mini mönstren skapade större mönster precis som om de smalt ihop på något sätt.
”Du skejtar inte va?” jag hoppade till och kollade åt det hållet rösten kom ifrån. Framför mig stod en svart hårig kille som var rätt lång. Han log mot mig och rufsade till det korta håret som låg under en keps innan han satte tillbaka kepsen.
”Är det så uppenbart?” sa jag roat och kollade tillbaka på brädan som fängslade mig.
”Jo, man brukar ju oftast ta ner brädan och testa den om man skulle köpa en.”
”Jag tror jag överlåter det till mina bröder. Men målningarna är fina på dom.”
”Så du gillar konst?” frågade han och gick närmare mig för att se vilken bräda jag kollade på. Jag föns lätt till.
”Inte direkt. En fem årings bildprojekt skulle gjort mig intresserad. Jag har bara tråkigt och har inget annat för mig.”
”Oh, någon är kaxig.” sa han roat och sträckte fram handen till mig. ”Jag är André.”
”Adriana.” sa jag och skakade hans hand.
”Vad gör du här med dina bröder? Borde inte du dra och shoppa kläder eller något?” frågade han retsamt och jag höjde på ögonbrynen.
”Aouch, det gjorde ont...” sa jag och log. ”Nej, dom lovade att det bara skulle ta tio minuter och nu har det gått fyrtio och jag är fortfarande tillräckligt tålmodig att låta killarna leka omkring.”
”Jag slutar om tio minuter. Vi kanske kunde dra och hitta på något roligare?”
”Huh?” jag höjde oförstående på ögonbrynen.
”Ja, vi kunde typ dissa dina bröder och dra och kanske ta en fika eller något.” han log mot mig och jag kände att jag stelna till.
”Du måste vara dum på riktigt.” flög det ur mig och jag stirrade irriterat mot honom. Nu var det hans tur att se förvirrad ut.
”Vadå? Du är snygg, klart jag lägger in en stöt.” Jag tappade hakan av hans fräckhet och jag gjorde allt för att inte slå till honom.
”Who's this, love?” jag tackade Niall mentalt för hans oklanderliga timing. Och när jag vände mig om tror jag fortfarande hade min irritation i ansiktet för Nialls flin försvann och kollade på mig. ”Who are you?” denna gången var frågan till André. Jag visste att Niall var en fridfull person så hans skarpa röst förvånade mig. ”Did he tried to do something?” han vände uppmärksamheten mot mig och jag försökte samla mig.
”Just leave it, Niall. Let's go. Did you find a good skateboard?” självklart ignorerade han mig.
”You better not tried something on her, she's with me.” hans röst var kall och trots att André säkert var fem centimeter längre än honom såg han nästan längre ut.
”Yeah, and what are you going to do about it?” De stod bara några centimeter ifrån varandra och jag försökte leta upp Tedd eller Johan med blicken för hjälp men de stod vid kassan och pratade. Jag drog i Niall.
”Come on, he's an ass. He's not worth it... Babe.” jag visste att mitt sista ord skulle väcka upp honom ur hans trans och han kollade ner på mig. Jag log lite och greppade tag om hans hand. ”Let's go.” Jag fick honom att börja röra på sig mot utgången utan att vända sig om.
”You are hooking up with your brother. That's really classy.” hörde jag André från där vi lämnade honom och jag svängde runt och stormade fram till honom och lämnade en förvånad Niall. Jag knäade honom i skrevet så att han sjönk ihop men jag tog emot honom.
”Du ska passa dig. Fattar du, en så bort tappad kille som du borde krypa tillbaka till det hål du kom ifrån.” väste jag i hans öra och jag kände mina bröders närvarande nu som antagligen hört hans stön. Jag släppte honom och kände att de båda tog tag i mig och ledde mig där ifrån. Niall tog över deras roller när vi lämnade affären och började gå med rask takt till restaurangen vi bestämt. Restaurangen var mysig och vi hade extremt mycket att prata om. Tedd och Johan var ytterst nöjda med vad jag gjort på skateboard affären och jag bara suckade åt deras kommentarer så som ”Niall, keep an eye on that lady, she's a tiger”, ”She was hovering over him like a crazy person.” och ”Good job, sis.” Efteråt kramade vi dom hejdå och de önskade oss en härlig jul och en säker resa hem. Vi blev körda till flygplatsen och denna gången fick vi hyra ett privatplan för att alla flygbiljetter var slutsålda.
”I like your brothers.” sa han medan vi satt uppe i luften. ”They are very protective of you, I like that.” han log mot mig och han lutade sig mot mig och pussade mig lätt.
”They are nice.”
”They saw the ring.” konstaterade han och jag kollade ner mot platsen där ringen hängde.
”So I've heard. Johan told me. They like you though so they won't kill you in your sleep.” sa jag och log mot honom.
”I'm relieved.” sa han och log. ”Now it's my turn.” sa han och blinkade till med ena ögat.
Tänk så skulle hans föräldrar avsky mig!? Jag hade ingen aning om vad jag skulle förvänta mig och det enda jag visste var att de var skilda och att han hade en storebror som hette något på G. Ska jag vara helt härlig var jag skit nervös. En konstig känsla i min mage kom fram och jag knäppte snabbt upp bältet. ”Ria, are you okay?”
”I think I might throw up.” sa jag kvävt och sprang bak i planet för att ta mig till toaletten. Där jag flög över toalettstolen utan att stänga dörren och jag kände snart Niall närvaro då han hjälpte mig bort med håret.
”It's alright, love.” hörde jag honom bakom mig då han strök mig över ryggen. Jag sköljde munnen och ansiktet innan jag gick ut från badrummet. Niall låg på soffan och kollade oroligt mot mig.
”I think it was something I ate.” konstaterade jag och lade mig halvt uppe på honom och gosade ner mig mot hans bröst.
”Sleep, I'll wake you up when we're about to land.”


+18 Kommentarer till nästa del! :)

Nu är det bara ett kapitel kvar ungefär :/ och en epilog. 

Kommentarer
Sara

Åh, bara ett kvar :( Men det har varit otroligt kul att läsa denna fanfic, suuuperbra skrivet och allt :'')

Date: 2013-02-08 Time: 21:08:49
Lisa

Såå bra !:D

Date: 2013-02-08 Time: 21:17:10
Alicia

Såå bra! Vill inte att den ska ta slut! :( Meer!

Date: 2013-02-08 Time: 21:32:37
blogg: http://lifeasiknow.webblogg.se
Amanda

den var ju jätte bra :c den får inte sluta, mer <3

Date: 2013-02-08 Time: 21:37:25
blogg: http://iwillbebyyourside.devote.se
Fanny

Meeraaaa ;DD

Date: 2013-02-08 Time: 21:44:53
Julia

MEEEERA :D

Date: 2013-02-08 Time: 21:47:21
edona

Omg mera !!!snart slut va sorligt:((<3

Date: 2013-02-08 Time: 22:05:41
Anonym

Så sorgligt :(

Date: 2013-02-08 Time: 22:16:42
jonna

Mweer!

Date: 2013-02-08 Time: 22:19:48
Mikaela

aww, tycker det är synd att den är snart slut :( men jag älskar det! kan inte vääääntaaa tills nästa kapitel! jag verkligen älskar det! :'') xx

Date: 2013-02-08 Time: 23:25:22
blogg: http://mirobe.blogg.se
Tove

MEEERAA!!:):)

Date: 2013-02-09 Time: 08:11:38
Emelie ^.^

Nice on Amanda! Men hur tänkte du när... Nej jag skojar bara! ;p jättebra, tove Me mooore! ;D<3

Date: 2013-02-09 Time: 10:32:25
blogg: http://betternow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: