Svar på Frågestunden!

Blev förvånad över att det var så många som skrev frågor. Tack så mycket! Jag hade tänkt göra ett video inlägg men jag har fått ont i halsen och kan inte prata! Så Det får bli skriftligt istället! ;)
 

Q: Hur kom du på idén med 'The Revenge? :)

A: Jag kollade på The Princess Diaries 2 och i den så har Mia någon slags hatkärlek med Nicholas. Sedan namnet är väldigt simpel för jag kollade på teve serien Revenge och så blev det 'The Revenge'. :P

 

Q: Vad kommer hända mellan Niall och Ria?? :D

A: Allt jag har att säga är: Wait and see, I don't kiss and tell ;)

 

Q: Hur gammal är du?

A: Jag är 18år, född 1994 så blir 19 i år :)

 

Q: Kommer det att komma fler ffs från dig i framtiden? :)

A: Ja! Jag har två på gång utöver 'The Revenge' ;) Så håll utkik!

 

Q: Har du en/flera favoriter i One Direction? :)

A: Jag har flera eftersom det är så pass svårt att välja mellan dom eftersom dom är super gulliga allihop. Dock har jag en crush på Harry... (SHH! DON'T TELL HIM ;))

 

Q: Vad har du för intressen?

A: Jag har svårt att hålla mig till en sport så jag har säkert testat på allt som finns att testa på när det kommer till sport. Annars så sjunger jag, dansar, spelar gitarr, skådespelar och är världens teve serie nörd ;3

 

Q: Vad får du alla idéer ifrån?
A: Från allt jag gör i vardagen, till alla era kommentarer. Från filmer till verkligheten. Det är så mycket som inspirerar och utan min extrema fantasi så skulle mitt liv vara skit tråkigt ;)

 

Q: Kan man få vara med i din fanfic?
A: Ja! Det kan man, jag kommer inom kort lägga upp mer information om det!

 

Q: Kommer du göra en trailer till 'The Revenge'? :)

A: Jag jobbar på det ;)

 

Q: Känner du till några andra super bra fanfics sidor?

A: Ja, betternow , ffstaywithme och så wattpad är alltid super bra om man nu orkar läsa på engelska ;P

 

Q: Kan du inte lotta ut namn till nästkommande fanfics så man kan ha sitt namn med? :)

A: Jo, det skulle kunna vara ett alternativ! Jag kommer som sagt att återkomma med information om hur jag kommer gå till väga ;)

 

Q: Vad kommer din nästa fanfic handla om?

A: Den kommer att handla om en tjej som är adopterad och behandlas illa i hemmet... Vänta, detta borde bli en överraskning! ;)

 

Q: Vill du bli författare i framtiden?

A: Det är inget jag hade sett som en karriär men ja, varför inte!? ;P

 

Q: Kan du göra en twitcam någon gång?
A: Kanske när jag har tid.

 

Q: Gillar du Little Mix?
A: JA!

 

Q: Vilken är din favorit låt av Little Mix?
A: Detta handlar ju egentligen inte om One Direction alls men, Change your life! Det är en väldigt stark låt som man inte kan mer än att älska!

 

Q: Ska du på konserten?

A: Ja! ;)

 

Q: Är du lik Danielle?

A: Det var nog dagens random fråga! Jag vet inte döm för er själva. Kanske munnen, näsan och formen på ögonen?

 

Q: Ska du inte byta design snart?
A: Jag har så pass fullt upp med allt annat så jag kommer antagligen inte hinna byta den närmaste framtiden. :/

 

Q: Varför kan jag följa denna delen av bloggen på bloglovin, men inte Dark delen?

A: Felet har rättats till så om du går in på Dark och trycker följ så kommer du kunna följa den nu! :)

 

Tack för alla frågor och hoppas ni blev nöjda med era svar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: