The Revenge - Kapitel 19

Previously on The Revenge:

Du sa till mig att du inte ville förlora mig till Niall eller något sådant här... Men jag kan gratulera dig... Du har förlorat mig.

/ Adriana


”I want to take you out... There I said it.” suckade Niall lättat framför mig där jag satt i sängen med min laptop i knäet. Han hade kommit in fem minuter tidigare och betett sig konstigt och kallpratat som om det inte fanns någon morgondag. Under dagen hade jag varit och pratat med Mr. Frey som skulle ta fram läroplanen och tänka om lite extra så jag skulle kunna bli klar med skolan så snart som möjligt. Vi hade kommit hem sent på eftermiddagen igen och Niall var iväg och gjorde några ärenden efter han hade övervakat mig som en hök när vi lunchade.
”Niall?” frågade jag tveksamt och stängde ner locket på datorn. Han stod och gungade fram och tillbaka på fötterna där han stod framför sängen. ”Are you blushing?” jag började fnittra till när jag såg att hela hans ansikte var smått rosa. ”I thought you didn't blush.” sa jag roat och han satte sig ner på sängkanten bredvid mig och jag la mina ben runt hans midja. Han strök mina jeansklädda ben med sina fingertoppar. Men han förblev tyst. ”You're cute.” sa jag för att muntra upp honom lite. Han kollade lite roat mot mig.
”A man shouldn't be called cute.” uppmanade han mig. ”Why don't you try sexy, hot, handsome or something like that instead?” Jag putade lite med läpparna medan jag kollade på honom och satte mig sedan upp så jag hamnade i hans knä med benen på varsin sida av honom. Jag slog mina armar om hans hals och jag kände hans händer vilade nere vid min rumpa. Det var något jag lagt märke till under den korta tiden vi faktiskt varit tillsammans. Han var fixerad vid min rumpa! Dock lät jag honom hållas. Jag kollade in i hans blåa ögon och suckade lättat innan jag lät mina läppar fånga upp hans och jag trasslade in mina fingrar i hans hår i nacken och drog honom närmare. Han stönade till lätt mellan våra kyssar och jag fortsatte vandra med mina läppar över hans käke och mot hans öra. Jag nafsade lite lätt i örsnibben.
You're handsome,” viskade jag i hans öra och jag kände hur hans spände hela kroppen utav njutning. ”hot, and sexy.” fortsatte jag med samma låga röst och jag kände att hans jeans började strama åt sig där jag satt vilket förvånade mig över hur jag fick honom att reagera. ”I'll go anywhere with you.” avslutade jag och gav honom ett litet kärleksbett och började suga på huden där halsen och hans axel mötte varandra. Han ryckte till då jag släppte och jag visste att jag precis märkt honom med ett sugmärke som skulle bli rätt stort.
”How am I going to explain that, when I'm on the interviews in a few day?” viskade han i mitt öra och jag fnittrade till.
”You just have to tell them that you had some fun.” sa jag och tryckte mina läppar mjukt mot hans fylliga läppar. Nialls händer trycktes mot min rygg och jag kände att bulan i hans byxor växte. Han vände runt oss så att jag nu låg ner på ryggen med Niall ovanpå mig. Hans läppar började nu utforska mitt ansikte och ett litet stön föll ut från mina särade läppar när han träffade en punkt nedanför örat. Han fortsatte ner längs mitt nyckelben och stannade till och när det började sticka till i huden insåg jag att han tänkte hämnas.
”Aouch.” väste jag och när han tog upp sitt huvud igen kollade han roat på mig innan hans läppar mötte mina och hans andetag blev ojämna och jag kände att han tog tag i min hand som var om hans nacke fortfarande och började dra ner den mot sitt skrev. Jag strök över bulan ett tag och han stönade högt innan han kollapsade uppe på mig. Det fick mig att börja fnittra hysteriskt över det hela och jag hörde honom muttra något som jag inte kunde tyda. Han rullade av mig och drog mig tätt intill sig. ”What about a movie night instead?” föreslog jag medan jag följde konturerna på hans t-shirt.
”A night in the sofa?” frågade han. ”Nothing flashy at all?” han lät nästan förvånad.
”What?”
”I thought that girls liked a nice dinner with candles and roses.” sa han och pussade mig lätt på hjässan.
”Well, I'd like that too. But still I'm not like everybody else and a night in the sofa with a bunsh really good movies is something that I want right now.” sa jag och log. Han skrattade lågt så mitt huvud hoppade upp och ner på hans bröstkorg.
”Okay, princess. You go and order some food and I'll just go and change.” sa han och jag kollade upp mot honom.
”Okay.” sa jag och log. Jag reste mig upp och erbjöd honom mina händer så jag kunde dra upp honom. Han tog dom men ansträngde inte mig utan hävde upp sig själv och jag bara himlade med ögonen innan jag började gå mot telefonen men blev tillbaka dragen i en kram och en puss innan han slog till mig på rumpan. Han skrattade roat åt sig själv och jag tog mig ut till telefonen. Jag hittade ett nummer till en kinarestaurang med take away och ringde upp numret. På andra sidan hördes en kinesisk dam som tog mina beställningar och gav sa åt mig att det skulle ta tio till femton minuter innan allt var färdigt. Under tiden började jag kolla igenom Nialls filmsamling och min låda med filmer. Jag hörde steg bakom mig och jag sträckte upp en film vi bara var tvungna att se.
”She's the man it is!” utbrast jag och hörde ett stön bakom mig.
”Seriously!?” gnällde Niall och jag vände mig om och höjde med ögonbrynen. Han suckade trött och nickade. ”Okay, your choice princess.”
”Please stop calling me that.” sa jag och vände mig tillbaka till Nialls filmer för att hitta Transformers längst ner.
”But you are.” sa han och gick ut i köket.
”What about Transformers!?” ropade jag till honom.
”Yeah, sure!” ropade han tillbaka och jag hörde att någon knackade på dörren. Jag lade ifrån mig filmerna på soffbordet och började gå mot dörren. Niall stoppade mig och räckte fram några sedlar och pussade mig på kinden. ”Here you go.”
”I could have...” började jag.
”No.” avbröt han mig bara och jag suckade och låste upp dörren.
”Hello-o.” jag öppnade dörren och blev genast stel över vem som stod på andra sidan. ”Vad gör du här?”
”Jag tänkte ge dig mapparna med papper.” mamma räckte fram mapparna till mig och uppe på var det en flygbiljett.
”Har du inget alls att säga mig?” frågade jag irriterat genom mina sammanbitna tänder.
”Nej, det har jag inte.” sa hon och ryckte på sina axlar.
”Who is it?!” ropade Niall inifrån lägenheten och jag bad till gudarna att han inte skulle komma och kolla efter själv.
”Är det verkligen så du behandlar ditt enda barn?” frågade jag äcklat.
”Jag förklarade jävligt tydligt för dig vad konsekvenserna var och ändå är du här.” fräste hon.
”Ha ett trevligt liv.” snäste jag tillbaka och slängde dörren i ansiktet på henne och sjönk ner för väggen och släppte alla mapparna bredvid mig. Jag drog upp mina ben och lutade min panna på mina knän.
”Ria?” ropade Niall och jag hörde steg som snabbt började gå mot mig. ”Ria? Who was that? Are you alright?”
”Mum...” mumlade jag och jag han inte säga något ner för det knackade på dörren igen och jag gav Niall pengarna och han öppnade dörren små pratade med matbudet och gav honom pengarna och stängde sedan igen. Han satte ner påsen med mat på hallbordet och satte sig ner på huk.
”Okay, come here, love.” sa han och satte en arm under mina knäveck och en arm som stöttade min rygg. Han lyfte upp mig i sin famn och jag lutade mig mot hans bröst och la armarna runt hans hals. Han satte mig ner i soffan efter ett tag och tog mitt huvud i sina händer och fick mig att kolla upp. ”I know that this is hard for you. But I'm here. Okay? And I want to kiss all the pain away...” sa han och började lägga pussar över hela mitt ansikte och avslutade med mina läppar. ”I love you.” Han log snett mot mig och pussade mig en gång till innan han försvann och tog in mapparna och kartongerna. Han la mapparna i fåtöljen och la kartongerna på bordet medan han satte i en utav dvderna. ”Will it cheer you up if we start with 'She's the man'?” frågade han och satte sig intill mig med armen runt om mina axlar och jag suckade trött.
”Maybe...” erkände jag och lutade mitt huvud mot hans axel och började kolla på filmen. Till min förvåning så hade jag inte börjat gråta ännu men jag var nästan hundra på att jag skulle vakna upp i natt med gråten i halsen. Vi började käka ur lådorna med gafflar och skrattade åt filmen och jag glömde bort mamma. Mitt under Transformers filmen satte jag mig så att jag satt tätt intill Niall med hans armar runt om mig och jag kände mig extremt trygg. Jag lutade mig mot hans axel och slöt ögonlocken som var tyngre än någonsin. ”I love you.” suckade jag och jag kände hans läppar pressas mot min panna och jag gled in i en dimma utav sömn och det sista jag hörde var Nialls röst.
”I love you, princess.”


+19 Kommentarer till nästa del! :)

Kommentarer
Amanda

meeeeeeeeeeeeeeeeer

Date: 2013-01-21 Time: 21:57:04
Anonym

mermermeeeeer :D gud så bra den är!

Date: 2013-01-21 Time: 21:57:28
lisa

Meer !:)

Date: 2013-01-21 Time: 21:59:47
Mikaela

Aww..
SLUTA INTE NU! DET ÄR JU SÅ BRA! :'D Längtar tills nästa kapitel! xx

Date: 2013-01-21 Time: 22:09:23
blogg: http://mirobe.blogg.se
Julia

MEEEERA :)

Date: 2013-01-21 Time: 22:11:00
jonna

Mer!

Date: 2013-01-21 Time: 22:11:20
Agge!xx

mera!!! :D

Date: 2013-01-21 Time: 22:14:12
blogg: http://onedforever.blo.gg/
Alexandra

Awesome! :D MERA! xD

Date: 2013-01-21 Time: 22:35:54
Sara

Åh du skriver så himla bra <3 sjukt bra :D

Date: 2013-01-21 Time: 22:41:28
Tone

Super bra:))

Date: 2013-01-21 Time: 22:46:31
blogg: http://stigsdotter.bloggplatsen.se
Jennifer

Mer :D

Date: 2013-01-21 Time: 22:57:43
Fanny

Meeeer!

Date: 2013-01-21 Time: 23:32:10
olivia

meeer :D

Date: 2013-01-22 Time: 00:04:11
fanny kraft :D

mer :D

Date: 2013-01-22 Time: 07:10:08
blogg: http://fannythekraft.blogg.se
Alicia

Ssuper braa! More please :)

Date: 2013-01-22 Time: 08:08:18
Rebecca

Jättebra! Meeer! :)

Date: 2013-01-22 Time: 15:47:54
Ida

Meeer

Date: 2013-01-22 Time: 16:15:46
Anonym

kommentar nr 18, tror du kan börja skriva nästa :D

Date: 2013-01-22 Time: 16:30:44
Emelie

Så otoligt bra :)

Date: 2013-01-22 Time: 18:05:44
Ida

MER :D

Date: 2013-01-22 Time: 20:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: