Dreamcatcher Rolltävling

Dag 2 av Dreamcatcher veckan är här och det är dags för en tävling! I denna tävlingen finns det tre priser:
 
1a; 1 stor roll
2a; en biroll
3a; once apperance roll

Allt ni behöver göra är att svara på frågorna under till. För att göra så rättvist som möjligt kommer jag att lotta ut de tre priserna så alla har lika mycket chans att vinna! 
 
Frågor:
  • Vad heter du?
  • Hur gammal är du?
  • Utseende?
  • Personlighet?
  • Intressen?
  • Favorit kille av One Direction?
  • Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ?
 
Hoppas ni är med och tävlar! Jag önskar alla ett stort lycka till :)
 
Tävlingen avslutas: Tisdag 18/6
Kommentarer
Julia

Hej mitt namn är Julia Ekedahl och jag är 14 år gammal. Jag har långt blont hår, som är väldigt lockigt. Och sen har jag blåa ögon. Jag får sommar fräknar och är ca 162cm lång.
Som person är jag rätt så blyg i början men när man väl lärt känna mig så är jag alltid glad och sprallig. Sitter mycket hellre hemma och läser eller tittar på film än att gå på en fest eller något annat.
Mina intressen är för det mesta piano och dans! Jag spelar piano en gång i veckan och dansar både balett, modern dans och jazz dans 5 gånger i veckan. Jag går även i dansprofil i skolan. Vilket är grymt roligt!
Favorit kille i One Direction? Som vanligt älskar man ju alla lika mycket men Harry och Niall har alltid haft en extra stor del att mitt hjärta i deras händer! ;)
Lättast är nog att få tag på mig genom Kik, face book och ibland twitter! Heter samma sak på alla tre: JuliaEkedahl ! :)

Date: 2013-06-15 Time: 01:03:27
ellinor

Vad heter du? Jag heter Ellinor, men går även bra att kalla mig mitt smeknamn, Elli/Ellie
Hur gammal är du? Jag är 14, fyller 15 i Augusti
Utseende? Jag har grönblåa ögon, ljust brunt, själv lockigt hår som slutat strax innan rumpan. Jag är 172 cm lång och jag vet inte om vikten spelar någon roll. Jag är varken kraftig eller pinnsmal, något mitt emellan.
Personlighet? Man kan säga att jag är rätt blyg första gången jag träffar någon ny person men annars så är jag rätt oblyg. Min humor över-klassar alla, enligt mig iallafall, haha. Jag är alltid på bra humör och skrattar oftast, om inte någon gjort mig sur, får då kan mitt humör sjunka lågt.
Intressen? Åhhh, jag älskar att sjunga, fast det låter för jäkligt. Mina skills på gitarr är ganska så bra, det är det ända jag kan inom musiken. Jag älskar att skriva men jag är inte så väldigt mycket för att läsa. Jag idrottar och håller mig i form, så jag inte går upp i massa extra vikt i tanken på vad jag äter, haha. (Är fortfarande inte kraftig)
Favorit kille av One Direction? Jag gillar absolut inte att välja men om jag måste får det väll bli Harry eller Louis
Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ? Kik: ellinorcharlotte Dayviews: elinorcharlotte Snapchat: elinorcharlotte :) Hoppas lyckan är på min sida, haha, *fingers cross*

Date: 2013-06-15 Time: 01:18:21
blogg: http://onedirectionsfanfictions.blogg.se
Victoria

Vad heter du? Jag heter Victoria.
Hur gammal är du? Jag är 13.
Utseende? Mellan långt, brunt hår som är lockigt. Jag är ganska lång (168) ungefär, och ganska smal.. Får ofta höra att jag är för smal. Och jag har blåa ögon.
Personlighet? Är oftast glad men ganska blyg. Mina kompisar säger att jag bruka kunna få de på bättre humör, typ som fröken solsken typ, haha! :)
Intressen? Jag rider (har två egna) och älskar att idrotta. Samt älska jag att skriva och att läsa, men jag skriver hellre..
Favorit kille av One Direction? Hatar att välja, men Harry eller Niall. :)
Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ? Tror att det är min google adress ([email protected])

Date: 2013-06-15 Time: 06:47:10
blogg: http://onedirectionland.blo.gg
MoaEm Persson

Vad heter du? MoaEm Persson, men folk kallar mig för bara Moa eller Em

Hur gammal är du? Jag är 14år och fyller 15 den 9 November

Utseende? Ca. 1,64 lång, brunt kort hårt (alla i skolan säger att mitt hår ser ut som Louis), gröna ögon. Jag är inte minimaliskt smal men heller inte tjock. Klär mig i lite mer "killig" stil, alltså jag har inte klänning/blus så ofta osv... Sen bär jag alltid huvudbonad alltså keps/mössa, annars känns det som jag har glömt något!

Personlighet? Glad och sprallig tjej som alltid har ett leende på läpparna, jag ger verkligen inte upp, ställer upp för sina kompisar, min stubin är ganska kort men jag blir glad lika fort igen! Vill helst inte vara själv. Men samtidigt hatar jag att stå i centrum. Jag är den personen som brukar ta sin gitarr och sin longboard och bara åka iväg för en stund när allt blir för mycket!

Intressen? Mina intressen är musik, fotboll och fotografera. Musik är mitt absolut största intresse, jag spelar gitarr och piano, och håller på att lära mig trummor och bas. Sjunga gör jag också, har spela in och skrivit eget, men aldrig lagt ut det någonstans. Fotboll har jag spelat i ca. 9 år men sedan slutade jag pga. tidsbrist, mitt favorit lag är Chelsea. Fotografera gör jag bara som en hobby precis som vilken annan människa som helst.

Favorit kille av One Direction? Niall!

Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ?
Dayviews: @niallismybatman
Kik: persson_moa
Twitter: @niallismybatman
073-8204900

Kram

Date: 2013-06-15 Time: 08:03:31
nicole

hej jag heter Nicole Andersson. jag är 12 år, jag är mörk blond och har blåa ögon, jag är lite kurvig och kort. jag älskar djur och one direction och så klart mina vänner. jag rider eller sköter om hästar, mina vänner är jag med rätt mycket. allla i one direction är mina favoriter fast Niall är nog den största! om jag vinner kan du kontakta mig på facebook eller e-mailen

Date: 2013-06-15 Time: 08:57:39
Emelie Karlsson

Vad heter du? Jag heter Emelie.
Hur gammal är du? Jag är 15 år.
Utseende: Jag är runt 162cm, har mellan långt, självlockigt hår och blåa ögon. Jag är varken kraftig eller smal, lite mittemellan.
Personlighet: Jag är en glad tjej som ser för det mesta positivt. Jag har en konstig humor enligt mina vänner och skrattar åt allt. Jag kan vara lite blyg i början när jag träffar nya människor men när jag väl känner dom blir jag helt galen typ, på ett positivt sätt då, haha! Jag tycker att jag själv är omtänksam och bryr mig om alla.
Intresse: Mitt största intresse är hästar och det har de alltid varit. Jag har ridit hela mitt liv och är uppvuxen med djur. Gillar också att umgås med mina kompisar, fota och typ lyssna på musik.
Favorit kille av One Direction: Känner mig alltid taskig och orättvis när jag ska välja någon. Men jag måste säga Niall. Han är så underbar, fin och perfekt. Åh gud vad jag älskar honom!
Bästa sätt att få tag på dig om du vinner: DayViews - NiallsGiiirl
Kik: Emelieeealexandraaa
Nu håller jag tummarna att jag vinner!

Date: 2013-06-15 Time: 09:42:32
Isa

Namn: Isa

Ålder: 13 år

Utseende: Långt ljusbrunt hår. Stora blå ögon. ganska stora kinder (mina kompisar brukar nypa mig i kinderna därför). ca 164 cm lång. Är inte pinnsmal men heller inte tjock. Jag har en ganska speciell och egen stil. Jag gillar lite gammeldags-stil, lite killig-stil. Jag har gärna skjorta på mig. Gillar oxå kavaj och sådant.

Personlighet: Jag är en tjej som skrattar åt nästan allt. Jag har inte sådär jättebra självförtroende. är ganska envis. Jag älskar att träna! Jag är lite utav ett träningsfreak, jag skulle inte klara mig utan träning trots att de känns lite jobbigt att sticka ut och springa ibland. Jag står även på ett ben när jag borstar tänderna, balansträning;) de kanske låter lite knäppt hehe. Jag tycker om att sjunga och spela gitarr, men mest för mig själv. Vågar inte direkt sjunga för en massa folk men min familj o vänner tycker att jag är duktig. Jag älskar hundar! Har velat ha en sen jag typ föddes och för två år sedan fick jag en liten borderterrier utav mina föräldrar. Hon heter Greta. Jag har inte direkt sådär många vänner som jag kan lita på. Ingen som är som mig med samma åsikter och stil osv. Mina bästa vänner är min syster och min hund. Jag känner mig väldigt ensam ganska ofta. Nu har jag skrivit mkt på den här frågan så nu räcker de kanske;)

Intressen: Skrev nog de mesta på personlighet. Men som sagt: Träna, spela musik. Älskar oxå att skriva, jag vill bli författare som vuxen. Lyssna på musik.

Favorit i 1D: Louis eftersom att han är så rolig och charmig. Gillar även Liam och Niall eftersom att jag tycker de är dem som sjunger bäst i bandet:)

Ifall jag vinner kan du kontakta mig på e-mailen. (Min kik funkar inte för tillfället).


Date: 2013-06-15 Time: 09:49:31
Isa

Glömde skriva min mail kanske. Men här är den:
[email protected]

Date: 2013-06-15 Time: 09:50:56
Ina Wennberg

Namn:
Jag heter Ina Wennberg, jag vet as fult namn haha jag brukar kalla mig själv Evelina för det är ändå ina på slutet hahaa skitsamma..

Ålder:Jag är 14 (ändra det gärna isf)

Utseende: Jag har långt, ljusbrunt hår (egentligen blont men har färgat det), det är vågigt. Jag är inte jätte smal utan har kurvor. :) Jag har nästan isblåa ögon. Jag tycker om att ha klänningar osv men oxå vanliga jeans och så.
jag älskar smink! Brukar ibland ha bara mascara annars tkr jag om lite guldaktiga ögonskuggor och eye liner :D

.Personlighet: Jag älskar musik! jag vill bli artist när jag blir större :)Tycker om Demi lovato jätte mkt och one direction såklart.

Jag är blyg när jag är med nya människor men med kompisarna är jag hel crazy och haha ja jag får ofta alla att skratta ;) Det har hänt saker därför är jag ledsen ofta.. men när jag hänger med kompisar så är jag som gladast. Jag har aldrig varit populär i skolan, oftast är jag själv.. Kan inte säga att jag är jätte mobbad men utanför. Men har ju kompisar så det är okej :)

Intressen:
Jag springer varje dag även fast jag inte tycker det är så jätte kul så försöker jag få en finare kropp. och att rida tycker jag om, har en egen häst, vara i stallet tkr jag om, shoppa såklart, vara vara med kompisar o så.
JAG MÅSTE FÅ SÄGA ATT JAG ÄLSKAR DINA FF:S!
Skulle vara jätte kul att få vara med. du kan se bilder på mig på min DV men länkar en som jag tycker är rätt bra:

https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=577051365668471&set=a.143025452404400.19559.100000908370954&type=1&theater

även fast jag älskar alla så är Niall är min favvo, tycker om hazza liiiite mer oxå haha :D
Bästa sätt att få tag i mig är DV, HazLovesLou heter jag där.
Tack o heeeej :)

Date: 2013-06-15 Time: 10:36:57
Åsa

Jag är 16 år och har långt mörkbrunt hår, blå ögon (mina vänner säger att de är ganska intensiva)och har en rak fräknig näsa. Jag är varken pinnsmal eller överviktig. Jag gillar att klä upp mig men det händer sällan, jag brukar oftast klä mig tighta jeans, linnen eller tjocktröjor men på sommarn klär jag mig lite mer naket. Jag är inte rädd för att vara mig själv och jag får ofta mina vänner och mig själv att skratta x). jag skulle beskriva mig själv som snäll, omtänksam, glad, ivrig, galen, skrattar mycket (om man nu kan skriva så o.o). Jag gillar att åka och bada när det är fint väder, flumma med kompisar, brukar städa när jag har tråkigt xD (kanske inte är något intresse o.o, aja x), sitter för mycket vid datorn. Jag favvoriserar ingen i bandet, älskar allihop ;3 men om jag var tvungen att välja en så skulle det vara Niall ^.^

Date: 2013-06-15 Time: 10:38:04
Åsa

Heter Åsa Thor på Facebook ;3

Date: 2013-06-15 Time: 10:41:06
Madde

Namn: Madeleine (Madde)
Ålder: 13
Utseende: Jag har mörkbruna ögon, har märkbrunt hår med ljus dip dye i, mitt hår är typ till under brösten. Jag har normal kroppsbyggnad och är runt 1,55-1,60 ? Jag brukar ha på mig tighta jeans och någon tröja till, jag har ganska vanlig stil men det är beror ju också på om det är sommar/vinter.
Personlighet: Jag är oftast alltid glad och omtänksam. Jag pratar ganska mycket, om jag lär känna en ny person så börjar jag prata med den direkt, så man kan säga att jag inte är så blyg. Enligt mina vänner så är jag den roliga typen som person, den som skapar all humor inom klassen, de brukar säga att det är tråkigt utan mig i skolan.
Intresse: Mina intressen är att vara med kompisar, spela innebandy och fotboll. Men kompisar är nog det som jag mest håller på nu.
Favorit kille i bandet: Om jag måste välja en så är det Harry !
Det bäsa sättet att få tag i mig är nog kik och dayviews !
Kik: maddetangg och dayviews: maddetang
:)

Date: 2013-06-15 Time: 11:16:56
Ella

Vad heter du? Tjennaaaaa! Jag heter Ella!

Hur gammal är du? Jag är 13 år ska fylla 14 till hösten :)

Utseende? Jag är 174 cm lång, jag är inte "tjock" men är inte jätte smal heller utan jag är normal. Jag är mörk blondin och mitt hår är ganska långt och jag har gröna ögon.

Personlighet? Jag är en väldigt omtänksam person som älskar att skratta och ha kul! Jag kan vara lite barnslig när jag är på mitt flumm humör men jag kan även vara väldigt allvarlig och seriös när jag behöver det. Jag gör allting för mina kompisar och finns alltid där för dem när dem behöver mig. Jag kan väldigt lätt sjunka in i min egna lilla bubbla och då kan jag lätt bli deprimerad hehe. Hatar att vara ensam, får lätt panik då. Men annars är jag en glad och sprallig tjej som älskar livet :)

Intressen? Jag älskar att rida och det har jag gjort i 5 snart 6 år. Jag älskar vara med mina underbara vänner. Jag älskar även att fotografera och att teckna som jag gör väldigt ofta och självklart att stalka våra killar i One Direction ;)

Favorit kille av One Direction? Åhh älskar ju alla lika mycket, men mitt hjärta slår ju lite extra för Harry ;)

Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ?
Du kan lättast få tag på mig på KIK där svarar jag alltid snabbt mitt namn där är EllaMagnusson99

Date: 2013-06-15 Time: 11:34:22
Julia

Hej, jag heter Julia Pettersson. Jag är 13 år. Jag har långt ljust hår typ till midjan. Jag har ganska mörka gröna ögon. Normal kropps byggnad. Inte så mörk hy. Jag pratar vääääldigt mycket när jag är med personer jag känner annars är jag lite blygare. Jag blir inte så lätt arg men jag kan självklart bli väldigt art också. På fritiden dansar jag hip hop och streetdance. Det är det jag spenderar mina dagar på mest eftersom mina kompisar också dansar gör jag det nästan hela tiden. Det är det som får mej att må bra. Sätta på musik, dansa och glömma bort allt annat. Jag spelar även FIFA väldigt mycket. Jag tycker det är skit kul! Jag är såklart också med kompisar väldigt mycket.
Favorit kille i 1D är Niall. Bästa sättet av få tag i mej är nog min kik: petterssonjulia eller twitter: pettersssoon
Skulle verkligen vilja vara med för har aldrig varit med i någon:( Om jag får vara med kan du ändra ålder. :Dxx

Date: 2013-06-15 Time: 11:43:11
Tildis! :) <3

Vad heter du?
Mitt namn är Tilda (Smeknamn Tildis)

Hur gammal är du?
13, men du kan ändra om det behövs. :)

Utseende?
Jag är blond/brunt hår. Ganska långt till naveln. Och mörk brun dipdye. Bruna ögon. Ganska brun.

Personlighet?
Får folk att skratta, kan prata med vilka som helst. Min sämsta egenskap är när jag blir sur så blir jag extremt dryg/kaxig och hatar att förlora. Jag ser ut som en tjej men jag betet mig ungefär som en kille..
Intressen?

Fotboll och innebandy. (Är även kapten i fotboll) Älskar att vara med vänner. Min största dröm är att bli känd i någon i mina intressen. Jag gillar även att sjunga men det håller jag gärna hemligt.

Favorit kille av One Direction?
Jag har igen favorit, älskar alla extremt mycket välj du!

Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ?
KiK är det bästa sättet: TildisHahne. Jag svara på direktheten!
Det skulle vara väldigt roligt att vara med i just din novell för den är så sjukt bra och underbar!

Kram xx

Date: 2013-06-15 Time: 12:12:01
Nellie

Vad heter du?:
Jag heter Nellie Svedenlind (mellan namnen är Elvira Sofia)

Hur gammal är du?:
Jag är 15 den 16 november i år men du får själv ändra ålder om du vill.

Utseende?:
jag har mörkbrunt mellan långt hår som är själv vågigt. Mina ögon är blå gråa och innan hade jag glasögon men har skaffat linser nu. Jag är lite mullig och kurvig på ett fint sätt antar jag. Jag är inte jätte lång utan bara 1,50 något. jag är väldigt blek förutom på somrarna då jag får lite färg.

Personlighet?:
Jag är ganska glad och har lätt att få kompisar. Jag kan vara lite bestämd och brukar ofta vara den bland alla som planerar saker som vi ska hitta på. Jag är dessutom en tjej som gillar att ha kul och vill njuta av livet. Jag tar oftast en dag i taget.

Intresse:
Mina intressen är dans, sång, teater, gitarr, kompisar och matlagningen. Min största dröm är att bli skådespelare eller kock. Har dansat sen jag var ungefär 6 år så antar att jag är ganska bra. Med sången så har jag varit med på några uppvisningar och folk säger att jag är bra, så hoppas det. Gitarren är jag kanske inte helt hundra på än men jag kan ändå spela.

Favorit kille av One Direction?
Min favorit är Niall. Han är så underbart gullig.

Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ?
Kik antagligen eller Facebook.
MIn kik är : nellieelvirasofia och fb är : https://www.facebook.com/nellie.svedenlind

Skulle bli jätteglad om jag vann för du är en så underbar på att skriva. Älskar alla dina berättelser verkligen. Kram :)

Date: 2013-06-15 Time: 12:26:12
Nellie

Vd heter du?
Jag heter Nellie Sjösten men folk kallar mig för nellan eller nell.
Hur gammal är du?
Jag är 16 år men fyller snart 17.
Utseende?
Jag är har mörkt brunt hår som når ner till bysten, har litet brunare hy än dem som kommer från Sverige men inte jätte brun men inte lite hället. Jag är en och 1,67 cm lång. Jag har ganska kraftiga lår på grund av att jag har tränat up den så att jag ska kunna åka skidor på ett bättre sätt an vad jag har kunnat innan. Mina ögon är gul bruna lite mer åt det gulliga hållet.
Personlighet?
Jag är oftast glad och sprallig,min fröken brukar säga att jag får alla andra på bra humör genom att bara börja fnissa på lektionerna som jag oftast gör när min vibrerar och det kommer upp något om killarna. Jag kan vara allvarlig också och då är det någonting som är allvarligt, ha halväten kort stubin så om jag blir arg så håller det på en kort stund så jag går inte runt och är små Surig hela dagen.
Intressen?
Jag älskar att åka sidor på vintrarna och tävlar till och med i det men på somrarna så dansar jag street dance i en grupp som jag är med i.
Favorit kille?
Min favorit kille i bandet är Louis. Jag gillar han för att han är sprallig och alltid glad och kan vara allvarlig när han måste lite som jag själv.
Få tag på mig?
Om du vill få tag på mig på snabbaste sätt så ska du skicka ett mail på den här e mail adressen: [email protected]
Det skulle vara fantastiska att få vara med i din novell, jag har följt dig sen du i början av When Two Worlds Collide och tycker att du har skrivit super bra sedan start.

Date: 2013-06-15 Time: 12:41:37
Hanna

Hej!
Jag heter Hanna Skan och är 14 år men du kan ändra det om du vill :) Jag har ljusbrunt hår som går till lite nedanför skulderbladen, det har en liten lock här och där och jag har mittbena. Jag har gråblå ögon och är ungefär normallång, 167 cm. Jag är inte den smalaste men jag kan inte heller kalla mig själv tjock. Så något där emellan. Jag tränar gymnastik och dans, men jag är inte världens graciösaste och smidigaste men det funkar ändå. Haha, Jag bakar mycket och har vunnit tävlingar för det :/ Jag fotar också mycket, det är verkligen kul att fånga något vackert på bild som man sedan kan spara och minnas, jag tecknar och är så mycket jag bara kan med kompisar och andra personer. Om jag sitter still för länge och inte gör något blir jag rastlös. Musik, det är en stor del av mitt liv. Jag lyssnar nästan alltid på musik och jag sjunger ibland också. Jag är oftast på glatt humör och skrattar. Jag är helt galen med dom jag känner, helt språngande galen. Samtidigt som jag är rätt blyg och tillbaka dragen när det kommer till nytt folk, såna som jag inte pratat med tidigare. Enligt andra så är jag den som håller ihop alla, ser till så att alla är med och att ingen är utanför. Jag är med både dom som har sin egna klunga där och dom som har sin egna klunga där och lixom för dom samman. Med det säger dom att jag är hjälpsam och lyser upp deras dagar med min galna humor och mina dåliga ordvitsar. Men ibland kan jag ha riktiga surdagar som inte är roliga, jag är trött, min hjärna vill lixom inte samarbeta och bara gnager på på samma ställe, är allmänt nere och typiska såna dagar. You know it. Jag är ärlig och tar aldrig något för givet. "Man måste kämpa för att få det man vill". Jag hatar klänningar och kjolar, jag känner mig så naken. Fast jag tycker det är snyggt och allt sånt på andra, det är bara inte min grej. Jag klär mig i det som är skönt och bär inte speciellt mycket smink. Jag vill att personer ska tycka om mej för att jag är jag och inte efter något fejkat yttre. Favoritkillen i bandet är svår att välja men det står mellan Niall och Harry :)
Bästa sätt att få tag på mej är nog kik, @hannaaskan.
Kramar Hanna! :)

Date: 2013-06-15 Time: 13:29:15
Ida Bergius Selin

Jag heter Ida (Evelina) Bergius Selin och är 18 år gammal men fyller 19 den 30e september. Jag är ungefär 164cm lång, har lite kraftigare kroppsbyggnad (vilket gör mig lite osäker ibland..) och just nu har jag mörkrött hår som går ner till bysten med en rak pannlugg som når till ögonlocken vilket gör att mina väldigt isblåa ögon markeras ganska bra. Och året runt så är min näsa och mina kinder alltid täckta med fräknar. Min klädstil är väldigt "killig" om man kan säga så. Jag hatar att ha på mig klänning, kjol och högklackat, bara vid väääldigt speciella tillfällen kan jag ha på mig det. Men annars är det oftast ett par svarta, tighta jeans, en skön tröja/hoodie/skjorta och ett par converse som jag har på mig (om du nu ville veta det haha)

Som person kan jag vara väldigt blyg om jag inte har träffat dig förut, men när man lär känna mig så blir jag glad, sprallig och har väldigt nära till skratt (även i otroligt olämpliga situationer....). Folk som står mig nära brukar säga att i mitt huvud är jag som en 5åring ibland, men det tycker jag bara är kul. Varför vara som alla andra lixom? Men även om jag kan vara väldigt flummig så är jag samtidigt väldigt osäker i mig själv. Jag jämför alltid mig själv med andra och mår sedan dåligt över det. 18 år och oskuld kanske jag också ska säga, om det säger hur det ligger till på killfronten.

Mitt allra största intresse i livet är hästar. Jag har ridit sedan jag var 7 och nu är jag då 18. Jag älskar att spendera flera timmar i sträck i stallet och pyssla på med olika grejer där. Men om jag inte är i stallet så umgås jag mycket med mina vänner. Mina bästa vänner heter Emma, Melanie (Mella), Jakob och Marcus. Jag älskar dom och skulle göra vad som helst för dom. Annars spenderar jag vädligt mycket tid på Tumblr också hehe.

Min favorit (älskar dom alla lika mycket men mitt hjärta klappar lite extra för den här killen) är Niall. Seriöst jag smälter så fort jag hör hans röst och han är så charmig hela tiden. Jag önskar bara att han visste vem jag är.

Lättast att få tag på mig är antingen via mail ([email protected]), på dayviews (IdaBergius), Twitter (IdaBergius) eller Facebook. :)


Skulle verkligen bli superglad om jag vann en plats, för när jag började läsa din senaste novell så blev jag så sjukt fast och du skriver så otroligt bra! PUSS PÅ DIG!

Date: 2013-06-15 Time: 13:42:07
blogg: http://onedsecret.blogg.se
Helin

Jag heter Helin och jag är 14 år. Jag har brunt långt hår, håret är till revbenet. Jag har ljus bruna ögon, och lite gult i. Jag är 1,62 och jag är smal har lite kurvor som höfter och rumpa.Min personlighet är nästan som Louis jag är alltid glad och skämtar alltid. Jag kan få lätt vänner, men jag har svårt att lita på personer. Ifall jag kommer en person riktigt nära så kan jag göra allt för en. Mina intressen är musik, fotboll, mat och att vara med kompisar på stan. Jag älskar alla i One direction men jag har haft alltid en Chrush på Harry och Niall. Du kan nå mig på Kik och där heter jag Heelin99 och min e-mail [email protected]
Jag älskar alla i One Direction dem betyder väldigt mycket för mig och på ett sätt har dem förändrat mitt liv, deras musik beskriver mitt liv. Jag älskar dina noveller blev kär i Speak har typ läst den 1000 kan alla ord i den, och älskat din senaste novell When the sun comes up. Så det skulle betyde väldigt mycket ifall jag vann för du är en förebild för mig.❤

Date: 2013-06-15 Time: 14:40:12
Alice

Jag heter Alice och jag är 14 år. Jag är 1.65 cm lång och har brun/rött hår (Lite längre ner än till axlarna) för tillfället. Jag har blå/grå/gröna ögon med små gula prickar längst in vid pupillen. Mina ringar runt ögonen är riktigt riktigt mörkblå och sticker ut väldigt mycket. Jag är inte direkt smal smal utan jag har kurvor här och var - vilket jag kanske inte är så stolt över men jag klarar mig. Jag är en väldigt glad personen men kan vara blyg ifall jag är med personer jag aldrig pratat med förr. Min humor är ganska dålig men det får vara. Jag är väldigt sprattlig av mig när min energi är på topp men ibland kan jag bara lägga mig i soffan och mysa med hunden. Jag har ibland lätt att få vänner, ibland inte. Mitt självförtroende är inte på topp, jag mår ofta dåligt ifall någon nämner något litet dåligt på min kropp eller om jag gör något. Mina intressen är djur först och främst. Jag gillar djur, ridning och att dansa. Jag älskar dansen för att man bara kan vara sig själv och släppa loss haha. Min favorit i 1D... erhm... jadu, först är det ju Harry, det har alltid varit Harry men jag har också alltid haft en crush på Niall och Louis, deras charm är bara något man inte kan älska. Det bästa sätt att få tag i mig är antagligen på kik (Då min Dayviews blivit hackad eller något =/ ) och där heter jag aallliiccee48 eller min twitter aliicehawk (Kollar min twitter mer) :)
Några egna ord som jag bara vill lägga in är, hur orkar du haha. Jag skriver själv och jag vet hur jobbigt det är att lägga upp kapitel när alla förväntar sig det men jag antar att du jobbar hårt. Det var allt xd Tack och hej leverpastej // Alice :D

Date: 2013-06-15 Time: 15:29:32
blogg: http://fanficonedirection.devote.se/
Anonym

Vad heter du? Elsa!! fast mina kompisar kallar mig Elsabeta...
Hur gammal är du? 15, men fyller 16 i oktober
Utseende? Mörkt bruna ögon, brunt spikrakt långt hår, jag är lång, typ 172... jag är också väldigt smal.
Personlighet? När jag träffar nya människor kan jag verka mystisk, blyg eller tillbakadragen men så fort jag känner mig trygg och vet mer om personen/personerna blir jag väldigt pratig och lite "busig".Jag är väldigt ordentlig och noggrann med det jag gör och tänker alltid igenom allt 2 gånger extra. Många säger att jag är bra på att läsa av människor om dom är ledsna osv. och då är jag bra att prata med och få personen på bättre humör. Jag har ett ganska ordentligt humör och blir lätt sur, arg eller ledsen.
Intressen? Jag gillar djur, har en hund och en kanin. Gillar att läsa, One Direction, shoppa, va med kompisar. Jag gillar inte att festa! Kan inte dansa, har aldrig kunnat eller velat dansa... Jag gillar att få reda på hur saker går till och funkar. Jag älskar att resa, ska snart flytta till USA i 3år.
Favorit kille av One Direction? Jätte svårt val. Men det är antingen Harry eller Niall.. Beror på vilket humör jag är på.
Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ? kik: elsabjursen eller facebook: Elsa Bjursén!

Date: 2013-06-15 Time: 16:37:58
Frida

Hej mitt namn är Frida Ekberg jag fyller 16 år den 19 augusti.

Mitt utseende- Jag har rakt mörkblondt hår som går ungefär ner till brösten.Jag är ca 1.61 m lång och har ganska tränad kropp.

Min personlighet- Jag är en glad och sprallig person som tar dagen som den kommer. Jag är alltid den som samlar ihop kompisarna och gör massa olika saker.Mina vänner och familj är det viktigaste jag har. Jag är ofta på gott humör men vissa dagar kan jag vara irriterad t.ex om jag inte sovit bra. Jag bli ofta irriterad över saker jag stör mig på och har väldigt lite temprament och blir ofta arg över saker om inte går att t.ex öppna som tuggumipaket ;)
Jag har ofta saker att kommentera och är världsmästare på att avbryta personer som pratar. Jag står alltid upp för mina vänner och låter aldrig nån känna sig utanför. Jag står även för allt jag säger och tror på mig själv.Jag är nog lite av en flickpojke ibland Jag har nog alltid tyckt det varit lättare att var kompisar med killar istället för med tjejer. Jag är en tjej som tar dagen som den kommer och försöker alltid se livet på den ljusa sidan

Intressen - Mina intressen är innebandy,vänner och rallycross. Jag blivit uppväxt med innebandy på vintern och när somarn kommer så är det rally och rallycross men på senare år har det inte varit lika mycket och mina vänner kommer in hela tiden

Min favorit kille måste nog vara Niall för han har sådan humor som jag med har och skratta åt de meningslösaste sakerna.

Bästa sättet att få tag i mig är nog facebook- Frida Ekberg och kik- Friida1997

Date: 2013-06-15 Time: 17:21:23
Frida

Glömde lägga till att min ögonfärg är brun/grön och vill du veta mer så kan du bara skicka :)

Date: 2013-06-15 Time: 17:23:19
Felicia

Vad heter du? Felicia
Hur gammal är du? 13 år
Utseende? Blond brun hårfärg krylligt, går ungefär till axlarna. Ca 1.60 cm lång och är ganska smal.
Personlighet? Galen,skrattig och busig. Alla tycker jag är sjukt rolig (säger dem iallafall! ;) ) helt crazy med mina kompisar och ja typ allt! :)
Intressen? kompisar, innebandy, fotboll och vara med min hund! :) gå långa runder med mina kompisar och ut och springa.
Favorit kille av One Direction? Niall och Harry!




Lättast sätt att få tag på mig är min mejl! : [email protected] :)

Kram! Älskar alla dina ffs! Har läst alla! Längtar tills denna kommer igång! <3

Date: 2013-06-15 Time: 18:43:01
Felicia

Glömde ögonfärg!! Blåa fina ögon. Vill du veta mer om mig så bara mejla mig! :)

Date: 2013-06-15 Time: 18:45:13
Moa

Vad heter du? Moa Persson
Hur gammal är du? 17
Utseende? Jag har mörkblont hår som går ner till brösten, inte direkt smal men heller inte tjock, mullig kanske? Ja är ca 170 cm lång.
Personlighet? Jag är en snäll & ärlig tjej som älskar och hitta på något med mina kompisar, först när man träffar mig så kan jag vara väldigt blyg, låter helst kompisarna prata istället och jag bara finns liksom, men när man väl känner mig så går det knappt att att få stopp på min mun.
Jag har väldigt kort stubin och så fort något inte går som jag vill blir ja sjukt arg och irriterad - på allt & alla!
Jag är nog en flickpojke, hänger alltid med killarna i skolan och har nästan aldrig klänningar och sånt på skolavslutningar.
Intressen? Först och främst så rider jag, jag har ett eget stall och jag började rida när jag var 4 år gammal. Fick min första ponny när jag var 11 år gammal.
Favorit kille av One Direction? Zayn är det nog. Det är något med honom som gör så att jag blir helt knäsvag.
Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ? Twitter - moacelica kik - celicaalltid
Kram på dig! :)

Date: 2013-06-15 Time: 18:46:24
Hanna

Hej jag heter Hanna Palmqvist, jag är 17 år gammal, jag har midjelångt blont vågigt hår, klarblåa ögon, runt 170 cm storlek ca 36 i byxor. Jag tränar fotboll 3-4 gånger i veckan, och går till gymmet 2-3 gånger i veckan, anars är jag med mina kompisar, jag gillar att skämma it mig själv, typ står och dansar i tc inför alla, jag är glad helt tiden typ, när jag lär känna nya människor säger de att jag ler hela tiden haha, jag gillar Louis bäst för han är så barnslig och vågar visa känslor och skämma ut sig :) jag nås på [email protected] som jag kille dagligen annars på kik Palmqvisthanna :)

Date: 2013-06-15 Time: 19:15:03
Mickaela

Hejsan!
Jag heter Mickaela Persson och är en 17 årig långhårig blond tjej med brun/grå aktiga ögon som ändrar färg under sommar/vinter halvåret. Jag är inte direkt den absolut smala tjejen men heller inte den absolut överviktiga heller, någonstans mitt i mellan kanske.

Jag är en väldigt blyg och reserverad tjej p.g.a. 11 års mobbning, blev fri för 5 månader sedan då jag lämnade skola, djur, vänner, familj nere i Skåne och flyttade till Halland. Men när man väl lär känna mig är jag galen och framåt. En tjej som älskar hästar och ridning, musik och dans (är inte speciellt bra på det men älskar det) samt att skriva böcker (blivande författare irl då jag skriver bok).

Min absolut favorit i Niall Horan, därför han är lugn, carefree och så down to Earth :)
Bästa sättet att få tag i mig är nog min mejl: [email protected] eller via min blogg: mickaelapersson.blogg.se :)

Date: 2013-06-15 Time: 22:38:03
blogg: http://mickaelapersson.blogg.se
Erika Anestedt

Namn: Erika Anestedt
ålder: 14
Utseende: Jag är 1,61m lång. Jag har mörk blå ögon. Jag har brunt hår som på sommaren nästan blir blont.
Personlighet: Jag är en glad person som nästan alltid ler. Jag skrattar åt väldigt mycket och dom få gångerna jag blir arg så blir jag riktigt arg och förlåter ofta inte personen som fått mig arg på flera dagar.
Intressen: Jag sjunger,Spelar lite piano och tvärflöjt.Jag älskar att lyssna på musik och är öppen för alla musik stillar och lyssnar nästan på allt. Jag gillar också att vara med kompisar. Jag skriver mycket också.
Favorit kille av One Direction: Niall

Bästa sättet är nog att få tag i mig antingen på Twitter eller Kik och jag heter @anestedt på båda två

Date: 2013-06-15 Time: 23:42:42
blogg: http://erikasfilmblogg.blogg.se/
Moa

Jag heter Moa och jag är 14 år gammal men fyller snart 15. Jag är en kort tjej (typ 1,53 lång) och har blont medellångt hår. Jag har blåa ögon. Jag har lite lockigt hår men inte så mycket men lite. Jag är en tjej som är social och ser oftast det bästa i folk. Jag är snäll och skrattar mycket. Jag är en tjej som kan sitta hemma och mysa men också vara med kompisarna och ha kul. Men jag har lite svårt för att gråta om jag ska vara ärlig. Jag ritar mycket och då mest människor med blyerts, jag älskar musik och lyssnar jämt på det.
Jag tycker om att skriva och skriver gärna lite texter som jag sjunger på ibland men jag visar dem aldrig för någon. Jag är en tjej som ibland döljer mina känslor för att det är svårt för mig att visa för folk när jag är ledsen. Jag är en drömmare som hoppas på det bästa i livet.
Min favorit kille är Harry, jag tror att det är för att jag tycker om långa killar och att han verkar som en kille som inte ger upp, att han finns där för en och även om jag säger att jag mår bra så ser han rakt igenom mig och hjälper mig igenom svåra stunder. Och jag älskar hans leende många säger att de gillar hans lockar och det gör jag med men hans leende får mig att smälta.
Du kan nå mig på [email protected], jag heter myfanfictions på dayviews och Moa Eriksson på facebook.
Kram hoppas du gillar mig! xx

Date: 2013-06-15 Time: 23:46:17
blogg: http://mysideoffanfictions.blogg.se
Moa Ström

Vad heter du? - Moa Linnea Ström
Hur gammal är du? - 14
Utseende? - Jag är en mullig tjej med brunt lockigt hår. Jag har grön/bruna ögon. Jag är 170cm lång
Personlighet? - Jag är för det mesta en snäll tjej som ALLTID sätter andra före mej själv. Om någon kaxar mot mej eller är taskig är jag lika tillbaks. Även om jag inte borde vara det. Jag har lätt att ta åt mej av saker eftersom jag har varit mobbad i mer än 7 år nu. Men jag försöker hålla huvudet högt även om jag går genom deprissionsproblem.
Intressen? - One Direction, haha, Vara med mina vänner och blogga
Favorit kille av One Direction? - Våran lilla Nialler. Niall James Horan. Den mest perfekta killen på jorden. Älskar allt med honom. Åhh han är så underbar.
Bästa sätt att få tag i dig om du vinner? - Kik: Moaja0
Instagram: Moaja0
Facebook: Moa Kinderägget Ström
Dayviews: Maluwian

Jag hoppas verkligen jag kommer med! Det skulle vara en dröm! Du är så duktig! Har följt dina fanfics från dag 1! Och du blir bara bättre och bättre! Kärlek till dej <3

Date: 2013-06-15 Time: 23:53:54
blogg: http://nattstad.se/moastrom
Casandra

Namn: Casandra Ewa Elisabeth Broholm (kallas för Cassi också) ja du fick med mellannamn :3
Ålder: 13 år.
Utseende: Jag är 165 cm lång. Har mörkbrunt hår ner till axlarna ungefär, även en utväxt som syns i blont då jag är blond egentligen, men färgade i januari 2011. Jag har klarblåa ögon, ganska röda läppar utan något smink på dom. Normal viktig för min ålder. Jag har ganska långs ben och kort överkropp. Jag ser rätt så stark ut på mina armar säger många. Har en ganska ljus hy, men när jag väl solar blir den riktigt brun och fin, typ gyllenbrun. Jag har glasögon men använder också linser ibland beroende på om jag orkar sätta i dom eller inte ehe. Jag har ofta smink på mig, i alla fall mascara och fyller i ögonbrynen. Jag går helst klädd i tajta kläder som te.x ett par tajta röda byxor, en snygg tröja till och smycken, det klarar jag mig inte utan. Bild kan du kolla på min sida!

Personlighet: Mina kompisar skulle nog beskriva mig som en glad och positiv tjej som alltid ställer upp vad du än ber mig om. Jag sätter mina kompisar före vilket ibland blir problem för mig själv. Jag är envis och ger mig inte för jag gjort det jag vill ha gjort. Jag har varit med om mycket i mitt liv, då menar jag inte att jag blivit mobbad osv men massa andra jobbiga saker. Då har jag lätt att koppla bort det som händer. Spelar ofta musik i lurarna och försöker tänka på annat. Jag blir ofta sur när jag förlorar då jag är en riktigt vinnarskalle. Har lätt för att börja gråta, till tecknade filmer där något djur dör, åt filmer som är fina. Inte bara filmer, i verklighet också, när någon sårar mig till exempel. Jag drömmer mig ofta bort och diverse saker, att jag var hon så jag fick vara han och ja, du fattar.

Intresse: Jag är en tjej som gillar att röra på mig. Spelar fotboll två gånger i veckan plus springer en gång i veckan, sen lägger på en match i veckan. Sen har jag precis avslutat min tionde säsong i dans, dansar allt möjligt. Gillar även att ta kort och tar väl ibland. Jag älskar att stå på scen och sjunga, spela teater, allt sånt! Musik betyder över huvud taget väldigt mycket för mig, den hjälper mig genom svåra tider i livet och det är det jag sysslar med när jag sr tråkigt eller inte mår speciellt bra.När jag blir stor vill jag bli dansare eller polis.

Favorit i bandet: Louis :3

Kik: CasandraSaade
Facebook: Casandra Broholm
Twitter: @casandrabroholm
dayviwes: cassitomlinson
lättast där :)

jag skulle vilja vinna för jag har läst allt som du skrivit och därför skulle det vara kul men en plats i en :)

Date: 2013-06-16 Time: 00:56:33
Josefine

Vad heter du? Mitt namn är Josefine Johansson
Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal
Utseende? Färgat rött (verkligen RÖTT) hår, grön grå ögon, hyffsat smal, mellan lång typ 1,67 eller något.
Personlighet? Väldigt ombytlig personlighet, men envis, konstig vissa tycker att ja e "galen", antingen tycker man om mig eller inte. Väldigt lätt att irritera mig men lika lätt att få mig att skratta.
Intressen? Hästar, träna, läsa, lära mig något nytt t.ex just nu försöker jag lära mig att spela gitarr.
Favorit kille av One Direction? Niall eller Harry
Bästa sätt att få tag i dig om du vinner (dayviews, e-mail, kik, twitter, facebook .m.m.) ? Tror att de e mail, twitter eller kik :)
kik: DjooDjoo, om de inte funkar så e de bara att söka på mitt namn tror jag
Twitter: JohanzzonJoJo
Mail: [email protected]

Date: 2013-06-16 Time: 01:43:28
Maxine

Jag heter Maxine Eriksson, är 11 år, fyller 12 i Augusti.
Brun glänsande hår räcker mitt huvud och går enda ner till brösten. Grönblåa ögon. Kort för min ålder, ca 153 cm, står jag på jorden med för mestadels ett leende på läpparna. Folk ser mig som en utåtriktad person, hjälpsam och glad. Alltså ganska typiskt "flickig" men då har man inte mött mitt riktiga jag. Är väldigt vild av mig och gillar att vara i rörelse. Dem första kompisarna jag hade var killar, och umgås fortfarande helst med dem.
På fritiden spelar jag fotboll, skriver fanfic, "umgås" med kompisar både via internet och på riktigt.
Harry har alltid varit mig varm och hjärtat. Harry är mitt val.

Bästa sätt att få tag i mig är genom dayviews. @HighOnLarry, heter jag där. Annars kan du skicka ett mejl till [email protected] :)

Date: 2013-06-16 Time: 12:06:24
amanda

Hej!
Jag heter Amanda Linåker och är 13 år.
Jag har brunt blont hår. Brunt vid hårbotten sen blir det blondare och längst ner riktigt blont. Mitt hår är uppklippt så mitt hår bak är slutar vid bh:n knäppning och fram vid bh:ns början ungefär. Jag har mörk-ljus blåa ögon. Jag har alltid varit längst i klassen. Nästan alltid 10 cm längre, men nu är jag bara en cm längre än de flesta. Men jag är 171 cm.
Förut var jag nästan alltid deppig. Ville ofta inte gå till skolan för att jag blev mobbad av min vikt. Och det höll på till hösten 2012. Jag sa till den personen som mobbade mig hårt och drog ner personen en gång och sa "sluta hålla på med mig" men personen slutade inte för det. Men nu är jag oftast glad och har ett leende på läpparna. Ibland ser mina kompisar mig som en annorlunda peson. Jag säger alltid min åsikt och är med de jag tycker är en bra kompis. Min kompisar tror jag skulle beskriva mig som en hjälpsam person, snäll mot andra, omtänksam, flitig mm. Jag är inte en sån tjejig person. Jag har klänning en gång om håret typ. Jag har platta skor helst en höga. Jag har nästan aldrig örhängen eller något sånt.
Jag spelar tennis så ofta jag kan och springer när jag hinner. Jag älskar att skriva berättelser eller göra olika manus.
Det är svårt att välja en kille, men jag tror Niall.

Det bästa sättet är nog kik. Jag har alltid mobilen med mig. Heter @amandalinaker där :)

Date: 2013-06-16 Time: 13:13:58
blogg: http://amandaahsfanfics.blogg.se
Elin

* Jag heter Elin Andersson (Typical sverige namn, haha).
* Jag är 16 som jag fyllde 1 April, faktiskt!
* Jag har bystlång hår som jag är väldigt nöjd med. Färgen går i blonda slingor som faktiskt aldrig försvinner även om jag färgar det, men iallafall. Som jag sa blonda slingor i ett brunt hår. Mina ögon tycker alla är speciella. Mina ögon är ljusbruna men runt puppilern är dem gröna. Jag diggar det dock. JAg är unbgefär 160cm kort!!! haha. Oftast går jag sminkad men bara det vanliga, concelar, puder, mascara och ifyllda ögonbryn! Inte överdrivet utan lite mer naturligt. Min klädstil är blandat. Oftast gåre jag i tajta jeans och sen en snygg trycktröja, lite instoppad i byxkanten. MEN jag älskar boyfriend jeans och härliga munktröjor också!
* Min personlighet beror helt på hur jag vaknade på morgonen kan jag säga. Men jag är ALLTID glad och hoppig av mig. Jag älskar att skämta och jag skrattar i stort sätt åt typ allt. Jag sätter alltid mina kompisar före mina problem och låser hellre in mig i mitt rum när jag mår dåligt än att sitta och prata om det. Det är det bästa för mig. Men som jag sa, jag visar alltid ett leende och älskar att lära känna nya personer! Om jag hade frågat mina kompisar hur dem tycker jag är så hade dem nog sagt: omtänksam, helt fantstiskt rolig (haha) och en aning flum!
* Mina intressen ligger på youtubers, stalka kändisar, fota och min hund. Jag lever i stortsätt med musik, lyssnar ALLTID på det och skulle inte kunna se mitt liv utan det. Youtubers är mina männ och jag kan sitta och stalka dem i timmar varje dag. Fotografera gör jag så ofta som möjligt. Jag älskar att sitta och redigera och sen se före och efter bilden. Min hund som jag fått efter 12års tjatande älskar jag över allt annat, hon är min pärla i livet. (Hon är en blandras mellan Jack Russel och Kinesisk naken hund, 5 månader). Jag är ett stort fan av brittiska artister och jag lyssnar ty på allt från storbrittanien.
* Då Niall är en stor favorit hos mig så blir det väl han jag väljer. Men jag älskar Harry, Louis, Zayn och Liam också!
* Kik @ElinDoris

ÄLSKAR din blogg, Puss

Date: 2013-06-16 Time: 14:29:26
Stella

Hej jag heter Charlotte och jag är 13 somrar gammal.
Jag sticker ut med mitt orange/röda hår och med mina blå-gröna ögon. Jag har inte ett typiskt svenne utseende precis. Min personlighet kan variera. När jag är med nya personer försöker jag spela lite cool och slänga iväg lite halvcoola kommentarer. Men när jag är mig själv är jag väldigt flummig och dom flesta säger att jag är trevlig. Intressen har jag ganska få av. När jag var mindre simmade jag ofta men nu har det återgått till musiken. Jag går i kör och plus så spelar jag lite piano och gitarr, Jag är väldigt estetisk av mig, Jag är väldigt kreativ om jag får skryta lite. Favorit kille i One Direction? Det varierar, I början av Directioner-tiden var det Louis men nu har det återgått till Harry och Liam. Men jag måste säga Louis. Jag har inte släppt han riktigt än.

Bäst sätt att ta tag i mig är nog facebook där jag heter Charlotte Hedman (En närbild på mig, Blåa ögon och orange hår, vit spetsklänning och ögonen är ganska stora på den bilden, hehe)

FINGER CROSSED! ;)

Date: 2013-06-16 Time: 18:14:20
Stella

Btw står det att jag är från London .. Hehe. Inte så svår att missa precis.

Date: 2013-06-16 Time: 18:16:19
Alva

Vad heter du?
Jag heter Alva och är tolv år. Jag har halvlångt, guldblont hår med melerade ögon (grön, gul o lite blå)Ganska lång, ganska smal hoppas jag.
Jag är snäll och omtänksam och lite rolig (hoppas jag.) Kan bli för snäll ibland. Ibland kan jag ha ganska dåligt självförtroende men hästarna hjälpr mig alltid. ni skulle sett mig för några år sen...
Älskar att rida och jobba i stallet, vara med hästar. Jag tycker också väldigt mycket om att dansa Zumba. Att röra på mig i allmänhet. Jag är ofta med mina vänner och sånt.
Vet inte riktigt min favoritkille, Niall först iallafall. Sen tror jag Louis och Harry.
E-mail: [email protected] (mobba inte mitt namn)
Twitter: alvtax2
Kik: alvataxen01
Prova kik först. ;)

Date: 2013-06-16 Time: 20:31:17
blogg: http://alvataxen.se
fanny

Mitt namn är Fanny Kraft, jag fyller 15 om en månad och 4 dagar!
Jag är 1.62 lång och har väldigt blåa ögon, en liten mun, små händer, små fötter osv,liten för min storlek. Ehm jag har brunt hår som går ner till brösten.
Min personlighet. Jag är väldigt glad, oftast glad och när jag är sur så blir jag som värsta åskvädret och skriker på allt och allt. Hehe men annars är jag sprallig, glad, rolig, skrattar åt det mesta.
Skriker ibland.
Mina intressen är att sitta vid datan och läsa bloggar, eller vara ute med mina vänner och röja! Musik är också en väldigt stor del i mitt liv så sjunger väldigt ofta, nästan för ofta. Spelar även lite gitarr! Dans gillar jag också med dansar mest för mig själv eller för mina närmsta vänner. Tycker också om att skriva, ibland ledsna och deppiga saker och ibland glada och roliga!
Zayn har alltid vart min "Favorit" i One Direction. Inte för att jag har nån favorit men om jag måste välja så är det Zayn. Har även världens crush på han!
Dw : Fannykraft
Kik : fannykraaft
E-mail : [email protected]
:)))))

Date: 2013-06-16 Time: 20:53:12
blogg: http://fannythekraft.blogg.se
Josefin

Mitt namn är Josefin Andersson och är 17 år. Jag har blont axellångt hår. Är 176 cm lång. Blåa ögon,lite större läppar, inte tjock och inte smal. lite mitt i mellan.
Min personlighet är nog att jag är väldigt sprallig, glad, social och framåt. Om man frågar mina kompisar så tycker dom att jag har lite för mycket energi, väldigt lätt road, skrattar mycket, och är väldigt bekymmers fri. heter det så?
Jag spelar volleyboll och beachvolley och umgås med kompisar.
Mina favorit killar är nog harry och niall. kan inte välja mellan dom.
Lättaste sättet att få tag på mig är nog kik
anderssonjosse

Date: 2013-06-17 Time: 12:56:50
Anonym

Jag heter Rebecca Andersson och är 16år. Jag är 172cm lång och har brunthår med blonda slingor som når till axlarna. Har brun/gröna ögon och olivfärgad hy.
Jag är en glad och positiv person som även kan vara ganska envis. Skullemman fråga mina vänner så tror jag att de håller med om det och även att jag skrattar mycket och åt det mesta.
På fritiden blir det mycket fotboll och gymnastik, hinner även med att fotografera en hel del och att hänga med kompisarna.
det lättaste sättet att få tag på mig är via Twitter (RebeccaSofies) eller Kik (RebeccaaAnderssons) :)

Date: 2013-06-17 Time: 13:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: