Frågestund Q & A

Q: Kommer det en till ff?

A: Jag har en idé för en ny fanfic... MEN(!) det beror på hur mycket fritid jag har över nu inför studenten. Men jag ska försöka ta mig tid.

 

Q: Isånnafall vad kommer den handla om?

A: Jag funderar fortfarande på hur den ska utspela sig så inte ens jag vet riktigt vad den ska handla om ännu.

 

Q: Kommer du ha någon ff där Louis är huvudperson för jag har inte läst en bra ff med Louis på länge.

A: Det kommer att komma upp en röstruta inom kort i menyn där ni läsare får bestämma kille inför nästa fanfic. Håll ögonen öppna! ;)

 

Q: Kommer bell få tillbaka rösten eller inte?

A: Wait and see...! ;p

 

Q: Kommer du ha länkbyten?

A: Jag har konstant länkbyte med de personerna som vill ha. Det är bara att kommentera och så hör jag av mig så fort jag kan om länkbyte :)

 

Q: Kommer det att komma en ny tävling om att få vara med i din ff?

A: Ja... Om jag gör en ny fanfic kommer jag definitivt lägga upp en ny Tävling.

 

Q: Kommer Bella dö?

A: I don't kiss and tell ;)

 

Q: Hur många läser din ff?

A: Jag hade faktiskt besöksrekord i går! 166 unika läsare just nu. Tack och 166 kramar till er alla!

 

Q: Hur hade du tänkt göra när du åker till USA?

A: Jag vill så sjukt gärna uppdatera under tiden jag är i USA så jag funderar på att ta med mig min dator dit så jag har möjligheten och friheten att ladda upp när jag vill :)

Kommentarer
jenny

skit bra!:D
mer!!

Date: 2013-03-10 Time: 13:15:32
Jonna

skulle du vilja göra länkbyte med mig? :) kontakta mig på dayviews då isåfall så jag vet :) jonniz97

Date: 2013-03-10 Time: 14:21:13
blogg: http://mynewworld.blo.gg/
Jonna

skulle du vilja göra länkbyte med mig? :) kontakta mig på dayviews då isåfall så jag vet :) jonniz97

Date: 2013-03-10 Time: 14:23:04
blogg: http://mynewworld.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: