TÄVLING!

Okej så min kommande fanfic, When the sun comes up(Jag har bytat namn på den!) kommer inte att läggas upp förrän om tre veckor! MEN nu drar jag igång en tävling! Där en utav er kan vinna en roll i fanficen! Det enda ni behöver göra är att svara på de frågorna som står här nedan för och hoppas på tur. 
Utlottningen kommer gå till såhär att jag kommer dra fem utav er helt random och av de fem kommer jag att välja ut en person. 
 
Namn:
Ålder:
Utseende:
Personlighet:
Intressen:
Favorit i One Direction:
 
och för er som har Dayviews;
 
Användarnamn:
 
 
Lycka till allihop! :)
 
 
/ Amanda
Kommentarer
Fanny

Fanny Åberg fyllde 16 i januari. Lång blondt hår en bit nedanför brösten, väldigt ljusblond nu. Mellanblå ögon, ljus hy, rätt lång runt 165 o 52 kg, rätt grov kropp men ändå slimmad o vältränad. Håller mig enkelt sminkad med mascara, liiiite brunkrän, o fyller i ögonbrynen svagt och har alltid utsläppt hår. Väldigt blyg men lär man känna mig är jag väldigt glad och skrattig, alldeles för snäll och väldigt försiktig är väldigt mån om mina nära och kära, speciellt mina två ponnyer. Älskar att duscha och bada o simma väldigt kul x) kan duscha jättelänge! Ja som du förstår är mitt intresse hästar hehe och fotografi. Favorit i 1D måste vara louis eller niall gillar dock alla mycket :) heter @moonliten på dayviews så bara pma om du vill veta mer ^^

Date: 2013-03-18 Time: 19:50:58
Ida

Namn: Ida
Ålder: 15 år
Utseende: svarthårig ljushyad, håret är färgat svart och är är långhårig. håret slutar nedanföf brösten.
Blå/gröna ögon cirka 162cm lång. Är normal viktig kanske lite överviktig.. Och jag har en navelpiercing. Långa (riktiga) naglar.
Personlighet: glad, positiv, hyper och galen tjej som lever livet till fullo. Kan hitta på någon lite random grej som att helt random springa ut i en snöhög, eller stå och dansa mitt i en rulltrappa i stan. Kan även prata rätt så högt och älskar att få blickar på en.
Intressen: kompisar, foto och hästar Och shopping. Även sitta ute och göra någon lite rolig sak framför kameran.
Favorit i onedirection: har inte riktigt någon favorit men mest är nog Louis och Harry kanske Zayn också;) men mest Louis o Harry :)


Heter "VictorCaprese" på dv:)

Date: 2013-03-18 Time: 19:57:17
blogg: http://dayviews.se/victorcaprese
Anonym

Namn: Linnea
Ålder: 13 c:
Utseende: Jag är ganska lång(1,67), blond ombre och gröna ögon. Ganska normalt smal, men har aldrig redigt gillat min kropp.
Personlighet: Jag är oftast snäll och omtänksam, men om något retar upp mig blir jag oftast argare en jag egentligen vill. Mina kompisar skulle nog beskriva mig som rolig, skojar mycket och omtänksam som jag skrev där uppe. :)
Intressen: Jag har nog inte redigt något intresse just nu, men jag dansade lite förra året och jag gillar att lyssna på musik väldigt mycket. Musik är en stor del av mitt liv.
Favorit i One Direction : Det är svårt att bestämma, alla betyder lika mycket för mig och jag har inte riktigt en favorit, men jag har en liten crush på Louis. :)

Date: 2013-03-18 Time: 20:07:01
Nellie ♥

Namn: Nellie Isholt
Ålder: 14 men ändra gärna på det :)
Utseende: Har blont hår (till rev benen) lite upp klippt. Blå/gråa ögon, är ganska liten 1.69 cm c:
Personlighet: Är en glad ganska hyper tjej som säger det mesta vad jag tänker. Försöker leva upp till alla mina livs mål och lever livet till fullo. Bryr mig inte så mycket vad andra tycker, för who the fuck cares? Bryr mig väldigt mycket om folk i min närhet, du går inte på dom i min närhet för du jävlar, shit is going down ;)
Intressen: Åker cross på sommaren. Annars fotar jag och är mycket med vänner! Ibland gör jag små videos som ingen annan kommer se men tycker fortfarande det är kul och bara prata.
Favorit i One Direction: uhm, Louis/Harry/Niall! Någon av dom, kan inte välja! (dom står inte i ordning)
Användarnamn: På dayview är det : @TMH

Date: 2013-03-18 Time: 20:15:30
blogg: http://theydontknowaboutusff.blogg.se
Sandra

Namn: Sandra Fridland
Ålder: 15 år
Utseende: brunett, blå/grön/bruna ögon, normal smal?, mellan 160-170 lång, har lätt för att bli brun på somrarna
Personlighet: galen, oftast glad och har ett leende på läppar, skrattar väldigt ofta (åt tillexempel allt)(har dålig humor), jag äter nästan alltid och brukar alltid vara hungrig,
Intressen: ingenting.... haha, jag brukar bara ta det lugnt... jag brukar sjunga (är dock inte bra på det).
Favorit i One Direction: alla... Herregud... Kan inte välja... måste man välja en? fml... men typ Louis, Harry eller Niall.. :}

Dayviews: sandraevnice

Date: 2013-03-18 Time: 20:18:32
Emelie Karlsson ❤

Namn: Emelie Karlsson
Ålder: 15 år
Utseende: Jag är inte så himla lång för min ålder, är runt 1.65. Jag har ganska själv lockigt, blont hår som går lite längre ner än till axlarna. Jag har blåa glittrande ögon. Jag är ganska normalt byggd tycker jag. Och är ganska nöjd med min kropp.
Personlighet: Jag är snäll, omtänksam och rolig. Gillar att skämta och brukar ofta får mina kompisar att skratta. Jag har en sjuk humor och skrattar åt nästan allting! Jag kan vara lite blyg för nya människor, men när jag väl lärt känna dem, är jag helt crazy, haha!
Intressen: Hästar och ridning har en stor plats i mitt hjärta. Jag rider och spenderar mycket av min fritid i stallet. Ridit har jag gjort i snart 8 år. Jag älskar också att fota, åka på semester och vara med kompisar.
Favorit i One Direction: Jag måste nog säga att Niall är min favorit kille. Älskar såklart alla, men Niall slår mitt hjärta lite extra för. Tycker han är så underbar och hur fin som helst!

Mitt namn på DayViews är: NiallsGiirl. (vi är vänner där)

Nu håller jag bara tummarna på att jag får en roll i fin fanfic! :)

Date: 2013-03-18 Time: 20:29:02
Alicia

Namn: Alicia Källström
Ålder: 15 (men fyller 16 om ca. 2 månader)
Utseende: Jag är medellång, ca. 170! Min normala hår färg är mörkblond/ljusbrun men jag har färgat det mörkt ett antal gånger o just nu är det en mörkröd

Date: 2013-03-18 Time: 20:50:51
alva

Namn: Alva Karlsson
Ålder: 14 (fyller 15 i juli)
Utseende: är runt 1,70 lång, normalsmal, långt blondbrunt hår, blåa ögon.
Personlighet: jag är snäll, rolig, älskar att vinna men hatar att förlora, jag blir lätt irriterad, men har väldigt svårt att bli arg/irriterad på någon jag älskar. jag har bra humor (enligtmigsjälv), skrattar åt nästan allt, är blyg när jag möter nya människor men det går fort över oftast, har svårt att lita på folk, tror det var allt
Intressen: spela hockey, träna, vara med kompisar och familjen, one direction, justin bieber, fota, läsa novellbloggar!
Favorit i One Direction: Harry <3<3 men även Niall!

och för er som har Dayviews;

Användarnamn: karlsssonbruden
tror inte vi är vänner där.

Date: 2013-03-18 Time: 20:55:09
Alicia

Sorry, min mobil skicka innan jag var klar! Forts.
Mörkröd/mörkbrun färg som har skimmer av mörklila i det! Det är väldigt långt, midjan ungefär men väldigt slitet också!
Jag har ljus blåa ögon, men de blir mörkare när jag är ledsen/Depp! Ganska fylliga läppar, får alltid frågan om jag putar med dem x) ganska normal kroppsform, överdelen är ganska smal o spinkig men jag har lustigt nog fått ett par höfter! Du kan ju alltid kolla bild på dayviews! ;) så ser du bättre!
Personlighet: Jag är oftast snäll o omtänksam, sätter gärna andra före mig själv! Dock har jag lite aggressiva problem, när jag blir arg, vilket är sällan, så blir jag verkligen arg o jag gör saker utan att tänka efter ^^ Jag är väldigt blyg o har knappt nått självförtroende, tider från förr har satt sina spår... Men när man känt mig länge så är jag väldig rolig o flummig! Men jag gillar aldrig att få uppmärksamhet o sedan har jag ganska svårt att öppna mig! Har även väldigt konstig humor o skrattar åt nästan allt o tycker att det mesta är pinsamt!
Intressen: jag älskar att rita, jag är lite av en konstnär säger mina vänner! Sedan så hinner jag inte med så mycket mer då skolan tar upp tid, men jag umgås med mina vänner också! Jag älskar även att dansa o uppträda, men min scenskräck sätter stopp för det.
Favvo: Sorry men jag hatar den frågan, kan inte välja!! Älskar alla punkt. Hahaha nej men jag kan inte välja, jag får för lätt skuldkänslor!

Dayviews: Alicz, skriv om det är nått ^^

Sorry för två delar o om det är stavfel, skrev från mobilen! Håller tummarna :)

Date: 2013-03-18 Time: 21:12:22
Elin

Namn: Elin Andersson Kanon :)
Ålder: 15, blir 16 om två veckor!
Utseende: Jag har brun blont hår som räcker lite längre ner över axlarna. Ganska lockigt men vissa dagar är det faktiskt rakt, beror på om mitt år är ny tvättat eller inte. Jag har brun/gröna ögon men det skiftar ifall jag är ledsen eller glad. Är jag glad/hyper blir mina ögon gröna och om jag är ledsen blir dem mörkbruna (ser nästan ond ut) haha. Jag är ganska kort.. men vissa säger att det är gulligt? Jag är iallafall 1.60 cm kort men jag gillar det. Jag har ganska små men långa fingrar. jag ÄLSKAR när killar leker med mina händer, det är nog det mysigaste! Jag går ALLTID med målade naglar, känns naket utan, haha. Jag mlar mina ögon bryn, alltid. För mina ögonbryn i vanliga fall syns knappt. Så det är nog det jag är mest onöjd över i mitt utseende.
Personlighet: Jag är en ganska rolig tjej. Jag får alltid mina vänner att skratta och dem brukar oftast bli lite små sura på mig för jag alltid ska skämta om allt. Jag gillar inte att vara seriös lixom. Speciellt inte när jag mår dåligt, jag sätter alltid på ett fejk smile och försöker gå igenom dagen. När jag kommer hem kan jag släppa allt. Mitt hem är min trygghet. Jag har haft det ganska svårt genom min tonår och det gör att jag har svårt att prata känslor utan när någon frågar ur jag mår svarar jag oftast; Jag mår bra? Den enda jag kan prata med om EXAKT allt är min bästa kompis och skolans kurator. Men som sagt, jag är en riktigt rolig tjej och jag älskar att få mina kompisar att skratta. Jag sätter alltid dem före mig. Jag ÄLSKAR HUNDAR, och nu efter 12 års tjatande har jag äntligen fått min egna hund, Charly. Jag älskar henne och hon är en Chinese crested/Jack Russel. Fining. Jag är en tjej som också har svårt att falla för rätt killar. Alltid är det badass killar som tar över, men nån enstaka gång kan jag falla för snälla och goa killar också, mycket sällan dock.
Intressen: Jag älskar att fota (när jag orkar), läsa massa fanfics om åde 1D, Ed Sheeran och Olly Murs, lovely! Älskar musik över allt annat, lyssnar mest på Bon Jovi (ÄLSKAR DEM), One direction (Såklart), Rihanna, Ed Sheeran, Little Mix, Olly murs osvosv. Musik är mitt liv och utan det kan jag knapt leva, haha. Mina kompisar är stor del av mig och dem får mig att må bra och då försöker jag vara med dem så mycket jag kan. Dock, är jag ganska lat och trött så jag vill oftast bara hem och sova men ibland tvingar jag mig och då blir det alltid bra i slutändan. HEHE.
Favorit i One Direction: Ush, hatar egentligen frågan men jag har min Niall som jag tycker väldigt mycket om.Ta mig inte fel jag älskar alla killarna lika mycket, såklart. Men Niall sticket ut och är precis som min drömkille ska vara.

och för er som har Dayviews;

Användarnamn: ElinAnderrssson (tror jag). HOPPAS!

Date: 2013-03-18 Time: 21:24:19
tilda

Namn: Tilda Nilsson
Ålder: 14... hatar att vara så ung x(
Utseende: blond, ganska långt hår, blåa ögon, sjukt kort... hate it ! okej så farligt kort kanske jag inte är menmen... xd
Personlighet: Har en udda humor... skrattar åt allt ! Mina vänner och familj säget att jag inte öppnar mig för andra, öppnar mig bara för mina närmaste vänner och sånt. Men annars så är jag väldigt bestämd och sätter alltid mina vänner först, dock bryr jag mig inte så mycket vad andra tycker, eller jo men jag skiter oftast i sånt...
Intressen: jag rider, har egna hästar. Åker konståkning och tävlar i det.
Favorit i One Direction: Nialler and Hazza <3

Date: 2013-03-18 Time: 21:25:17
blogg: http://afraidoflifeff.blogg.se
Isa

Namn: Isa
Ålder: 13 (men ändra gärna till äldre om jag blir vald)
Utseende: Ljusbrunt, långt hår. Blå ögon. Hyfsat stora kinder, (mina kompisar brukar ofta nypa mig i kinderna därför). Är mellan 160-170 cm lång.
Personlighet: Är otroligt noggrann, typ perfektionist. Hyfsat blyg och försiktig, är inte nån sån som tar en massa plats och pratar för mycket, säger inte något i onödan, jag liksom mest lyssnar på andra. Men med de som känt mig länge så skrattar jag åt typ allt och alla, har en lite "konstig" humor. Snäll. Omtänksam. Hyfsat fokuserad på skolan, betygen är viktiga:). Hatar att förlora!
Intressen: Gillar att spela gitarr, sjunga, sporta (längdskidor o springa), skulle inte kunna klara mig utan träning, jag står på ett ben när jag borstar tänderna, så jag är typ ett träningsfreak!:)
Laga mat (är ganska nyttig av mig, men godis är ju såklart gott!) Gillar att hitta på nya recept på kakor:)
Favvo: Gillar alla, men mest Louis, han är söt, och så otroligt rolig och charmig!

Date: 2013-03-18 Time: 21:45:02
Josefin

Josefin Andersson kallas Josse, 16 år. Blondt hår som är axel långt, ganska stora blåa ögon, 176 cm lång, inte pinsmal men är ganska vältränad.
Oj min personlighet, ganska svår att beskriva den. Men jag är en person som nästan alltid är glad, skämtar mycket och skrattar mycket. Det är väldigt lätt att lära känna mig. Tänker mer på andras välmående än mitt egna.
Jag spelar volleyboll och gillar att fota också.
Min favorit i one direction är Niall :)

Date: 2013-03-18 Time: 21:53:58
blogg: http://anderssonsjosefin.blogg.se/
Agge xx

Namn: Agnes Persson
Ålder: fyller 14 den 23:e juli ( dagen killarna blev ett band!! ;) )
Utseende: långt mörkbrunt hår. Men min vanliga färg är rött. Blågråa ögon. Fräknar. Sminkar mig varje dag med brunkräm, puder, mascara och ibland ögonskugga. Jag har jämt läppglans på mig ;) hade väll önskat att vara lite smalare men vem gör inte ;) 168 cm lång ungefär:)
Personlighet: en tjej som gillar att ha kul. Umgås med kompisar och skämmer oftast ut sig själv med sina kompisar ;) jag skulle inte säga att jag är en normal person utan en person som kan bjuda på sig själv men kan även komma in i olika positioner där jag tycker det är väldigt pinsamt. Jag kommer lätt överens med folk. Jag trivs Inte så bra med människor jag aldrig träffat men när jag börjar prata med dem så brukar det gå lättare. Vill du veta mer då får du skriva på kik :)
Intressen: sjunga, dansa och umgås med kompisar. Jag har dock scen skräck så det är inte så roligt :/
Favorit i 1D: Älskar alla men Louis mest ;)
Dayviews: @AgnesTHMPS
Vill du veta något mer så skriv på kik eller Dayviews :)
Kram :D

Date: 2013-03-18 Time: 22:31:58
Alexandra

Namn: Alexandra Stajcic
Ålder: Fyllde 14 den 13 Januari. (Kan va äldre i ff:en om jag kommer med)
Utseende: Brunt hår med ljusa slingor i som räcker en bit nedanför bröstet, mina ögon är ljus blå, Jag är normal smal för min ålder, jag har smilegrop på bara högra sidan!
Personlighet: Snäll och omtänksam för det mesta. Är alltid 'galen (rolig)' när jag är med mina kompisar och skämtar alltid om allt och jag har lätt för att skratta.. Jag är alltid blyg vid nya personer men det går över rätt så snabbt! Älskar att hitta på galna/roliga saker med mina kompisar!
Intressen: Vara med kompisar, shoppa, träna, jogga, (ska börja tennis.)
Favorit i One Direction: HAAAARRYYYY<3
Användar namn på Dayviews: FollowYourDream

Date: 2013-03-18 Time: 22:37:34
ellinor

Namn: Ellinor (kallas Ellie)

Ålder: Är 14, fyller 15 detta år men kan ändras

Utseende: Jag har normal-lockigt brunt naturligt hår med blonda slingor som går ca 10 under brösten. Jag är inte tjock och inte pinn smal, någon mitt emellan. Jag är inte den längsta 'bruden' men jag är ändå +169 cm lång, 169 cm var jag när jag mätte mig senast men kan ha vuxit några cm. Mina ögon var blåa när jag var mindre men nu har jag nästa mer gröna, men det blir nog enklare om jag säger grönblåa.

Personlighet: Enligt mig är jag en go och pratglad tjej. Jag älskar att få folk att skratta och är ganska så flörtig av mig, haha. När jag träffar någon för första gången brukar jag vara ganska så blyg men sen är jag inte så blyg längre. Jag brukar nästan aldrig gråta ''in public'' men om någon såg mig hemma, ohh herregud. I skolan kan jag få fangirl attacker och då kollar alla konstigt på mig. Jag gråter oftast till bra filmer och One Direction videosar, fast dem gråter jag till hela tiden.

Intressen: Jag älskar att sjunga, men alla vet att jag är kass. Även fast jag gillar att sjunga och suger på det kan jag spela gitarr, och är ganska så bra. Jag kan det flesta One Direction låtarna och är självlärd med hjälp av internet. Jag umgås mycket med vänner, och dem står mig nästan allt för nära. Jag idrottar och försöker att hålla mig i form och det går väll bra. Jag älskar också att skriva fanfics, men är inte lika grym som du (speak är/var grym)! Jag är rätt lat av mig, fast jag idrottar (handboll) och jag älskar mat, hehe.

Favorit i One Direction: Egentligen tycker jag inte om att favorisera för att jag älskar dem alla lika mycket. Men nu när man måste välja är det väll Niall eller Hazz men det spelar ingen roll. Jag hoppas att jag har lyckan på min sida :) xx

Dayviews heter jag LeeyumsPotato <3 xx

Date: 2013-03-18 Time: 22:43:38
blogg: http://onedirectionsfanfictions.blogg.se
Fanny Elfving Fanny

Namn: Fanny Elfving
Ålder: snart 15
Utseende: långt blont hår, blåa ögon, vältränad som tjej, 165 cm lång, har oftast smink (inte så mycket)
Personlighet: Beskrivs som god och glad, gillar att göra andra glada, tänker mycket på andra, gillar mig själv som person och har bra självförtroende.
Intressen: tävlingsdansar, spelar fotboll (div 2), social dansar, vara med kompisar, lyssna på musik :-)
Favorit person i One Direction: Liam eller Harry

Date: 2013-03-18 Time: 23:02:52
blogg: http://elfving.blogg.se
Signeli

Namn: Signeli Lovisa Margareta Hall
Ålder: fyller 15 sista juni
Utseende: långt ljusbrunt/ blont hår snart ner till rumpan, klarblåa ögon ganska så brett leende när jag skrattar men annars så normalt, jag är inte så jättelång men inte kort heller 161cm väger 49kg. Jag är väldigt smal men ganska vältränad. Jag har fyra hål i öronen och har faktiskt små öron;) haha men ja.
Personlighet: jag är väldigt glad för det mesta, och har lätt för att stå för vad jag tycker men inte på ett bitchigt sett eller hur man ska säga haha, jag skrattar gärna och ofta och får ofta kommentarer om att mitt skratt är gulligt för att det är så ljust, vet dock inte om de är possitivt men haha, mina vänner säger ofta att jag är för snäll nästan hah väldigt omtänksam och klumpig;) men även att jag är klumpig på ett gulligt sätt vilket är tur;). Jag är hjälpsam och lagar nästan alltid mat hemma dels för att jag älskar det och för att mamma och pappa jobbar mycket. Skolan då, mina betyg är helt okej och jag tycker faktiskt om skolan, matte, musik och so är dom ämnena jag har fått A

Date: 2013-03-18 Time: 23:31:04
Signeli

I, men jag har även många b:en, vilket jag är stolt över. När man inte känner mig är jag väldigt blyg och försiktig men sen haha då är jag helt hyper, nä men jag är nästan alltid glad! Jag blir VÄLDIGT lätt generad och då väldigt röd/rosa på kinderna. Jag kan oxå säga att jag har ALDRIG kysst någon inte för att jag inte har haft chansen men jag är ganska rädd och feg när det kommer till sånt.
Intressen: fotboll, musik! Jag har spelat fotboll sen jag var fem, spelar nu i ett lag som heter bik, fotbollen har en väldigt speciell plats i mitt hjärta haha låter som värsta poeten men jag brukar alltid tänka "med bollen vid mina fötter så vet jag att jag lever". Musiken är jag, har sjungit så länge jag kan minnas och spelat piano i snart 5 år. Just nu håller jag på å spela in en skiva på skolan, vilket oxå blir en utmaning eftersom jag är allt annat än teknisk haha. Jag har även sjungit i en film som sedan gick på bio i USA, de är nog det största jag har gjort dock så va inte filmen en stor film men. Pianot får mig att komma bort från verkligheten haha poet här å, men de är skönt å kunna släppa ut allt! Jag gymmar även och är med kompisar då;)
Favorit i one direction; åå svårt älskar alla så mycket men måste nog säga att jag alltid har haft en extra chrush

Date: 2013-03-18 Time: 23:41:36
Signeli

På niall men även Harry.
Hahah det har blivit uppdelat här men skriver på mobilen och har därför råkat klicka på kommentar knappen;)

På dv heter jag signelihall så de är bara och skriva och jag skulle få chansen och vinna!
Hoppas du får de bra i USA!!
Kramar!

Date: 2013-03-18 Time: 23:44:07
fanny kraft

Namn : Fanny
Ålder : 14
Utseende : Mörkbrunt hår, nästan svart, blåa ögon, inte så jätte lång, liten mun, små öron, haha muppigt men aja.
Personlighet : Jag är väldigt envis om jag verkligen vill något, är pratglad, snäll, rolig, kan få folk att skratta på några sekunder med mina dåliga skämt, när jag är sur då är jag verkligen sur! jag blir väldigt lätt sårad och ledsen och då är jag det oftast i några dagar.
Intressen : jag älskar att dansa, sjunga, va med kompisar, lyssna på musik och titta på PLL.
Favorit i One Direction : Zayn.
Dayviews namn : fannykraft
Kram!

Date: 2013-03-19 Time: 07:11:44
blogg: http://fannythekraft.blogg.se
Rebecca

Namn: Rebecca
Ålder: 16år
Utseende: Ljusbrunt hår med blonda slingor.Lite längre än axlarna. Jag har grön/bruna ögon och är väl ganska normal lång, 1.70. Smal och vältränad.
Personlighet: Positiv och glad. Kan vara väldigt envis om det är något som jag verkligen tycker eller vill. Skattar mycket och tar livet som det kommer, Jag tar aldrig något förgivet.
Intressen: Fotboll, för utom skolan är det fotbollen som tar upp min tid. Gillar även att fota och hänga med mina kompisar.
Favorit i One Direction: Niall och Harry

Date: 2013-03-19 Time: 15:29:52
blogg: http://rebeccaanderssoonn.blogg.se/
Hanna

Namn: Hanna
Ålder: 14, du får ändra
Utseende: 166 cm lång, inte den smalaste men typ normal. Jag har ljusbrunt hår som typ ändrar färg från dag till dag utan att jag gör något, det går ner till bröstet och är lite smått vågigt. Jag har mittbena. Blå-grön-bruna ögon, Vältränad.
Personlighet: Positiv, glad, galen och crazy. Jag är snäll och omtänksam då jag försöker hjälpa så många som möjligt. Jag är också tillbaka dragen om det kommer till folk jag möter för första gången, men andra gången så går det hur bra som helst. Envis om jag så vill, har oftast ett äkta leende och sprider glädje. Min humor är lite konstig men det kan man nog stå ut med ;) Skrattar mycket och är mig själv.
Intressen: Gymnastik, dans, foto. Jag bakar och är med kompisar. Musik är en stor del av mitt liv då jag måste lyssna på musik nästan jämt om det inte är någon som pratar. Jag tecknar en del och sjunger också lite.
Favorit i One Direction: Niall :)

Date: 2013-03-19 Time: 16:21:17
Hanna

Glömde mitt användarnamn på Dayviews: @luc14

Date: 2013-03-19 Time: 16:22:53
Tottonellie

Namn: Nellie (kallas Nellan)
Ålder: 15
Utseende: gulbruna ögon brunt långt hår cirka 1,70 lång ( har Lite model Jobb). Har inte så ofta smink men när jag har det så blir det jätte fint.
Personlighet: alltid glad har väldigt kort stubin och älskar killar.
Jag är väldigt populär bland kilarna men inte hos tjejerna.
Intressen: åka skidor (tävlar även i det) spela gitarr, sjunga och att träna.
Favorit i 1D: Liam han är så söt och ändrar ofta på sitt utseende liksom gör det han känner för.

Date: 2013-03-19 Time: 17:52:55
blogg: http://onenelliedirection.devote.se
Signeli

Tänkte även säga att OM jag skulle vinna så är jag villig å skicka bilder om du vill ha, visst har jag inte de perfekta utseendet men men:)

Date: 2013-03-19 Time: 18:11:24
Frida :)

Namn: Frida
Ålder: 15 fyller 16 i sommar
utseende:Mörk blont,grön/bruna ögon,halv lång 1.60 och ganska vältränad 50 kg.
Personlighet:Glad, sprallig tjej, väldigt prat glad men väldigt envis. Första gången jag träffar nån så kan jag var ganska blyg men när du väl känner mig så är jag inte blyg alls. Jag har även väldigt dåligt tålamod. Är även omtänksam.
Intresse: Innebandy,foto, skidor,sjunga, lyssna på musik och va med mina kompisar.
Favorit i One Direction: Jag tycker om alla men om jag ska välja så tycker jag Niall för han är så rolig och skrattar lika mycket som jag :D
Användarnamn: F-R-I-D-A-1D (väldigt jobbigt namn jag vet :))







Date: 2013-03-19 Time: 18:14:21
Julia

Namn: Julia Ekedahl
Ålder: 14 år. Om jag blir vald får du gärna mixtra till åldern så den passar! ;)
Utseende: Är blåögd och blond (typiskt svenskt). Håret är lockigt och går ner till svanken. Men egentligen är jag på väg att bli brunhårig.. Vilket jag hatar då jag varit blond i hela mitt liv.. Är ca. 160cm lång. Alla säger att jag är smal men.. Tja inte direkt vad jag tycker.
Personlighet: Är rätt så blyg innan man lär känna mig. Men är annars väldigt sprallig och allmänt glad hela tiden. Jag älskar att umgås men familj och vänner. Ligger nog hällre hemma och kollar på en film istället för att vara ute och ränna på stan. Älskar när killar är länger än en och har stora händer. :)
Intressen: Jag dansar 5gånger i veckan och då är stilarna Moder/Jazz, balett och contemporary Jazz. Älskar att dansa och har gjort det sen jag var 7 år (går även i dansklass). Jag spelar även piano en gång i veckan och spelar gitarr bara för att jag tycker det är kul. Älskar även att ligga och läsa.
Favorit i One Direction: Jag måste säga Harry. Hjärtat bultar alltid lite extra mycket för honom <3

Date: 2013-03-21 Time: 08:11:44
Claudia

nonono, glömde helt bort att delta!! hoppas de inte är försent:

Claudia, 20 år gammal.
169cm lång, smal med muskulös kropp (träning ligger varmt om hjärtat), kristallblåa ögon och neutralt blond hårt ner till brösten, haha.
Jag är en person som sätter alla andra framför mig själv, andras välmående och hälsa kommer före mig själv, nästan så jag glömmer bort att andas själv ibland. Men att se medmänniskor runt omkring mig lyckliga, det finns ingen bättre gåva. Jag är helt enkelt en människokännare och ingen känner sig någonsin utstött i min närvaro. Jag är blyg, men ge mig en kvart och det går över och det känns som om vi känt varandra ett tag haha. Jag har alltid klassats som klassen clown, alla hade alltid roligt i min närvaro.
Mina intressen är rätt obvious, umgås med vänner. Jag är inte festarn och jag sitter hellre hemma med en skål chips och filmer. Jag är en äventyrsperson så jag gillar att hitta på saker. Gym träning ligger varmt om hjärtat.
Niall är min absoluta favorit. Hans blyghet och personlighet, även fast jag inte känner honom, faller mig irktigt i smaken. Han tar inte upp lika mkt plats som dom andra, är bandets clown och är allmänt charmig.

Date: 2013-03-22 Time: 13:06:04
Sara

Namn: Sara Gilleby
Ålder: 14, men du får ändra om jag skulle bli vald!
Utseende: 168cm lång, hyfsat normal i kroppen. Brunt hår med ljusa slingor, typ brunblont..
Personlighet: Ganska självisk, om jag ska vara ärlig.. Gillar när det handlar om mig fast samtidigt hatar jag uppmärksamhet. Gillar inte när man ska prata om någon annan. Nej men är snäll också, och tycker om att skaffa nya vänner.
Intressen: Hästar är mitt främsta intresse, men tycker även om att träna och spela fotboll!
Favorit i One Direction: Zayn, för han är så cool och lugn, och grymt snygg!

och för er som har Dayviews;

Användarnamn: MMMarissa

Blir helt ärligt överlycklig om du skulle välja mig :)

Date: 2013-03-24 Time: 14:45:07
Åsa

Namn: Åsa Thor, andra namn Helena
Ålder: Fyller 16, 29 juli
Utseende: Brunt lockigt hår som räcker en bit nedanför brösten, ögonen är mörk blåa och mycket intensiva ilf vad andra har sagt, har en smilegrop på höger sida och är ganska smal.
Personlighet: Väldigt snäll och omtänksam, lätt för att skratta och skämtar om nästan allt, blyg vid nya personer men pratar ganska mycket när man börjar prata med mig först.
Intressen: Skriver några historier men är inte säker om de är något bra, har spelat fiol och umgås mycket med mina kompisar.
Favorit i One Direction: Niall <3
Har ingen Dayviews :/

Date: 2013-03-26 Time: 19:20:16
Alva

Namn: Alva
Ålder: 12 år
Utseende: Blond, axellångt hår. Blåa, gröna och gula ögon (mellerade typ), ganska lång, rätt smal.
Personlighet: Snäll, omtänksam, rolig (tror jag), skrattar mycket och jag är väldigt knäpp och ganska flamsig.
Intressen: Gillar att skriva berättelser, älskar musik (One Direction m.m.), rider och jobbar i stallet (my life), ta foton och vara med kompisar.
Favorit i 1D: Niall och Louis, fast jag gillar typ alla lika mycket ...
Har inte Dayviews

Date: 2013-03-31 Time: 16:42:11
blogg: http://alvataxen.se
STK-MonolitWap

Какая марка бетона? От чего зависит стоимость разных марок?
Переоценить значение бетона в строительстве невозможно. Без него не обходится практически ни одна стройка. Разобраться в марках бетона и определить потребности для определенных задач, нам как раз поможет данная статья.
Бетон, как известно, это смесь вяжущего, заполнителя и воды. Мы будем рассматривать бетон цементный (бывает еще и нецементный, например, силикатный) с заполнителем из песка и щебня (гравия).
Основной показатель — марка бетона по прочности (М50, М100, М200, М300, М350, М400 и так далее). Это среднее значение прочности используется в основном «частниками».
В проектных документах, как правило, указывается класс прочности бетона (гарантированное значение).

Марка бетона / обозначение
М100 В7,5
М150 В10
В12,5
М200 В15
М250 В20
М300 В22,5
М350 В25



Каждая марка бетона имеет конкретную область применения. Схематично это можно представить в таблице.
Назначение М100 М150 М200 М250 М300 М350
Бетонная подготовка + +
Стяжка пола + +
Фундамент + + + +
Лестницы + +
Несущие конструкции + +
Перекрытия +
Бассейны +

Как видим, для самого частого «потребителя» бетона — фундамента — вилка составляет от М200 до М350. Бетон М200 — самый распространенный, он чаще всего используется для ленточных фундаментов, М250 и М300 применяется на слабых грунтах, М350 используется для фундаментов промышленных объектов.


Теперь, давайте разберемся, сколько должен стоить один кубометр хорошего бетона по стандартам ГОСТ, который вполне достоин быть доставленным на объект с паспортом качества.

Цена на бетон зависит от:
1. Стоимости компонентов (песок, цемент, вода, наполнители);
2. Наличия добавок;
3. Марки (класса);
4. Производителя;
5. Сезона.

Самым дорогим компонентом в бетоне является цемент. Его содержание и марка напрямую влияют на получаемую марку (класс) бетона. Напомним, чем выше марка, тем выше прочность. Естественно бетон более высокой марки обойдется дороже.

Песок, гравий, щебень и др. наполнители должны быть тщательно очищены от грязи и других примесей во избежание снижения прочности бетона. Дополнительная очистка приводит к удорожанию получаемой смеси.

Сама по себе бетонная смесь отлично подходит для строительства различных конструкций, но существуют случаи, когда необходимо улучшить определенные качества раствора. На помощь приходят добавки. Существует множество добавок для бетона, улучшающих различные свойства раствора:
• подвижность;
• пластичность;
• водоудержание;
• скорость твердения;
• морозостойкость

И еще множество свойств. И снова, это ведет к удорожанию смеси….
Вы спросите нас - получается хороший бетон не может стоить дешево?... К сожалению наш ответ - да…
И мы хорошо понимаем, что одинаковые с виду консистенции разных марок бетона, могут иметь не только разную марочную прочность, но и не содержать столь необходимых по требованиям ГОСТ, добавок.

Стоит заметить и то, что весной цена на бетон резко возрастает с началом активизации строительного сезона (заводам нужно покрывать зимние убытки). Летом также дорожает и доставка, т.к. повышаются цены на топливо.

При покупке основными ориентирами для выбора смеси являются класс (марка), а также подвижность (текучесть). Еще нужно обратить внимание на разницу в способах доставки. Доставка бетона с подвижностью П1 и П2 осуществляется самосвалами. Бетон с подвижностью П3 и П4 доставляется на бетоносмесителях (миксерах). Стоимость доставки при помощи бетоносмесителя выше, чем при помощи самосвала.

Как сэкономить при покупке бетона
Первый фактор, влияющий на стоимость бетона, заключается в удаленности завода от строительной площадки. С этим фактором, надеюсь, все понятно.
Другой способ снизить стоимость заключается в использовании более дешевых наполнителей. Именно наполнителей, а не цемента, т.к. от количества и качества цемента зависит прочность конструкции. Например, к щебню и песку можно добавить различный металлолом, который к тому же улучшит прочностн

Date: 2017-06-20 Time: 16:48:31
blogg: http://xn----ptbefeggbvki.xn--p1ai
Staslsr

Типы Вагонка Киев
Вагонка киев – это высоко-качественная вагонка,
которая проходит строгий контроль качества.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка киев липа без сучка
Работники компании эко лес строго следят за производством вагонки Киев.
Большое значение при производстве вагонки Киев уделяется процессу сушки древесины на производстве.
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка липа
вагонка сосна
вагонка ольха

Не маловажным аспектом является процесс обработки древесины при поступлении на производство.
[url={url}]{keyword}[/url]
Вагонка киев изготавливается из разных пород древесины, таких как вагонка киев ольха которая может быть как, с сучком,
который придает особую изюминку в интерьере помещений многие дизайнеры заказывают именно такую вагонку, так как запах древесины в помещении,
а именно ольхи, придает особый шарм помещению.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - ЭкоЛесТакже вагонка киев ольха может изготавливается из отборной древесины без сучков. Второй вариант изготовления вагонки киев из сосны эта вагонка имеет более смолянистую структуру и более выраженный запах сосны.
Вагонка киев сосна, также широко используется дизайнерами как отличное решение дизайна внутри помещений при том что вагонка киев сосна имеет более выраженный запах сосны. Вагонка киев сосна так же может, изготавливается как с сучком, так и из отборной древесины без сучка.
Третий вариант вагонки киев- это вагонка киев липа, которая имеет более мягкую структуру волокон, и очень проста в монтаже на стенах и потолках. Вагонка киев липа нашла свое широкое применение в отделе саун и широко используется в ассортименте все для саун, все для бани.
Наши специалисты компании ЭкоЛес проходят международное обучение по стандартам SETAM, за рубежом покупая любую продукцию в компании Эколес вы будете уверены, что приобрели экологически чистую продукцию, которая отвечает международным стандартам качества и прошла, абсолютна все экологические тесты и экспертизы.
При покупке древесины остерегайтесь не качественной продукции.
https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка киев с сучком
Вагонка – это пиломатериал идеально строганный, который сразу же применяется в декоре помещений как внутри так и снаружи строения.
Она представляет собой не толстую, определенного размера длинны и ширины. Вагонку изготавливают как из дешевых сортов древесины так и с дорогих.
Вагонка киев разделяется на сорта в зависимости от качества дерева и столярных работ.Низшим сортом является сучки на пиломатериале,
их количество и размеры, смолянистые выделение на древесине, наличие коры, присутствие гнили или отверстия от жуков, неровность, вмятины и т.д.
https://eco-les.club/news/vagonka
[url={url}]{keyword}[/url]
[url={url}]{keyword}[/url]
[url={url}]{keyword}[/url]
[url={url}]{keyword}[/url]
[url={url}]{keyword}[/url]
[url={url}]{keyword}[/url]
[url={url}]{keyword}[/url]
Вагонка киев
вагонка киев ольха
вагонка для бани
вагонка для сауны
все для сауны
все для бани
вагонка киев сосна
вагонка киев липа
вагонка для бани киев
вагонка с сучком
вагонка киев с сучком
вагонка киев без сучка
вагонка киев ольха без сучка
вагонка киев ольха с сучком
вагонка киев сосна без сучка
вагонка киев сосна с сучком
вагонка киев липа без сучка
вагонка липа с сучком
ЭкоЛес
эко лес
эко-лес
вагонка
вагонка липа
вагонка сосна
вагонка ольха

https://eco-les.club/news/tip_vagonka_kiev - вагонка киев липа без сучка
[url={url}]{keyword}[/url]
variant2

Date: 2017-08-04 Time: 03:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: