Spam och tråkigheter

Hej alla underbara läsare!
 
Det var länge sedan jag lade upp ett kapitel och det finns en del tråkigheter som är anledningen till detta. Dagligen utsätts denna bloggen för spam, just nu är jag uppe i 500kommentarer som tekniskt sätt bara är spam så jag kan tyvärr inte se era underbara kommentarer som ni lägger in. Jag uppmanar er även att inte klicka på några av dessa länkarna som handlar om Black Friday, eller har några konstiga kinesiska tecken på sig. Inga av er riktiga läsare lägger in länkar i era inlägg vilket dessa som spammar gör. Jag vill inte att era datorer ska krascha så låt bli dem.
 
Från en sak till en annan, jag försöker ta mig tid till att skriva och det är väldigt uppenbart att jag inte längre har den tid jag brukade ha till att skriva ett kick-ass kapitel till er. Jag har inte tid mellan mitt privatliv, extra jobb och studier till att skriva något som känns värdigt att lägga upp här. För det ber jag om ursäkt för, det har gått ut över er och trots de som spammat mig så har jag sett era missnöjda kommentarer. Detta har helt enkelt känts mer som ett tvång än en rolig hobby för mig det senaste året.
 
Därför har jag valt att lägga ner skrivandet tidigare än vad jag tänkt mig. Jag vet att vissa av er har överseende med detta men sedan finns det de som inte riktigt bryr sig om att jag har ett liv utanför denna bloggen.
 
Jag önskar jag hade mer tid att skriva för er, jag älskar att kunna leva ut fantasier på detta sättet. Detta har varit en del utav mig i hela 3år nu och denna bloggen har redan haft sin peak, när The Revenge skrevs. Då va vi uppe i över 1000 besökare på en dag.
 
Jag vet att vissa av er är redan besvikna som det är genom att läsa detta inlägget, jag vet att jag är bara besviken själv genom att skriva det. Men bara för att jag slutar skriva här så tänker jag inte lägga ner det fullständigt utan jag ska försöka skriva färdigt Undisclosed. Och visst det kanske inte blir förrän till sommaren den blir färdig och då tänker jag nog försöka publicera den på riktigt. Men det är bara en dröm jag fortfarande inte riktigt är redo för i dagsläget. 
 
Som jag lovat tidigare så kommer jag inte radera denna bloggen, utan med tiden kommer jag låta den stå här men kommer att förbli inaktiv då jag inte kommer skriva. 
 
Tack till alla er läsare som stått ut med mina galna fantasier <3
 
xx, Amanda
 
P.S. om ni vill ha kontakt med mig, finns fortfarande mina fb/twitter och ig konton i menyn.