Wattpad och Undisclosed

Hej!
 
Jag hoppas det finns några kvar här som fortfarande gillar mina gamla fanfics och väntar spänt på fortsättningen av Undisclosed!
 
Det har hänt en del sedan jag stängde ner denna bloggen däremot har ingenting större hänt med mitt time-management så jag har fortfarande rätt tjockt i schemat. Trots detta har jag nu sett till så att ALLA mina fanfics har hamnat på Wattpad. Länken kommer du att hitta i slutet av detta inlägget! :)
Där finns alla, och då menar jag ALLA mina fanfics. Dock jag hoppas ni har överseende med detta(annars säg till), så har jag inte tagit med uppföljaren till Dreamcatcher, Nightingale. Jag känner själv att det är en av mina största faliures när det kommer till fanfics och har därför låtit bli att ta med den till Wattpad.
 
Nu vidare till Undisclosed som jag är säker på att många undrar över om det ska komma en uppföljare eller om det är helt slut. NEJ! Det är inte slut! Jag ska försöka att ta mig tid att sätta mig ner och publicera även den på Wattpad.
Däremot var det så länge sedan jag började skriva den så jag måste själv läsa igenom den för att kunna skriva en fortsättning. Detta kommer givetvis ta ett litet tag men ha överseende med detta! 
Det kommer att komma en heeelt ny version av Undisclosed på Wattpad. Där jag kommer rätta till stavfel, utöka berättelsen lite, helt enkelt tweaka den lite så den blir ännu bättre. 
 
Jag hoppas någon kommer läsa detta så jag får med några av er till Wattpad :) Ni har varit de bästa läsarna någon bloggare kan ha!
 
xx, Amanda
 
Här hittar ni mig på Wattpad
 
Kommentarer
S Lovisa

Åhhh vad glad jag blev när jag såg detta!! Är fortfarande inne och läser dom gamla då och då!! Men en fråga, kommer du ta bort bloggen så att nightingale förvinner helt och hållet eller kommer man kunna läsa den här? För jag tycker att den är superbra!!

Svar: Bloggen kommer finnas kvar, kul du gillar även den :)
onerightdirection.blo.gg

Date: 2015-11-24 Time: 23:43:35
Elin Benjaminsson

Den som väntar på något gott!!!!

Date: 2016-01-18 Time: 18:09:58
blogg: http://havremopeden.blogg.se
tova

Även hur gammalt inlägget är så vill jag bara tacka för alla fantastiska berättelser du har skrivit. Har följt dig hur länge som helst.Dina böcker utklassar alla andras.
Tack för att du tog dig tiden att skriva dessa böcker

OXOX Tova

Date: 2016-03-26 Time: 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: