Q & A

Q: Om du skulle flytta till ett annat land, vilket skulle det vara?

A: I så fall skulle jag vilja flytta till England, London eller USA, New York.

 

Q: Vilken klädstil tycker du att du har och var handlar du helst kläder?

A: Jag lever i jeans! Så jag måste säga att jag verkligen har en normal klädstil då jag är i skolan och så. Men på fritiden brukar jag mer ha en New York style med högklackat och så vidare :)

 

Q: Vad för musik lyssnar du på?

A: Jag lyssnar på ALLT... Allt från pop till rock, R'n B till Country

 

Q: vilka noveller/fanfictions läser du?

A: Jag läser bara två just nu tyvärr. Så den engelska versionen av Dark och Heartbreakers.

 

Q: Hur kan du skriva så bra och vart får du din inspiration ifrån? kraaam xx

A: Hur jag skriver så bra? Jag vet inte, jag tycker inte att det är speciellt bra... Och jag får min inspiration från filmer, böcker, min vardag och dagdrömmar som jag får ibland.

 

Q: Vad är ditt framtida drömyrke?

A: Mitt dröm yrke är att bli skådespelerska.

 

Q: När började du skriva?

A: Jag började skriva för ungefär tre år sedan. Mina berättelser var mycket kortare och tråkigare då så ni har absolut inte missat något ;p haha.

 

Q: Vad tycker du är roligast att skriva om, typ drama, kärlek osv?

A: Drama är helt klart en utav de som är mina favoriter! :)

 

Q: Vem är din favorit i 1D?

A: Louis! Han är så jävla rolig :p

 

Q: varför skriver du inte dark på samma blogg?

A: För att jag vill hålla isär mina berättelser från de jag inte har gjort. Jag vill inte ha beröm för något jag inte gjort. Jag översätter den bara.

 

Q: skulle du kunna lägga in dark på den här bloggen fast översätta på svenska?

A: Tyvärr inte, som jag svara på frågan över så vill jag hålla isär mina berättelser från de jag inte har gjort.

 

Q: Vilken av dina avslutade fanfics var roligast att skriva?:)

A: Det måste va The Revenge faktiskt! För jag lade in en hel del ironi, något som jag använder väldigt mycket i vardagen :p Sen tvåa kommer helt klart When Two Worlds Collide.

 

Q: Vilken stad bor du i?

A: Jag bor i Helsingborg, Skåne. :)

 

Q: Och hur långt ska den här novellen vara? Och när den är slut ska du börja på en ny? ÄLSKAR DINA NOVELLER!!

A: Den har precis börjat så jag har ingen aning... Jag är minst lika ovetande som vad du är. ;) Jag funderar faktiskt på att göra en uppföljare till When The Sun Comes Up men det beror helt på hur lång denna blir.

 

Q: Vilka artister tycker du om förutom 1D?

A: Little Mix, Demi Lovato, Beyoncé, Selena Gomez, Will. I. Am m.f.

 

Q: När går du och lägger dig på kvällarna? För kapitlen kommer ut typ 12 på natten :)

A: HAHA, det är så här att jag får bäst inspiration på kvällarna! Ingen aning om varför! ;p Men jag brukar lägga mig vid halv 12, jag är fortfarande inte helt inställd på den Svenska tiden än efter USA resan.

 

Q: Vad kommer din nästa ff handla om?

A: Har ju precis börjat på When The Sun Comes Up... You just have to wait and see ;p

 

Q: förlåt om jag är elak men kan du försöka förbättra uppdateringen lite?

A: Jag tar all kritik. Men just denna frågan kommer alltid tillbaka. Jag har skola också... Jag ska ta studenten, söka jobb eller ansöka till universitet, samtidigt som jag ska ha ett socialt liv och skriva fanfics. Jag gör allt vad jag kan för att hinna med så mycket som möjligt men jag är ingen supermänniska som hinner med allt direkt. Jag gör mitt bästa och jag tycker att jag uppdaterar rätt hyfsat ändå, så mitt svar till din fråga är Nej. Min uppdatering är inte den bästa, men den är i alla fall bättre än de flesta ;)

Kommentarer
Anonym

Jag bor oxo i HBG!!!:3 OMG va awsome!!!kan du inte ha en läsrarträff ngn gång!!!!!???:)
Kjamisar <3333
P.s när kommer nästa kapitel ut :D

Date: 2013-04-26 Time: 21:10:04
Mickaela

Hejsan!
Trevligt att du bor i Helsingborg, Skåne. Själv bor jag ca 40 minuter med buss ifrån Helsingborg när jag är hemma. Flyttade till Kungsbacka,Halland ibörjan av Januari :)

Date: 2013-04-26 Time: 21:20:21
blogg: http://mickaela.blogg.se
Mikaela

Omg!:D Jag bor i Ekeby och det är inte långt ifrån Helsingborg, blev helt paff när jag läste att du bor i där!
Längtar tills nästa kapitel! c: xx

Date: 2013-04-26 Time: 23:06:53
Anonym

haha whoooooooot? bor du i helsingborg? so do i!!! tänkt så vet jag vem du är!!! länka fb? ;)

Date: 2013-04-27 Time: 15:53:13
Anonym

Hur tar du dig till konserten? Jag bor också i Helsingborg men har inte klarat ut det ön :s

- c 20år

Date: 2013-04-28 Time: 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: