Tävling!

Nu sätter jag igång med en tävling där alla har en chans att vara med! Jag kommer att utnämna TRE personer som kommer att få ha sin egna karaktär i min kommande Fanfic "Speak". 
Det enda ni behöver göra är att svara på dessa frågorna:
1. Vad heter du?
2. Hur ser du ut?
3. Personlighet?
4. Intressen?
5. Din favorit i One Direction?
 
och för er som har ett Dayviews.com konto:
6. Vad heter ni på dv?
 
Tävlingen avslutas den 31 Januari och då kommer jag att lotta ut de tre som är vinnarna! :)
Hoppas ni alla vill vara med!
 
Kram, Amanda :*
Kommentarer
Isabella

1. Isabella Hannah Hall
2. Jag hat långt lockigt brunt hår, gråa ögon. Jag är 1:68 lång.
3. Jag är ganska aktiv o älskar djur. Min familj o vänner är de viktigaste för mig.
4. Mina intressen är: Djur o sport, mode, smink.
5. Niall Horan

Date: 2013-01-21 Time: 17:09:07
Alice :)

1. Jag heter Alice :3
2. Jag har brunt hår med blonda slingor och inte för smal utan jag har mina kurvor hehe. Jag runt 1.65 cm lång och har blå/gröna ögon med tecken längst in så det ser ut som att någon har skvätt vattenfärg rakt i.
3. Jag är väldigt pratsam och energisk, springer ofta runt och bara dampar loss med mina kompisar haha. Glad väldigt ofta men känslosam när det kommer till speciella punkter. Alltså är jag väldigt sprallig men kan även älska mysiga hemma kvällar :)
4. Jag älskar att sjunga, spela piano och gitarr. Gillar även att vara ute i naturen och i skogen för att fota! :)
5. Asså alla är ju favoriter men speciellt Harry och Louis om jag måste välja :)
5. Cavaloz

Date: 2013-01-21 Time: 17:15:05
blogg: http://fanficonedirection.devote.se/
Alice :)

Glömde skriva på intressen att jag gillar fotboll ^^

Date: 2013-01-21 Time: 17:15:40
edona

1. Jag heter Edona . 2. Jag är 1.58.8 typ. Jag har rätt så tjockt ljus brunt hår . Bruna ögon . Jag gillar att ha håret naturligt platt utsläppt eller bulle :) och väger 47 :$ Jag är snäll, rolig jag kan vara lite jobbig\irriterad ibland ........... Jag gillar att busa och skoja med folk . Exp jag älskar vatten krig ... Och vill alltid göra nåt kul typ. 4. Vara med kompisar , spela handboll . Gå ut och gå . Älskar att kolla på film . XD. 5. Min favorit är Zayn , men de spelar inte så jätte stor roll men helst Zayn :D <33333

Date: 2013-01-21 Time: 18:45:59
Wilma

1. Mitt namn är Wilma :) 2. Blont, ganska långt hår, blå/gröna ögon, ljust pigment. Jag är typ runt 173, benig och knotig XD Nej, men jag är ganska smal även fast jag äter som en häst...
3. Jag är glad, skrattar för högt och för mycket ;) Annars är jag väl en sån person som inte direkt berättar för andra om det är något som bekymrar mig. Älskar att ha kul med vänner, spontan av mig. Dock är jag ganska osäker på mig själv om du förstår vad jag menar ;)
4. Har en hund, rider och älskar att skriva och fota. Spelar piano också.
5. Niall eller Harry typ ;) Fast gillar alla såklart <3

Date: 2013-01-21 Time: 19:07:02
Tone

1.Tone (Aldèn)
2.Jag har svart/brunt hår med lite rött, och orange som dip dye. Jag är 171 cm lång, och inte smal eller tjock utan mellan med lite kurvor.
3.Glad tjej som älskar sport och teater. Stor kärlek till djur och att hjälpa andra.
4.Innebandy, 1D, JB, välgörenhet, musik och teater.
5.Älskar alla men har alltid haft en liten crush på Niall. Men alla.
6. Heter ToneAlden där :) lägg till mig :)

Date: 2013-01-21 Time: 19:28:27
blogg: http://stigsdotter.bloggplatsen.se
jonna

1. Jonna Book
2. Är ganska kort. 1.65m ungefär. Axellångt mörkbrunt hår. Normal kropp inte för tjock inte för smal. Gröna ögon :)
3. Älskar musik! Lugn av mig och lyssnar väldigt noga på folk. Försöker att inte visa så mycket känslor men ibland kommer dom fram om nån lyckas locka fram dom. Inte så smart av mig i skolan. Men i ren almänhet är jag det :)
4. musik! Spelar gitarr ofta eller är med vänner! Älskar filmkvällar och sånt!
5. Niall horan!
6. jonniz97 :)

Date: 2013-01-21 Time: 19:35:54
blogg: http://retasil.blogg.se
Jennifer

Jag heter Jennifer. Jag är 164 lång och har svart långt hår och en normal kropp fylliga läppar vad min kompisar säger och har bruna ögon jag ser äldre ut vad jag är igentligen jag kommer från Thailand så jag är bara lite brun. Jag dansar,rider,målar (fast så dära på skoj) spelar fotboll. Jag är väldigt aktiv och älskar att va med kompisar och shoppa jag är sprallig och har enkelt för att lära mig nya grejer .När jag inte är med kompisar eller gör mina intressen så hör jag på musik mässt på 1D,JB och skrillex. Jag kan ha svårt att lita på folk ibland och är extremt rädd för att folk ska skada sig eller något och sen är jag rädd för höjde och mörker. Jag kan va lite bly i början men när man lär känna mig så blir jag mer knasigare för varenda gång haha ;) jag vill börjar på boxning för jag tycker det verkar roligt men jag har inte tid.Jag skulle vilja hålla på med många sporter men kan ju inte för det blir för stressigt. Många säger tt jag har en bra kläd stil. Jag är hjälpsam oxå jag hjälper så många jag kan men läxor och sånt men i bland har jag inte tid för då måste jag gör läxor själv. Jag har en normal familj 3 syskon två systrar och en brosa och sen lever vi bara med mamman eftersom min riktiga pappa är bort (han lämnade oss) så jag har en lådsats pappa men nu bor jag på foster hem jag är den tionde barnet här.Jag och mina syskon kan ha det svårt i bland eftersom vi blir mobbade eller retade för våran släkt och sånt. men jag försöker se mitt liv positivt hahah :) Jag har även en egen häst som jag rider i bland och sen har jag över drivet med katter kanske typ 6 st hihi fast alla är inte inne så ofta. Och jag har även en Novell som jag skriver men det är ganska dålig uppdatering :/ men jag försöker jag har en ganska bra framtid säger min lärare jag har bra betyg/omdöme och när jag blir stor vill jag bli doktor :D för det verkar va ett bra jobb eftersom jag gillar att hjälpa folk. Jag kan även åka lite långbord och jag åker slalom. Jag skulle helt vilja va med Zayn eller Liam :) Kopierade från en annan grej så den är ganska lång :D mitt användar namn på Dv är @newboyzgirl :)

Date: 2013-01-21 Time: 19:39:56
fanny kraft

Jag heter Fanny Kraft och är 1.61 cm lång. Jag har brunt, långt hår. Jag har väl en normal kropp, Jag är väldigt sprallig och skrattar åt nästan allt, speciellt i stunder då jag egentligen inte borde skratta, men jag har också en väldigt seriös sida, om någon mår dåligt eller så blir jag genast seriös och lyssnar på allt vad personer har att säga. Jag har dock väldigt jobbiga humörsväningar. Jag har väldigt många fobier, speciellt mot spindlar, clowner och dockor.
Mina intressen är väl musik, vänner , datan och titta på teve serier.
min favorit i One Direction är Zayn ^^
mitt Dv namn är @fannykraft :)

Date: 2013-01-21 Time: 20:15:46
blogg: http://fannythekraft.blogg.se
Elin

1. Jag heter Elin Andersson Kanon. (Gillar inte mitt andra efternamn, men what to do.) :)

2. jag har bröstlångt kastanje brunt hår med ljusa slingor lite här och där vilket jag är väldigt stolt över! Jag är ganska kort typ 160 cm kanske, men killar brukar ju vilja ha korta tjejer..? Hehe, jag har himla mycket komplimanger för mina ögon, dem är gröna.. men runt min svarta pupill så är det brunt och ju längre ut på ögat det går så blir dem bara grönare och grönare (förutom där det är brunt, förstår du), fast ibland är dem helt gröna men det är oftast när jag är ledsen eller när jag gråter. Min klädstil varierar också på hur jag mår. Men jag brukar oftast köra på stuprörs jeans och en snygg topp. Men det kan hända att jag bara sätter håret i en slarvig toffs och drar på mig mjukisbrallor. Min kroppsform är jag väl inte direkt nöjd över, jag har kurvor, det enda jag är stolt över på min kropp men det andra går att ändra på, lixom. Och mina tänder.. hehe. Dem är raka =)

3.
Jag är en riktigt härlig tjej, som min mamma brukar säga och mina kompisar. Jag har en sjuk humor och jag älskar att prata. Jag kan snacka konstant om bara helt udda saker och jag skrattar ibland åt mig själv :$ Jag älskar också att mobbas (PÅ ETT SNÄLLT SÄTT OFC!). Jag ääälskar att få mina vänner att skratta och även om jag har en jobbig bakgrund och har det fortfarande jobbigt nu så är jag en väldigt stark tjej och jag klarar av att hantera mycket men jag är känslig när det gäller att tex prata om dåliga minnen, spindar, hajar osv. (JAG HATAR HAJAR) och jag börjar gråta ganska lätt.. Men när det kommer till mina vänner så vänder dem sig alltid till mig för dem vet att jag alltid kommer finnas där, ALLTID. Jag ställer alltid upp för mina vänner, no matttter what.

4. Jag lever för att fotografera, det är något jag älskar att göra och jag drömmer om att bli djur fotograf. Jag ÄLSKAR hundar men har ingen hund just nu, men snart så! Typ i april eller något. Jag lever också för twitter, tumblr och musik. Jag stalkar en massa youtubers och ÄÄÄLSKAR ATT KOLLA PÅ SNYGGA TUMBLRBOYS. Jag är också en kind of stalker när det kommer till hundar, jag älskar att läsa om hundraser och lära mig nya saker. Men jag gillar också att promenera eller ta en springtur. Det är så lugnande.

5. Jag har ju en liiiiiiiiiten (ganska stor) crush på Niall! :)

6. ElinAnderrssson

Date: 2013-01-21 Time: 20:38:22
blogg: http://elinanderssonkanon.blogg.se
Nora

1. Nora

2. Lång (alltså sjukt lång, 1,82), ljusbrunt hår som går en liten bit nedanför axlarna och lugg. Smal, inte superduper vältränade men lite muskler finns det allt. Grå/mörkblå ögon. Älskar lättmatchade kläder, skinny jeans ska det vara och enkel stilren top till det! Gärna stickat...

3. Oftast snäll, beror helt på vilka som är runt mig. Blir lätt irriterad om jag inte får sova och äta ordentligt men om jag har gjort det blir det lätt åt andra hållet, skratt, dålig humor och ordet yolo kommer ut ganska ofta. Jag är inte hemma speciellt mycket, är jag inte i stallet är jag hos en kompis, är jag inte det är jag iväg någonstans i södra sverige, älskar att åka runt och hälsa på alla jag känner som man kan ta sig till på 2h resa med tåg.

4. Skolan har aldrig fått mig motiverad till något så därför har jag aldrig riktigt kunnat plugga hemma och därför haft extra mycket fritid. Bor i stallet för det mesta annars spelar jag gitarr och sitter framför darton. Twitter, bloggar, youtube och min egen blogg är det som finns uppe när darton är på.

5. N I A L L

Date: 2013-01-21 Time: 21:05:18
Agge!xx

1. Jag heter Ella Frida Agnes Persson men Agnes är ju mitt namn ;) men alla kallar mig för Agge :)

2.Jag är ganska lång. Jag har medellångt mörkbrunt/svart hår lite lockigt men jag plattar det ofta. Min Riktiga hårfärg är Röd men jag har aldrig gillat min hårfärg så jag har färgat det 1, 2, 3, 4, 5 m.m ....... för många gånger. Jag har blågråa ögon. Jag sminkar mig vart jag än ska med lite mascara för jag har vita ögonfransar och ögonbryn så det är grymt fult på mig. jag har fräknar vilket jag inte tycker passar mig alls! Jag är inte smal eller tjock jag har normal kroppsform för min ålder enligt mig. Mina kläder tänker jag ganska ofta på. Jag brukar ha rätt tajta byxor och tröjor (olika färger) men när jag är hemma gillar jag att gå runt i mjukiskläder. Jag går oftast med stövlar med klack på eller sneakers.

3. Jag har väll min olika sidor men jag tycker själv att jag ofta är på bra humör. Jag kan ha ett högt tämprament ibland för jag stör mig lätt på små skitsaker. Jag gillar att Dansa och Sjunga vilket jag gör på fritiden. När jag blir äldre vill jag gärna bli dansare. Jag är ingen sportig människa enligt mig själv och mina kompisar. Jag gillar att bara va hemma och ta det lungt men jag älskar också att va ute med kompisar och bara ha det gött. När jag och mina kompisar inte har något och göra blir det lätt hänt att vi går ner på stan och tar en fika eller åker till Donken och käkar. Mina klasskompisar ser mig som den tjejen som inte kan sluta prata om One Directin och är allmänt galen. Om man skulle fråga dom i min närhet om vad de tycker om mig skulle dom nog säga : GALEN!! Snäll? Fjollig (tydligen), Beroende av Läppglans för jag kan inte gå ur mitt hus utan det!!!! och ibland aggressiv :$

4. som sagt jag älskar att dansa och sjunga. jag dansar men en liten grupp på onsdagar. Jag och mina kompisar sjunger och spelar in det. vi har lagt upp på yt men det är bara en låt för vi har inte så mycket tid längre vilket är synd för jag älskar det.
Här kan du kolla om du vill:http://www.youtube.com/user/shiitno/videos?view=0&flow=grid vi sjunger en låt av en tjej som heter sofijah. inte bästa låten för det är inte direkt ''sång'' men vi ska se till så vi sjunger en ordentlig låt:) Jag spelar inte direkt något instrument, kan typ en låt på piano och en på gitarr men annars är det bara sången för mig.

5. Jag älskar alla killarna lika mycket men jag skulle helst vilja (OM jag nu kommer vinna) vara med Louis :D xx

6. @AgnesTHMPS

Tack för mig! Hoppas du gillar min presentation :D

Btw Älskar din novell och Jag längtar som Fan till nästa kapitel :)

Date: 2013-01-21 Time: 21:59:01
blogg: http://onedforever.blo.gg/
Agge!xx

PS. om du vill se hur jag ser ut är det bara att kolla in mitt Dayviews konto :D

Date: 2013-01-21 Time: 22:02:53
blogg: http://onedforever.blo.gg/
Mikaela

1. Mikaela Rosenström Berqvist, smeknamn = Mikki c:

2. Jag har långt rakt brunt hår som är ner till slutet av revbenen, bruna ögon med lite grönt i. Jag är en vääääldigt kort person, (tyvärr D: ) på ca 1.60 'Normalsmal' kan väl jag säga att jag är, jag är inte supersmal men jag är smal/normalsmal :3

3. Jag verkligen ÄLSKAR att skoja med folk och vara den roliga och färgglada i gänget c: Ibland kan jag vara lite extra crazy, men mina vänner älskar mig ändå (som tur är c:). När det kommer till något känsligt/ allvarligt så blir jag mer stöttande. Jag försöker hjälpa folk, andra personer som har det svårt. :3 Och jag är en liten gamer!^^ Jag har fått det av min pappa, mina bröder och min farmor! Helt sjunk familj jag kan ha. Har en farmor som spelar World of Warcraft, lol..

4.Läsa, skriva, mobilen & datorn, fota, kompisar,baka, rida, familjen och smink & kläder! c:
Jag älskar verkligen att rida! Typ det bästa som finns! Man behöver inte tänka, utan bara rida. Och det är så underbart!
5. Niall eller Louis, jag kan verkligen inte välja mellan dom! :3

6. micksan10
:> xx

Date: 2013-01-21 Time: 22:03:34
blogg: http://mirobe.blogg.se
Anna

1. Anna :)

2. Brunrött ganska långt självlockigt hår, blåa ögon & ca. 165 cm lång. Bilder finns på min dv :)

3. jag är en väldigt skojfrisk person som aldrig drar mig för att skoja&skratta, men kan även vara väldigt seriös när det väl behövs. Mina vänner brukar alltid beskriva mig som dendär perfekta vännen som alltid finns där & lyssnar om det är något, men som man samtidigt alltid kan ha kul med helt enkelt :D

4. Mitt absolut största intresse är fotografering, men älskar även att sitta & leka i photoshop :') annars spenderar jag så mycket tid som möjligt med familjen & mina vänner.. kan även spela gitarr & kan ligga & leka med datorn/mobilen en hel dag utan att bli uttråkad ;D

5. Louis William Tomlinson! <3

6. aennenna

Date: 2013-01-22 Time: 16:16:11
Emelie

Jag heter Emelie ericsson ( kan ändras) och är 18 år. Jag är kort och smal, lång mörkbruntr hår (typ typ höften) blåa ögon (glasögon). Snäll, hjälpsam, lat, kan vara bitchig mot folk som är elak mot mina närmsra vänner. Mina intressen är hästar, läsa,skriva, vara med vänner. Jag älskar att lyssna på musik (one direction) och sitta vid datan. Min favorit i 1D är för tillfället Louis, men Harry är också riktigt snygg och söt. På dv heter jag LouisUnicorn :)

Date: 2013-01-22 Time: 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: