Tävling avslutad!

Hej!
 
När jag satte igång med denna tävlingen trodde jag bara att typ 20 stycken skulle skicka in... Men så fel jag hade... Hela 54 stycken skickade in både här på bloggen och på Dayviews! Jag lottade ut tio stycken kandidater av dessa 54 och sedan gallrade jag ner beroende på utseende och intressen som skulle passa för rollerna. 
 
1a; En Stor roll
2a; En biroll
3a; En Once apperance
 
Men efter att ha räknat fel, så fick jag tänka om helt, jag behövde nämligen en roller till. Så det blir hela fyra roller jag kommer att ge ut. Jag kommer att höra av mig till vinnarna för vidare information.
 
Vinnarna är:
1a; Felicia Lundgren
1a; Emma Jansson
2a; Alice (twitter: aliicehawk )
3a; Ida Selin
 
Grattis till er!
 
Kommentarer
Felicia

Grattis! Kram på er!

Date: 2013-06-18 Time: 08:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: