Kapitel 35

Mitt huvud var tungt av sömn när jag vaknade och jag visste inte vilken dag det var. Det var skönt att inte vakna ensam utan Harry låg några centimeter ifrån mig med armen över min rygg. Jag låg och följde hans konturer med ögonen i det dova ljuset. Mina tankar flög iväg på det som just hade hänt och ett tag hade jag inget minne utav att vara inom Englands gränser. Men jag kommer ihåg att Eleanor var på hotellet på natten och att hon och Louis fick ett eget rum.

You are stareing.” mumlade Harry som väckte mig upp ur mitt försök efter att hitta rätt minnen under natten. ”It's creepy.”

I'm not stareing. I'm only watching.” sa jag och det ryckte lite i Harrys mungipor. ”It's supposed to be romantic.” han drog mig till sig och det var först då jag fick en minnesblick bakåt att jag bara somnade i bara trosor. Jag blev genast röd i ansiktet och kröp ihop.

What?”

Nothing.” sa jag och försökte låtsas som ingenting.

You are blushing.” sa han och log och rufsade till sitt hår. ”Don't be embarrassed. You have an amazing body.” det fick mig att bli ännu rödare i ansiktet. ”I'm speaking the truth.” viskade han och sträckte lite på huvudet och pussade mig lätt och det fick min hjärna att släppa min osäkerhet och glömde bort att jag låg nästan naken med en kille som antagligen hade lika lite kläder på kroppen som vad jag hade om ens något alls. Jag gjorde en gest att han skulle komma närmare och jag trasslade in mina fingrar i hans hår och han lade sig halvt ovanpå mig och han kysste mig långsamt och hela min kropp blev varm. Det kändes som han var över allt och hans händer trevade över min kropp.

We're in a different country now.” viskade jag mellan våra läppar och hans smilgropar syntes.

Are you sure?” andades han.

I'm sure I want you. Always.” andades jag tillbaka och han log med hela ansiktet vilket fick mig att reagera på ett sätt jag aldrig skulle gissa mig till. Jag nästan motbjudande nog kastade mig över honom och började kyssa honom igen. Fast denna gången lite mer passionerat.

 

Wow...” var allt jag fick fram cirka en kvart senare.

A bad wow?”

Just...wow.” jag pussade honom lätt och la mig i hans famn.

Love you.” sa han och pussade mig på näsan och det fick mig och le. Han log tillbaka och kramade om mig i ett hårt grepp. Hotellets telefon ringde med en skarp signal som fick oss att rycka till. Harry tog initiativet till att lyffta på luren.

Hello?” Harry lyssnade ett tag och kollade sedan på mig och mimade 'klä på dig'. ”We'll be there right a way. Thank you, sir.” sa han och lade på. ”Your parents are here.” Jag slängde i panik efter hans kläder på honom och satte på mig det jag rest i under natten utav ren reflex.

Is that a very smart? To use my clothes, I mean.”

I don't have anything else. They've got my clothes.” väste jag irriterat och syftade på mina föräldrar som jag hade bett tagit med lite kläder hemifrån.

Hey,” han tog tag i mina armar efter han knäppt sina jeans. ”We didn't do anything wrong you know.” han la sin hand på min kind och jag kollade på honom och försökte andas ut.

I know.”
”Then why are you panicking?” sa han och log snett mot mig.

Different stuff.”

Like what?”

The tattoo, you, everything about this is so weird.”

It's a part of you now.” han log mot mig så hans smilgropar syntes och så pussade han mig lätt. ”Okay?”

 

Mamma, pappa!” utbrast jag när jag kom ner till dom där dom satt i en soffgrupp.

Gumman.” utbrast pappa och kramade om mig. Mamma blev genast tårögd och jag log mot henne innan jag kramade om henne. ”Harry. How are you?” pappa gick fram och skakade hans hand artigt.

I'm good. You?”

Never been better.” sa pappa och lät mamma krama om Harry. Vi gick in i det lilla fiket på hotellet och satte oss.

Var är Jessica?”

Hon är hemma med farmor och farfar.” svarade mamma och himlade med ögonen. ”Pappa tyckte det var onödigt att ta med henne.” jag såg att hon la märke till väskan på golvet. ”Juste, här har du dina kläder. Vad hände med dom andra?”

De är kvar i England.” suckade jag trött. ”It's a looooong story.” sa jag och kollade på Harry och log. Jag såg att han pratade ingående med min pappa.

Så får jag se tatueringen?” suckade mamma. ”Min dotter har blivit en rebell!” pep hon när jag visat den. ”But it is beautiful though.” hon kände över den.

Är det okej om jag drar upp och byter om? Jag känner mig ofräsch i kläderna jag bar igår.” mamma nickade. ”I'm going up to the room to change. You wanna come with or?” frågan var riktade till Harry och han log.

I'll be right there.” sa han och gav mig kortet. Jag kollade konstigt på honom.

Are you going to talk secrets?” skojade jag.

Yes, of course.” sa pappa och log retsamt mot mig.

 

Jag sa hejdå till mina föräldrar och gick upp till rummet igen. Efter 45minuter kom Harry tillbaka upp igen till rummet.
”Are you ready for your role as a tour guide?”

Yep, and you can see the first destination from the window.” sa jag och pekade på katarinahissen. ”It's something I want to show you.” det knackade på dörren och in kom Zayn med andan i halsen.

We've been looking for you everywhere. Your late. We need to get going to the Anex.”

Oh I totally forgot!” utbrister Harry och såg besvärat på mig. ”We have to take this tour another time.” jag kunde inte låta bli att se besviken ut.

Fine.” sa jag och suckade. ”I've got Eleanor at least.” jag gick fram till honom.

I am so sorry, Spence.” sa han och kramade om mig. ”I'll make it up to you.” jag gjorde en gest med handen som att det var strunt samma.

Go and get them, tiger.” sa jag och log och jag kände hans händer på min rumpa som drog mig intill honom. Han gav mig en lång kyss och blev avbrutna utav två som drog efter andan.

You've got to be kidding me!” det var Louis och Eleanor som sa exakt samma sak i mun på varandra. Jag tog ett steg ifrån Harry.

When?” frågade Eleanor

What are you guys talking about?” frågade Harry besvärat.

The poor girl!” fortsatte Louis. ”It's so obvious! You banged her!” jag blev hög röd i ansiktet och jag bara stirrade på honom och sedan ner på golvet och mina converse klädda fötter.

Louis!” utbrister Eleanor. ”You can't say something like that out in the open like that!” hon slog till honom lätt på armen och kom fram till mig. ”Don't listen to him. He's an ass.”

Love you.” hörde jag Louis säga till henne.

Love you too.” skrattade Eleanor och drog med mig in till deras rum.

Talk to you later!” ropade Harry bakom mig och jag vinkade som en gest på att jag hade hört. 

Kommentarer
jossan

Jätte bra!!!

Date: 2012-11-23 Time: 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: