The Revenge - Kapitel 32 Part 1

Previously on The Revenge:
Hans muskler flexades lite då han rörde på sig närmare så att vi kom ännu närmare varandra. ”... and this.” han fångade upp mina läppar med sina och gav mig en varm och passionerad kyss som fick hela min kropp att vakna till liv. Jag lade ena handen bakom hans nacke och tryckte honom emot mig. Han drog sig undan en aning och hade ett flin på läpparna.
”What?” frågade jag och drog lite på läpparna.
”And you got a v.i.p card down there.” sa han och pekade ner på sitt skrev och jag brast i skratt.

Resten utav veckan var rätt grå. Vi kunde inte ha valt en sämre vecka att åka dit på för snöstormen var inte förbi oss förrän näst sista dagen då vi fick skotta oss ut från huset för att ta oss ett sista åk i backen innan vi skulle lämna in utrustningen till uthyrningsbutiken i byn. När vi väl tagit oss tillbaka till London så kom vi överens om att vara i London ett tag innan vi tog oss till Sverige och sedan raka vägen till Irland. Vi umgicks med hela gänget och under tiden vi hade hållit oss undan radarn från median hade de andra haft ett helvete med att hålla sig i skinnet. Harry hade hamnat i något trubbel med något förhållande som jag inte visste att han hade. Zayn hade skadat handen utav att göra gud vet vad. Louis hade varit i Sverige tillsammans med Liam och tjejerna hade knappt kunnat gå ut genom sina dörrar för att de skulle vänta sig galna fotografer. Men för att gottgöra i alla fall tjejerna bestämde jag mig för att gå ut och shoppa julklappar med dom innan jag skulle ta mig till Sverige. Det var dom ytterst lyckliga över och tackade genast ja.
När dagen väl kom att vi skulle ta oss till Sverige var jag riktigt nervös. Jag skulle behöva presentera Niall för pappa, mina två halvbröder och en halvlillasyster som mer än gärna var villig att dela rum med honom. Jag försökte låtsas att jag var lugn framför Niall där vi satt på flygplanet men jag tror han såg rakt igenom mig ibland.
”It's alright, love. I won't embarrass you.” sa han och tog min hand. Han lät allvarlig men hade ändå ett leende på läpparna.
”It's not you I am worried about.” mumlade jag och kunde inte förmå mig själv att le tillbaka.
”They can't be that bad.” jag höjde ögonbrynen åt hans kommentar. Men jag förblev tyst och han tog upp min hand mot sina läppar och gav den en blöt puss som fick hela min kropp att pirra till. Det jag var mest lättad över var att ingen visste att vi skulle hit förutom killarna och tjejerna. Så vi förväntade oss inte något större mottagande på flygplatsen. Jag hade även fått pappa att låta bli att komma och hämta oss och vi slapp bo med dom. Självklart älskade jag min pappa men han är en sådan karaktär man bara vill strypa vid vissa tillfällen. Mina två halvbröder hade jag träffat ett flertal gånger då jag varit hemma och båda var äldre än mig. Min oro för dom var att de skulle läxa upp Niall om att om han så skulle lägga ett litet rivmärke på mig skulle dom antagligen slå skiten ur honom. Jag hoppades verkligen på att Niall var beredd på vad som skulle hända. När det kom till min halvsyster så var hon tretton år och världens One Direction fan. Hon hade tvingat mig till att leka med hennes dockor förra gången jag var där och för att vara tretton år så var hon väldigt omogen.
När taxin lämnat av oss vid vårt hotell som vi checkade in på bytte vi snabbt om och tog oss så fort som möjligt till villan där den lyckliga familjen väntade på oss med en fin middag.
”Just breath, ok?” kommenterade Niall roat när jag började få svårt att andas. ”Would it feel better if we...” han lutade sig närmare mig och lutade ner sitt huvud så att hans läppar var vid mitt öra. ”... made some looooove later?” jag blev genast generad och kollade upp på taxi föraren om han hade hört men han visade inga signaler på att höra. Jag kände Nialls hand på insidan av mitt jeans klädda lår.
”Maybe.” mumlade jag generat tillbaka och jag hörde han skratta lågt intill mitt öra innan han pussade mig på kinden och lutade sig tillbaka men höll kvar sin hand på mitt lår.
”Och vi är framme.” kommenterade chauffören och jag log mot honom i backspegeln.
”Hur mycket blev de?” frågade jag och tog fram mina svenska pengar trots att Niall kollade ogillande mot mig så gav jag fram några sedlar till honom. ”Det är okej, behåll växeln.” sa jag när han började rota runt i sin väska efter växel. Vi hoppade ut och såg när bilen försvann runt hörnet. Huset var stort och väldigt svenskt. Jag hade nästan glömt hur olika husen var till skillnad från England. Med motsträviga fötter började jag leda Niall upp för gången till dörren och jag knackade på. Tedd, en utav halvbröderna öppnade dörren med ett stort flin på ansiktet och jag riktigt såg på honom att han hade så längtat efter denna stunden.
”Hej, syrran!” utbrast han och drog mig in i en stor kram. Jag höll på att tappa luften av hans starka armar som tryckte mig mot hans vältränade överkropp.
”Kan. Inte. Andas.” sa jag kvävt och jag hörde honom skratta innan han släppte mig och jag försökte hämta andan.
”This is Tedd. Tedd. Niall.” presenterade jag och min hand gick emellan de två killarna som gjorde ett fast handslag med varandra. ”He's my half brother.” förtydligade jag för Niall medan vi klev in i den rätt så stora hallen.
”I'm just a half!?” utbrast han som om det var en nyhet för honom.
”I'm the other half!” nästan skrek Johan bakom honom som var minst lika vältränad som Tedd och kramade om mig under tiden som han lyfte mig från marken. Han svängde runt med mig innan han satte ner mig försiktigt.
”Johan, this is Niall. Niall, Johan.” sa jag och gjorde likadant där innan jag började klä av mig jackan och skorna och Niall gjorde likadant. Tedd ledde oss in i vardagsrummet och där satt Victoria med uppspärrade ögon. Min halvlillasyster som jag pratade om innan.
”Hej, vick.” sa jag och log mot henne och Niall log mot henne och hon pep till. Jag försökte hålla mig för skratt när jag presenterade henne för Niall och sedan kom även min låtsas mamma, Laura, ut genom köksdörren och kramade om mig i den första mjuka kramen jag fått sedan jag kom in i detta huset.
”Let's talk english tonight so Niall won't need a translater.” konstaterade hon mer som en tanke för sig själv men Johan nickade instämmande.
”Where's dad?” frågade jag.
”He had to buy some soda to you. I specificly told him that he had to get some because you are coming here but he forgot.” sa hon och skakade på huvudet och jag bara skrattade lätt. Så typiskt pappa att glömma bort sin egens dotters behov. ”But hey, sit down for a second, I'll be right back.” sa hon och pekade på soffan som Victoria satt i och hon stelnade till när Niall slog sig ner bredvid henne.
”So how are you, Vick?” frågade jag och log mot henne. Hon kollade tveksamt mot mig och sedan på Niall.
”G-good.”
”Hey, sis! Do you remember that time you peed your pants when you laughed so hard...”
”Thank you for sharing, Tedd!” avbröt jag honom och så var min mardröm igång för Niall kunde inte hålla sig. Då var diskussionen igång om hur extremt stirrig jag var ibland och John frågade Niall om han någonsin sett mig full. Det blev bara värre och värre och jag tackade gudarna att pappa kom in i rummet när de började komma in på hur jag alltid tog med mig ett gose djur till restaurangerna när jag var fjorton.
”Dad!” utbrast jag för att avbryta deras intressanta konversation.
”Hey, pumpkin!” sa han och log och jag kramade om honom.
”Nice to meet you, Mr. Karlsson.” sa Niall som ställde sig upp och sträckte ut handen för att hälsa.
”Oh, call me Henrik.” pappa kollade på mig och jag log lite mot honom. ”Have you already started to break her down?” frågade han sedan och kollade ner på killarna som flinade skyldigt. ”Oh, I've got some really hilarious stories you have to hear, Niall.” började han sedan och jag stönade trött och sjönk tillbaka ner i soffan bredvid Victoria denna gången. Jag log lite mot henne och försökte starta en liten konversation med henne men hon var fullt fixerad vid Niall och det var lönlöst. Inom kort ropade Laura att det var dags och äta och hela kvällen gick faktiskt helt underbart bra. Så fort Victoria hade slappnat av lite började hon och Niall prata om bandet och det var något som jag insåg var ett evighets ämne.
”Behåll honom.” viskade Tedd i mitt öra och flinade mot mig och visade sina vita tänder. ”Han sprang inte ens iväg då vi berättade historien om blöjorna.”
”Jag kan inte fatta att du berättade den!” utbrast jag och suckade trött. När denna resan var över så var det Nialls tur att skämmas så jag försökte lugna mig vid tanken över att bara vara här till i morgon också. Sedan var det dags att ta sig till Irland. Jag hoppades innerligt att Niall hade lite pinsamheter gömda hemma hos honom för att det skulle jämna ut sig.
”Okay, so I guess you guys want to do some sightseen tomorrow. So I thought I could give you our present now, Ri.” sa pappa och log.
”Okay, I've got yours in my bag but don't open them til christmas.”
”Oh, well our present isn't actually here right now so you just have to tell us the address and we'll send it to you.”
”But what is it?”
”Well... It's a car.”
”You drive?” kom en direkt fråga från Niall som höjde ögonbrynen mot mig.
”Of course I am driving. It's just that I have a problem with driving on the wrong side of the road.” jag nästan väste fram det sista och han började skratta. ”You shouldn't have gotten me a car, dad. That's too much. Next year we are setting up some kind of rules for christmas presents.”
”It's really nothing. And after your mums behaviour I needed to make it up for you.”
”You don't have to cover for mum, dad.” sa jag trött.
”Well, I did. She's a real...” han tonade ut så han inte behövde säga vad han egentligen tyckte om henne.
”Thanks, to all of you but you didn't have...”
”Oh, stop it, Ri.” utbrast Laura och log moderligt mot mig. Jag saknade Sverige ibland. Efter mamma och jag lämnade så fattar jag inte varför pappa inte kämpade mer för rätten om mig men så kunde jag inte säga nu. För då hade jag aldrig träffat Niall.
När det var dags att dra sig hem kramade vi om varandra och Tedd och Johan ville hänga med på vår utflykt i morgon. Jag skulle visa runt Niall och jag tänkte vi kunde käka på den gamla delen utav staden innan vi var tvungna att ta oss till flygplatsen.
”See you tomorrow!” ropade jag innan jag hoppade in efter Niall i taxin. Tystnade fyllde taxin efter jag sagt hotellets namn och jag suckade ut och slöt ögonen.
”So... Diapers? Huh?” flinade Niall och jag gav honom ett trött slag på hans arm.
”Not, funny.” mumlade jag. ”I'm exhausted.” konstaterade jag och kollade mot honom.
”I hope your not too tired.” sa han och lutade sig mot mig. ”Because I want you.” viskade han i mitt öra och gav mig rysningar över hela kroppen.


+17 Kommentarer till nästa! :)

 

Detta var nog det sämsta kapitlet hit in tills men i alla fall! Hoppas ni gillar det. Jag tror vi får fram två hela kapitel till innan Epilogen och sedan är det över! Men hoppas ni kan stå ut med detta skit tråkiga kapitlet! BTW! Om ni vill ha dirt i nästa del så rösta för gudsskull i pollen som är högst upp i menyn! ;) Ni har två röster var, make 'em count! ;)

Kommentarer
Emelie

Så sjukt bra! Skriv meeeer!

Date: 2013-02-06 Time: 21:47:09
Julia

MEEEEERA :D

Date: 2013-02-06 Time: 21:54:20
Emelie ^.^

Mer! :D<3

Date: 2013-02-06 Time: 21:54:41
blogg: http://betternow.blogg.se/
Alicia

Haha det var inte ett tråkigt kapitel! Tyckte de va kul när de skämde ut henne haha :D More pleeease!

Date: 2013-02-06 Time: 22:01:07
blogg: http://lifeasiknow.webblogg.se
Linnea

Riktigt bra ! MEEEEEEEER

Date: 2013-02-06 Time: 22:11:59
Anonym

Mweer!

Date: 2013-02-06 Time: 22:17:45
Agge xx

Jätte bra! Meer!!<33333

Date: 2013-02-06 Time: 22:20:04
Anonym

vadå tråkigt? :o jag tyckte de va kul med lite familje tid haha :D

Date: 2013-02-06 Time: 22:27:51
Lisa

Meeeraa !:D

Date: 2013-02-06 Time: 23:01:33
Mikaela

Tyckte inte alls att det var ett tråkigt kapitel! Älskade det! Kan knappt vänta tills nästa! :'D älskar fanficen c'': xx

Date: 2013-02-06 Time: 23:12:47
Fanny

Meeeeeer

Date: 2013-02-06 Time: 23:20:05
edona

Omg mera!!!<3

Date: 2013-02-07 Time: 09:21:07
Rebecca

mer!

Date: 2013-02-07 Time: 09:42:33
Lisa

Meeeee!

Date: 2013-02-07 Time: 19:27:41
MYname

Jätte bra del!:)/

Date: 2013-02-07 Time: 20:50:21
My

Mer❤

Date: 2013-02-07 Time: 20:51:12
Sanna

Mer!var inte alls en dålig del:)

Date: 2013-02-07 Time: 20:51:43
jonna

Meeer Tack :D

Date: 2013-02-07 Time: 21:45:00
lillan

omg skämtar du det va inte dåligt ju det behövs ett sånt här kapitel för att det sen ska bli ass bra!!:D

Date: 2013-02-08 Time: 19:15:32
Anonym

mer mer grymt bra!:) kan knappt vänta tills nästa del kommer ut!;)

Date: 2013-02-08 Time: 19:16:20
Tove

MEEEER DEN ÄR AS GRYM!!!!<33333

Date: 2013-02-08 Time: 20:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: