WTWC - Kapitel 33

 

För en tjej som precis har förlorat sin kyss oskuld trodde jag aldrig att jag skulle spendera en hel eftermiddag att kyssa någon som jag kanske bara känt snart i en månad. Det var orealistiskt också att det just skulle vara Harry och att jag hade en bror att komma hem till senare var bara ännu en önskedröm jag haft för någon månad sedan. Jag och Harry bestämde oss för att dra oss tillbaka till stan när det började blåsa och han hade armen över mina bara axlar hela vägen tillbaka genom skogen. Vägen tillbaka tog längre tid än vad den gjorde dit och antagligen berodde det på att vi var så slöa efter all mat så jag hade nästan somnat med huvudet på hans bröst ett tag. När vi väl kom fram till bilen så var där dock tjugo olika sorters bilar som väntade på att vi skulle visa oss.
”Back to the reality.” muttrade Harry och tog bort armen från mina axlar och tog mig runt midjan istället som en sköld för det som skulle explodera så fort vi visade oss.
”Do you think they found us in the woods?” mumlade jag tyst.
”Have no idea.” viskade han nästan ohörbart tillbaka medan vi kom ut från skogsdungen och alla fotografer hoppade ur sina bilar och börja blända oss med sina blixtar. Harry drog mig intill sig och gav mig hans solglasögon och jag satte tacksamt på dom för att hitta min väg till bilen. Jag trodde han skulle hoppa in på sin sida först men ledde mig fram till min dörr och hjälpte mig in i passagerarsätet. Sedan stängde han dörren noga om sig och begav sig runt om bilen och pregade in ryggsäcken i baksätet och hoppade sedan snabbt in i förarsätet.
”Are you alright?” frågade han hastigt medan han satte igång motorn och låste dörrarna så ingen kunde öppna dom. Jag tog av solglasögonen och gav dom till honom så han kunde se vart han skulle köra.
”Yep, are you?” han tog tacksamt emot sina solglasögon och log mot mig.
”That was an odd question.” sa han och log mot mig. Fotograferna som nu hängde över bilhuven fotade som galna så jag skymde mitt ansikte med ena handen och kollade på Harry när han började tuta för att inte köra på någon och började rulla sakta bakåt.
”It shouldn't be.” konstaterade jag och han kom slutligen ut från parkeringen och började köra med minst tio olika bilar efter sig. Jag tog ut mina trötta fötter ur skorna och drog upp benen på sätet. Han la sin hand på mitt lår och jag flätade ihop våra fingrar och lutade mig tillbaka i stolen. ”I'm exhausted.” konstaterade jag och gäspade.
”Trust me. Me too.” sa han och lutade sig mot huvudstödet. ”Were are we going?” frågade han sedan och jag kollade rakt fram på vägen.
”Let's go back to Zayns place. Don't you remember our bet?” påminde jag honom och han grimaserade.
”I thought you've forgotten!” utbrast han.
”Of course not. Do you got your working clothes with you?” frågade jag glatt.
”Don't push it.” sa han med en varnande blick. ”I'll be your bitch for the rest of the day but no funny costume.” protesterade han.
”Alright.” sa jag och kunde inte låta bli att skratta till.
”I am hoping on some funny business though.” sa han och höjde sina ögonbryn och rätade till solskyddet med ena handen som han höll på ratten och la sedan tillbaka den på ratten. Jag förstod efter ett tag vad han menade och jag hoppades innerligt att han skojade.
”Like I said. You are a little perv.” sa jag och kollade på när landskapet börja ändras till förort och sedan till tätort. Vi närmade oss Zayns lägenhet med snabb fart och när vi bara var några kvarter bort plockade Harry fram sin mobil för att ringa ett samtal. Samtalet var snabbt och effektivt det enda han behövde säga var att det var fyra bilar som följde efter oss och att vi behövde hjälp. När vi parkerade utanför lägenheten fanns det mängder med fans och fotografer som ett antal vakter tampades med.
”Take these.” sa Harry och gav sina solglasögon till mig igen. ”And when I come and get you stay close to me.” jag nickade och satte på solglasögonen medan han hoppade ut och mötte vakterna som eskorterade honom runt bilen för att hämta mig. När jag hoppade ut så tog han armen runt min midja och drog mig intill sig precis som han hade gjort på parkeringen innan. Jag var glad över solglasögonen annars hade jag tappat bort mig själv på grund utav alla blixtar. Först trodde jag att Harry skulle stanna och skriva autografer till fansen som stod vid sidan och blev bort tagna av säkerhetsvakterna men det enda han hade i sikte var dörren och jag var förvånad över att han visste vart han skulle. När vi kom in i lobbyn blev allt så tyst efter allt skrik utanför så det kändes som att man levde i en liten bubbla. Harry lossade hans grepp runt mig och tog min hand i sin istället när vi tog oss upp till Zayns lägenhet. Jag började gräva i fickorna efter nyckel och hittade den sedan efter ett tag längst ner i högra fickan.
”Hello?” ropade jag medan vi gick in men fick inget svar men vi hörde ett litet fnitter längre in i lägenheten. Jag förstod att det var Jenny och vi kom sedan fram till att det kom från Zayns sovrum. Med den informationen satte jag igång teven för att slippa all onödig info som pågick där inne. Jag slängde mig i soffan och såg att Harry flinade där han stod och hade örat mot hallen.
”You are... Oh, there's no point in saying it again. Could you go and get me some water?” frågade jag och log.
”Yes, miss James.” svarade han och blinkade med ena ögat innan han tog sig till köket och fixade ett glas vatten. Det tog inte lång tid innan han kom tillbaka med vattenglaset och satte sig ner bredvid mig. Jag slängde en kudde i hans knä och la huvudet på den vilket gjorde att det blev en perfekt höjd för en kudde. Han zappade igenom teve kanalerna utan intresse och bestämde sig för att kolla på en film som var på en utav kanalerna. Jag tror inte riktigt han brydde sig speciellt om kanalerna för hans fingrar började stryka igenom mitt hår och masserade min ena tinning. Jag kan bara tillägga att det är något utav det bästa som finns och mina ögon gick nästan i kors utav njutning utav hans lilla behandling. Jag ritade små cirklar på hans knäskål med mitt pekfinger för att försöka hålla mig vaken. Tillsist var jag tvungen att sätta mig upp för att inte somna och jag la benen över hans ben.
”Tired?” frågade han och log.
”A bit.” sa jag och lutade mitt huvud mot min hand. Just då stördes tystnaden utav en dörr som öppnades i hallen och ut kom en väldigt bekant tjej med morgon frisyr och den t-shirten som Zayn hade haft på sig innan idag. Hon stannade upp och kollade på oss med höjda ögonbryn.
”We...” började hon.
”I don't want to know, Jenny!” avbröt jag henne och hennes läppar blev som ett tunt sträck innan hon började skratta.
”What's going on?” ropade Zayn som kom ut med ett par jeans på sig och en t-shirt i handen. Han var minst lika rufsig i håret och jag bara väntade på att Harry skulle säga något.
”Good job, dude.” hörde man från Harry och jag kollade trött på honom och sedan väntade jag bara på Zayns svar men istället gjorde han high five med Harry och jag himlade trött med ögonen.
”Could you at least put some trousers on, Jen?” frågade jag förtvivlat och hon drog lite i t-shirten innan hon trippade barfota in i rummet igen. Zayn slängde på sig t-shirten och gick sedan ut på balkongen för att röka men jag såg på honom att han sneglade mot mig och Harry så fort någon utav oss rörde sig.
”Kiss me.” sa jag med låg röst när Jenny hade gått förbi med ett par byxor på sig och gått ut och satt sig hos Zayn.
”Huh?”
”Kiss me.” sa jag lite högre och Harry höjde förvånat på ögonbrynen.
”That was strange thing to ask for.” sa han med ett snett leende.
”You'll do as I say today, remember? And this is the most dirty you get. If you denie then too bad. No more for you.” retades jag och ryckte lite enkelt på axlarna. Jag såg att han inte tänkte slösa någon tid på att tänka och det verkade som att jag hade fått igenom min order. Han lutade sig mot mig och lutade sitt huvud lite åt sidan och gjorde så att han skymde min sikt mot balkongen. Vilket var en lättnad för jag ville inte se Zayns obekväma ansikte. Harry kollade mig in i ögonen ett tag och jag mötte dom med lite mer självförtroende nu än vår första kyss i bilen. Det fick honom att le lite innan han tryckte sina läppar mot mina och fjärilarna i magen kom fram och jag trasslade in mina fingrar i hans lockar och han la sin tunga på min underläpp som om han frågade om lov. Jag särade lite på läpparna och våra tungor möttes och kämpade om dominans men tillsist lät jag honom vinna och jag kunde inte låta bli att börja skratta vilket gjorde att han avbröt kyssen.
”What?” mumlade han mot mina läppar.
”Nothing.” mumlade jag tillbaka och pussade honom lätt innan jag försökte trassla ur mina fingrar ur hans lockiga hår igen och släppa honom. Jag pussade honom lätt en gång till.
”You seem very affectionate suddenly.” sa han med ett snett leende.
”It gets easier everytime.” suckade jag och lutade mig mot hans bröst och han la sina armar runt om mig.
”I can see that.” sa han och pussade mitt huvud. ”So do you think it worked?” Jag rynkade ögonbrynen och kollade förvirrat upp mot honom.
”Worked with what?” frågade jag osäkert.
”Ohhhh...” började han och log stort. ”Am I that good so I make girls get blackouts everytime they kiss me?” Jag drog ihop mina ögonbryn och kollade konstigt på honom. Detta gick inte ihop. ”I'm talking about Zayn... You really like to annoy him do you?”
”Oh!” utbrast jag och lutade mitt huvud mot hans bröst igen och kollade mot teven och märkte att det var eftertext på filmen. ”Of course, he's like my brother. And he is just too protective of me so I have to provoke him.” sa jag och skrattade till.
”You got a little devil in you...” sa han och jag hörde att han log. ”... I like that.”


+10 Kommentarer till nästa del! ;)

Kommentarer
Jenny!

Haha aww ;) Nästa ! <3

Date: 2012-12-25 Time: 22:12:20
olivia

Åh herregud... :''''')

Date: 2012-12-25 Time: 22:18:41
blogg: http://nattstad.se/oliviaholm
wilma

Åh, älskar det, meeer !

Date: 2012-12-25 Time: 22:29:38
blogg: http://wilmalundgrens.blogg.se
Em

Mer :)

Date: 2012-12-25 Time: 22:34:04
Anonym

Mermermermer!!

Date: 2012-12-25 Time: 22:45:47
Alicia

Meer snälla! :D Ah, jag älskar hur hon retar Zayn sådär, jag vet inte varför men jag gör det, haha :) Skynda dig och skriv ett nytt kapitel nu, jag vill bara läsa mer o mer! :D Toppen braaaaaa! ;)

Date: 2012-12-25 Time: 23:08:54
blogg: http://lifeasiknow.webblogg.se
Anonym

mer!

Date: 2012-12-26 Time: 00:55:53
Ellinor

Meer! :)

Date: 2012-12-26 Time: 01:26:28
Fanny

Mera :D

Date: 2012-12-26 Time: 01:37:27
Amelie

verkar sjukt bra!

Date: 2012-12-26 Time: 01:39:47
Rebecca

Meeer! :)

Date: 2012-12-26 Time: 09:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: