WTSCU - Kapitel 42

Previously on WTSCU:

”You're so lucky.” pep den blonda tjejen i mitt öra och jag skrattade nervöst till innan jag satte mig ner bredvid Luke som satt och smsade.

”Happy birthday.” sade han och flinade mot mig.

”Did you know about this?” frågade jag bestört och han nickade.

”The lads are bad at keeping secrets, it's a miracle that you didn't find out.” han skrattade till innan han gav mig en kram innan han pekade bort mot scenen där jag fick syn på killarna som gjorde sina bästa dansrörelser då någon hade skrivit det i en tweet.  


 

 Veckan gick relativt snabbt då vi fick förflytta oss från västkusten till östkusten där även Danielle mötte upp oss med min extra resväska. Hennes mage hade blivit en aningen större sedan jag träffade henne sist och man kunde väll säga att hennes hormoner gick över oss alla. Stackars Liam hamnade väldigt illa till då han råkade hamnade bredvid en tjej som tydligen var hans idealtjej då vi väntade på våran snabbmat.

Även om jag saknat min syster så var jag lika glad över att flyga där ifrån då det var dags för mig och Niall att ta vår semester som vi båda längtat efter ett bra tag nu. Niall hade hade fixat ett privatflyg till vår ännu hemliga destination, det enda jag visste var att det skulle vara ett varmt ställe. Något jag hade fått reda på utav Lou, Zayn och Liam, det roliga var att när Niall fick reda på det vaknade de alla tre med varsin ritad mustasch bara en dag innan deras första intervju i New York. De var måttligt roade då de försökte gnida bort de svarta sträcken på sina överläppar.

”Good morning, babe.” jag ryckte till utav att min kudde pratade. Jag höjde på huvudet och kollade mig omkring omkring, jag befann mig fortfarande på planet och jag hade somnat på Niall medan vi hade legat och pratat på soffan för några timmar sedan.

”Are we there yet?” gnällde jag innan jag lade ner huvudet igen på hans bröst korg och suckade.

”Yeah, we are landing in a couple of minutes.” hans röst lät morgontrött och raspig. Det var då jag slog upp ögonen, denna gången var jag klarvaken och drog mig snabbt upp från soffan och Niall innan jag snubblade fram till ett utav fönsterna. Långt nedanför fanns ett par öar mitt ute i havet, jag kunde inte se land någonstans. När jag sträckte på mig och vände mig om mot Niall hade han ställt sig upp och pussade mig på tinningen.

”Welcome to Hawaii, love.” han drog på sig sin t shirt som några timmar tidigare hade blivit avdragen medan vi njöt utav varandras sällskap. Nej, vi gjorde inget som började på bokstaven S, men det var inte långt där ifrån. Om Niall hade fått bestämma hade han klätt av mig redan i New York, men jag vägrade då det jag ansåg att det var olämpligt eftersom vi sov vägg i vägg med alla våra vänner.

När vi landat slog värmen emot oss när vi kom ut från flygplanet, en bil väntade på oss och tog oss ner till en liten söt hamn. Värmen var torr och jobbig, Niall köpte mig en vattenflaska då han oroade sig över min hälsa av någon konstig anledning. Vi stannade framför en båt som några lokalbor hjälpte lasta i våra kläder.

”We're not staying?” frågade jag förvirrat och han log mot mig medan han tog min hand.

”Like I said, it's only you and me.” påminde han mig och jag drog förvirrat ihop ögonbrynen. ”You'll see.” han skrattade och pussade mig lätt innan han hoppade ner från bryggan och i båten. En hjälpande hand tog tag i min och hjälpte mig ner. Snart var vi ute och åkte båt mot en utav de mindre öarna, Nialls arm låg beskyddande över mina axlar medan vi satt och kollade ut över ögrupperna som breddes ut framför oss. När vi rundade en utav de mindre öarna fick jag syn på ett fint litet strandhus som låg precis på sin egna lilla strand.

”That's ours for the week.” hörde jag intill mitt öra och jag kollade storögt mot honom.
”Seriously?”

”Yeah, I'm dead serious.” sa han och blinkade till med ena ögat.

Båten lade precis till vid stranden och när jag skulle hoppa ner från båten hamnade jag i vattnet, av chocken jag fick trillade jag baklänges och satte mig ner med ett stön. Niall brast i skratt och jag kollade irriterat upp på honom för att se honom klara hoppet perfekt. Han hjälpte mig upp, jag kollade ner på mina shorts och t shirt som jag fått låna av Niall. Allting var genomblött av saltvatten och jag kollade besvärat upp på min pojkvän som höll på att spricka om han inte fick skratta snart. Jag bara stampade surt upp på stranden utan att säga ett ord.

”Sorry, babe. But it was pretty funny.” ropade han efter mig och snart kände jag ett par händer som snurrade runt mig och drog mig intill en vältränad kropp. ”Hey, don't be angry.” han drog bort en slinga som hamnat för mina ögon. Jag kollade irriterat in i den blå ljusa ögonen men suckade ut min irritation och mjuknade upp då jag såg leendet han hade på läpparna. Mina läppar strök över hans och jag ställde mig tätare intill honom, jag gav honom en puss och log innan jag vände mig snabbt om och började gå upp mot det lilla huset. Bakom mig hörde jag ett frustrerat stön, när vi kom in i den lilla stugan tappade jag hakan. Det fanns en modern men samtidigt en väldigt Hawaiiansk inredning med bambu och något som liknande IKEA möbler.

”How did you find this place?” frågade jag förbluffat och kollade upp i taket som var flera meter ovanför oss inrett med bambu. I taket hängde två fläktar som täckte köket och vardagsrummet som satt ihop.

”I didn't, Louis did a couple of years ago. He always come here when it gets too much. Sometimes alone, sometimes with Eleanor.” Niall gick förbi mig och jag gick efter. Han visade mig toaletten som var inrett med snäckor och även sovrummet som var stort och hade fönster ut mot den lilla djungeln som fanns bakom huset.

”This is incredible.” mumlade jag och kollade med vidgade ögon runt omkring mig. Jag hade aldrig sett något liknande innan. Snart landade mina ögon på Niall som granskade mig, jag bet mig lite i läppen och släppte hans ögon för några sekunder för att ta en andra titt runt om i rummet. Ett par starka armar drogs runt min midja och fick mig att återgå till att kolla in i de blå ögonen.

”I think I've waited long enough.” påpekade Niall och flinade. Jag släppte fram ett nervöst skratt och bröt vår ögonkontakt, jag kände att han blev genast tveksam och drog sig lite bakåt. Vilket fick mig att kolla upp på killen framför mig. ”If you don't want to...” började han och jag skakade häftigt på huvudet.

”No, no. You're misunderstanding me.” babblade jag på. Jag hejdade mig själv och drog mina armar runt hans hals, jag drog honom närmare intill mig. ”I... It takes time for me to get used of the thought that somebody cares about me so much like you do. And even if you are showing it, it's hard to take it to heart.”

”I love you.” viskade han och trasslade in sina fingrar i mitt trassliga långa hår.

”Yeah, but, you're...” försökte jag men han skakade på honom.

”... Niall Horan.” han avslutade min mening och jag drog förvirrat ihop mina ögonbryn. ”I'm Niall Horan, only your Niall Horan and I love you to pieces. Always.” mitt hjärta hoppade över ett slag då jag såg hur allvarlig han var. Men innan jag fick chansen att öppna munnen för att säga något kraschade Nialls läppar mot mina i en hård och desperat kyss, som snart förvandlades in till en passionerad och öm kyss. Hans händer hjälpte mig av med mina blöta kläder och snart stod jag endast i ett par fuktiga underkläder. Jag kände hans händer gå ner över min rygg, rumpa och sedan stannade vid mina lår, han lyfte upp mig och jag fäste mina ben runt hans midja medan han bar mig över till sängen. Försiktigt lade han ner mig i sängen, det kalla täcket var ett faktum under min överhettade kropp. Jag ryckte försiktigt i Nialls t shirt som han mer än villigt tog av sig och våra nakna överkroppar tog kontakt, han var minst lika varm som vad jag var. Hans läppar placerade en tungkyss medan han kastade bort tröjan för att göra mina blöta kläder sällskap på golvet. Mina osäkra fingrar öppnade knappen på hans shorts och drog ner dragkedjan, utan att bryta kyssen vickade han av dem. Hans ögon sökte efter någon tveksamhet över mitt ansikte innan hans läppar reste ner i dalen mellan mina bröst och fortsatte ner för min mage innan han försiktigt krokade tag i mina fuktiga trosor med sina fingrar, jag höjde försiktigt på mina höfter och lät honom dra ner dem för mina ben. Pirret i min mage blev att starkare då jag kände Nialls läppar på insidan av mina lår innan hans huvud dök upp ovanför mig igen.

”You're beautiful.” viskade han mot mina läppar snart tryckte jag bestämt Niall mot madrassen så att han hamnade under mig. Ett leende kom över hans läppar då jag retligt drog ner mina bh band i något som skulle se graciöst och sexigt ut. Hans händer vilade på min nakna rumpa, under mig kunde jag känna bulan i hans boxers bli allt hårdare, något som indikerade på att jag måste göra något rätt. Snart var jag helt naken uppe på min älskare som ständigt hade sina ögon fästa vid mitt ansikte. Även hans boxers gjorde resten utav våra kläder sällskap inom kort och hans erektion slog upp på hans mage. Niall rullade över så att jag hamnade under honom igen och gav mig en tung kyss medan han trevade efter nattduksbordet, undertiden tog jag tag i hans längd och började försiktigt pumpa upp och ner. Ett tungt andetag släpptes ut från hans vackra läppar, våra andetag blev allt tyngre och snart särades våra läppar och Niall rev upp ett silvrigt litet paket, något jag bara sett honom göra en gång innan. Jag släppte honom och hans nu tunga längd stötte i min mage innan han trädde på kondomen.

”Are you ready?” frågade han och allt jag kunde göra var att nicka. Min talförmåga var inte närvarande längre och min bröstkorg höjdes och sänktes snabbt. Hans topp gick över min värme och fukt innan han försiktigt pressades in i mig, när jag grimaserade stannade han genast och lät mig vänja mig innan han såg att jag slappnade av och anpassat mig till honom. Det var inte alls lika smärtsamt som första gången, vilket jag var lättad över.

”Can I go deeper?” nästan viskade han fram och jag kollade upp på honom och nickade. Snart träffade han min botten och jag gav ifrån mig ett flämt. Hans läppar strök försiktigt över mina medan han försiktigt började röra sig in och ut. Min ena hand som vilade på hans axel spändes då att träffade en ömtålig punkt i mig, mina naglar borrades in i hans axel, han svor lågt. Vårt kärleksfulla älskande värmde upp rummet ytterligare och snart såg jag ett par svettdroppar pärla sig i pannan på den blonda killen ovanför mig. Ett par fuktiga hårslingor hade klibbats fast i hans panna och försiktigt drog jag bort dem, ett djupt stön släpptes från Niall innan han lutade sig ner och gav mig en tung kyss.

”I love you.” viskade jag andfått mot hans läppar och jag kände att hela min mage flammade upp utav njutning då han träffade min känsliga punkt. Min värme drog sig ihop runt hans styva längd, jag kunde känna var enda ådra flamma upp inom mig, jag gav ifrån mig ett stön.

”Fuck.” svor Niall lågt och snart kände jag hans substans hamna i gummit, tätt följt utav att jag red ut min orgasm, min rygg kröktes uppåt innan jag slappnade av, en utmattad Niall kollapsade uppe på mig innan han gav mig en slö kyss.

”I love you too.” viskade han andfått innan han rullade av mig, slängde kondomen i soptunnan som var bredvid sängen innan han drog täcket över våra nakna kroppar och jag kröp upp intill honom.


Detta var egentligen meningen att detta skulle bli det sista kapitlet av hela fanficen... MEN ni är nog de mest dirty läsarna jag varit med om någonsin såååå... Jag fick slänga in ett extra kapitel!

Vilket betyder att detta är nästsista kapitlet förutom en epilog som även kommer i morgon! Därför blir det lite tätare mellan kapitlena och epilogen nu inför överraskningen därför blir det ingen kommentar limit! 

Dagens kommentar:

 
Kommentarer
Emelie ^.^

Dirty, dirty, dirty! x'D
Jag är så allt för trött för det här.. x'''D❤

Date: 2013-06-12 Time: 19:58:07
blogg: http://betternow.blogg.se/
Victoria

Neeej! ff får inte vara slut, kommer grina när den är det. :'(

Date: 2013-06-12 Time: 20:30:10
blogg: http://onedirectionland.blo.gg
ellinor

Det är nu jag ska gråta för att den snart är slut men jag kan inte för att det är så bra och lyckligt och åhhhh, den är så bra c:c xx

Date: 2013-06-12 Time: 20:45:06
blogg: http://onedirectionsfanfictions.blogg.se
Selle

Wahhh jag döööör

Date: 2013-06-12 Time: 20:57:43
Anna

satt & tänkte att 'det KAN bara inte vara normalt att sitta & totalgråta för att en ff håller på att ta slut!', men sen när jag gick in & läste kommentarerna märkte jag att jag visst inte är den enda som reagerar så :P haha.

Date: 2013-06-12 Time: 20:57:48
sara

sjukt bra kan inte fatta att den är snart slut men du är sjukt bra på att skriva fanfic:)

Date: 2013-06-12 Time: 21:14:34
isabella perttula

Neeeejjjjj de får inte ta slut ju!

Date: 2013-06-12 Time: 21:15:51
Anonym

Du får inte sluta skriva blir beroende av dina fanfic så bäst för dej att du börjar på en ny!!!;)

Date: 2013-06-12 Time: 21:19:25
Lisa

ÅÅh såå bra! Meeer :)

Date: 2013-06-12 Time: 21:23:51
Elisa

As bra!! :D

Date: 2013-06-12 Time: 21:27:51
blogg: http://elisaid.blogg.se
Moa

OMG cant handel this :'( gråter! Den får inte vara sluut :(

Date: 2013-06-12 Time: 21:53:03
Moa

OMG can't handle this :( gråter ! Varför måste den vara slut? :(

Date: 2013-06-12 Time: 21:53:56
Mikaela

NONONONO BOUENO! DEN FÅR INTE TA SLUT, HÖR DU DET KVINNA? WE LOOOOOVE IT, WE LOVE IT!
Speciellt när det är dirty (;
älskar det! x

Date: 2013-06-12 Time: 22:00:13
Alice

Haha I love dirt!

Date: 2013-06-13 Time: 09:37:50
Fanny

WOHOOOO alla älskar dirty haha! Meeeraaaa!

Date: 2013-06-13 Time: 09:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: