WTSCU - Kapitel 33 Part 2

Previously on WTSCU:

”What are you talking about?” frågade jag förvirrat, jag drog ihop mina ögonbryn och försökte läsa av hans vackra ansiktsdrag.

”Your brothers are the bad guys, well. The management is kind of my big brother.”

”Niall, you doesn't make any sence.” sa jag irriterat, jag var trött på att han försökte skrämma mig på ett sätt han aldrig försökt innan.

”They made me sign because otherwise I would have to leave you in Sweden.”


 Jag granskade hans häpnadsväckande ansiktsdrag, hans käke spändes och väntade på min reaktion, men jag reagerade inte så som han trott. Hans fingrar lekte med mina och flätades samman.

”I'm not sure I understand.” erkände jag.

”Before you came with me to France, the night when you and Danielle went to the concert in Sweden. The management and I had a meeting. They told me that I couldn't be with you because of your background, that it would be like a filthy spot on the bands reputation.” han grimaserade åt sina egna ord innan han fortsatte. ”I was pissed and we had an argument. They asked me to calm down and all I could think about what how they treated you at home, I needed the one I love to be safe. So I came up with this arrangement, that we could turn all this bad background of yours into something that would be a rather good image for the band.” han pausade och väntade på att jag skulle ställa mig upp och gå där ifrån. Istället fick jag en större lust till att krypa intill honom och pussa varje millimeter av hans kropp. Som om han läst mina tankar släppte han mina händer och sträckte ut armarna som en inbjudan till att krypa närmare honom. Jag satte mig intill honom med min filt och hans varma kropp intill mig. Nialls starka armar kändes mer beskyddande än någonsin då han drog mig ytterligare lite närmare.

”They agreed on the whole women abuse thing and I had to promise that I would need to keep my distance. I don't know if you read the papers but I asked for one more thing before the meeting was over.”

”What?” mumlade jag och lutade mitt huvud på hans axel.

”To keep you safe no matter what, and when André came to the flat, the deal was broken. The management didn't keep their part of the bargain. Which meant that I was free from my part too. The point is that the night we had, it was more than real to me than anything else, and if you're worried that I only kept you safe for some sort of contract then no. It was real.” han suckade och mina tankar gick tillbaka på aktiviteterna i hans sovrum. Jag kände den rosa färgen komma över mina kinder och jag var glad över mörkret som var runt omkring oss.

”You opening up to me was something incredible and I'm so blessed to be the only one that has the opportunity to see this part of you.” han drog sig bakåt och kollade ner på mig. Mitt hjärta hoppade över ett slag då jag mötte hans ögon, jag öppnade munnen för att säga något men det kom inte ut något. Jag visste inte vad jag skulle säga, besvärat drog jag bak några slingor från mitt ansikte och placera dem bakom mitt öra.

”I don't know what to say.” erkände jag lågt och skrattade nervöst till.

”That you forgive me?” föreslog Niall retsamt och jag puttade till honom lätt på bröstet. Ett flin spred sig över Nialls ansikte och jag himlade med ögonen.

”If...” började jag tveksamt. ”If I am going to forgive you. We need to come up with a rule.” jag granskade honom då han började nicka.

”Anything.” nästan viskade han fram och drog bak några hårstråk som trillat ner över hans panna.

”No more lies. No more secrets.” konstaterade jag allvarligt.

”What if I have a surprice for you and I really can't say what it is?” föreslog han och jag höjde på ögonbrynen.

”That's different, but now I am very curious.” erkände jag och suckade. Han flinade mot mig och jag drog mig ur hans grepp, jag drog mina ben in under mig.

”Anyway, I'll promise, No more lies or secrets. And if there's anything that goes wrong we'll tell each other everything.” jag nickade och log mot honom.

”Let's seal the deal with a kiss.” föreslog jag och hans breda leende blev ännu bredare.

”Does that mean that I am officially forgiven?”

”Just shut up and kiss me, Horan.” sade jag irriterat och han skrattade lätt då han placerade en hand under min haka, han lutade sig framåt och strök sina läppar retligt över min kind, över mina läppar innan han pressade sina läppar passionerat mot mina. Utan att bryta vår kyss lutade sig Niall över mig och puttade mig försiktigt ner på filten, min rygg tog kontakt med väggen och Niall hamnade ovanför mig. Mina fingrar länkades samman runt hans hals och drog honom närmare mig, jag kände att han höll tillbaka då han inte ville vara allt för på. Jag lät min ena hand gå under hans tyg som han hade på överkroppen och han gav ifrån sig ett stön då jag råkade dra några naglar över hans tonade mage.

”Let me pleasure you.” mumlade han mot mina läppar och jag stelnade till. Vilket fick honom att le och nervositeten flammade upp i min mage, det skulle betyda att jag var tvungen att göra mig sårbar.

”It's okay.” viskade han. ”You don't need to.” han kollade ner på mig, hans blå ögon observerade mitt ansikte för tecken på osäkerhet. Men det enda han kunde se var kärlek, jag var hans. Hans ansikte förblev allvarligt innan han mötte mina läppar en sista gång innan de började vandra över min käke, ner över min hals och sög lite på en öm punkt medan han knäppte upp knappen på mina shorts. Jag gnydde till då jag kände att han sög extra hårt, det skulle bli ett märke. Han drog ner dragkedjan medan hans läppar fortsatte sin upptäcktsfärd över min kropp. Jag höjde på mina höfter så att han kunde dra ner mina shorts, hans händer gick över mina lår, jag kände hans fingrar gå över mina gråa trosor. En våg av rysningar gick igenom mig då hans långa fingrar krokade tag i dem och drog ner dem en aning.

”Lift your lovely bum, babe.” viskade han intill mitt öra och jag gjorde som han sade efter att ha tvekat en stund. Han stannade upp och drog av tyget som prydde hans överkropp, han drog extrafilten runt våra kroppar. ”Better?” frågade han och jag log lite generat innan jag nickade. Jag höjde ännu en gång på rumpan och han drog försiktigt ner tyget för mina ben. Nialls läppar pressades mjukt mot mina igen och fick mig att endast fokusera på honom. Jag kände hans händer gå över min gren, jag trasslade in mina fingrar i hans blonda hår och råkade dra till lite extra då hans tumme tog kontakt med den känsliga punkten mellan mina ben. Den växande bulan mellan Nialls ben gneds mot mitt ben och jag flämtade till. Hans läppar var över allt och snart försvann hans huvud under filten, jag lät mina fingrar glida ur hans hår. Hans ena stora hand fångade upp min ena medan jag kände hans läppar pussa insidan på mina lår. Jag ryckte till utav chock då jag kände hans tunga slicka över mitt varma område, jag hörde ett hum under filten vilket fick mig att fnittra.

”You taste good.” mumlade han under filten, hans läppar placerades runt min känsliga punkt och sög försiktigt. Jag greppa tag i filten under oss och greppet hårdnade om Nialls hand medan jag gav ifrån mig ett tyst stön. Känslan av njutning gick igenom mig då han sög lite hårdare, snart försvann hans läppar och jag kände att ett finger cirkulerade runt in ingång. Ett finger pressades snart in och en värmande känsla flammade upp i magen, jag gav ifrån men en lätt flämtning då jag snart kände kände Nialls läppar igen medan han försiktigt pumpade sitt finger in och ut.

”N-Niall.” stammade jag fram, men min blonda älskare ignorerade mig. Den brännande känslan i magen blev allt starkare, min plus ökade allt mer och hjärtslagen blev ojämna. Jag kände lusten att att pressa ihop låren men Nialls kropp var i vägen. Snart dök Niall upp från filten men fortsatte pumpa ett finger in och ut medan hans tumme tryckte lite på min känsliga punkt. Jag slöt ögonen och försökte hålla mig ett tag till.

”I want to see your eyes, baby.” viskade han och jag öppnade mina ögon långsamt medan jag släppte fram ett skakigt andetag. Han log lite mot mig då han insåg att jag inte kunde hålla mig längre. ”Come for me.” jag släppte och känslan i magen fyllde hela min kropp med värme och lät orgasmen fylla min kropp. Min rygg kröktes uppåt mot Nialls bara överkropp och jag gav ifrån mig ett mer hörbart stön denna gången.

Snart tog min rygg åter kontakt med filten under mig och den lilla vågen av den underbara känslan började glida ur min kropp. Mina ögon granskade Nialls blå då han drog ut sitt finger från mig och tog upp sin hand ovanför filten, han tog in ett finger i taget i munnen och jag höjde på ögonbrynen. Han gav ifrån sig ett lätt skratt och pussade mig på näsan.

”Your really tasty, beautiful.” mumlade han lågt och jag kände hettan spridas över mitt ansikte. ”I love you.” hans läppar strök försiktigt över mina läppar innan han hjälpte mig på med mina trosor och shorts igen. Han tog på sitt linne igen innan jag lade mig tätt intill honom under filten och lät mitt huvud vila på hans bröst.

”The moon seems too close to say that I love you to the moon.” mumlade han lågt och jag lade min fokus på den runda stora planeten som svävade ovanför oss.

”It's just how it looks like, even though it seems to be close it's over threehundred kilometers away.” konstaterade jag lågt. Då jag tänkte på det jag fick lära mig i nian om astronomi, något jag inte haft någon användning utav förrän nu.

”Will you be staying the night with me?” frågade jag och kände att det snart var dags att ta sig tillbaka innan natten var över och vi skulle bli tvingade att fortsätta med våra liv. Jag skulle vilja stanna här på våran glänta, men jag hade redan lovat Danielle att hjälpa henne med att shoppa några kläder. Hennes mage hade börjat svälla och hon kom inte längre i de jeansen hon hade i sin garderob.

”I can't, I've got stuff to prepare.”
”Stuff?” frågade jag förvirrat.

”It's a secret.” viskade han och jag kollade upp på honom, han flinade och jag himlade med ögonen. ”Time to go home, and put you to bed.”

”You make me feel like I am three years old.” muttrade jag och han pussade mig på pannan innan han reste sig upp och sträckte ut en hjälpande hand. Min kropp var fortfarande trött av våra tidigare aktiviteter, denna gången lät Niall mig att bära hans gitarrväska medan han tryckte ner filtarna i hans ryggsäck och hände den på ryggen. Han lade en beskyddande arm över mig och drog mig intill sig innan han drog åt sig gitarrväskan. Den kalla nattvinden gav mig gåshud och Niall strök en hand över mina bara armar.

”If I'd known it would be this cold, I'd bring a jumper for you.” mumlade han lågt.

”It's alright.” jag log upp mot honom och han pussade mig på pannan. Han följde mig tillbaka till Pat och Jons hus under tystnad, vi behövde inte säga så mycket. Men när vi kom fram till det bekanta huset stannade vi upp och han gav mig en försiktig puss.

”I'll call you tomorrow.” sade han och strök undan några slingor från mitt ansikte, han lade huvudet på sned och log lite mot mig. ”Would you like to move back to my flat?” frågade han och bet sig lite i läppen.

Jag tänkte över mitt svar och kände utmattningen falla över min kropp, jag var helt slut körd. Det hade verkligen varit en lång dag och jag kände att min hjärna var som en enda lerklump. Jag ställde mig på tå och pussade honom på kinden.

”Ask me tomorrow.” sade jag då jag lutade mig bakåt och kollade in i hans blå ögon en gång till innan jag vände mig om för att ta mig in i det mörka huset.


+28 Kommentarer till nästa del :)

Dagens kommentar:

Svar:
Hoppas det blev tydligare för dig nu! ;)
 
Så jag har lite INFO till alla läsare! Jag kommer inte kunna lägga upp något förrän på fredag igen då jag har min studentbal i morgon! Så ni får ha en härlig fortsatt kväll och torsdag så hörs vi igen på fredag! ;) Jag hoppas att detta smått "Dirty" kapitlet är till någon sorts tröst i alla fall, något som jag har väldigt svårt att skriva. Hoppas på att ni får lite Niall feels ;P Men hoppas ni gillar kapitlet ;)
Kommentarer
Signeli

Meeeeer

Date: 2013-05-29 Time: 22:01:59
blogg: http://nattstad.se/odff
Emelie ^.^

Awesome!
O ha så kul imorgon bästa gangsta bro! But take it easy, not to much dirt on the dancefloor! ;D<3

Date: 2013-05-29 Time: 22:12:31
blogg: http://betternow.blogg.se/
Lisa

Åh vad kul med studentbal!

Meeer så grym asså :)

Date: 2013-05-29 Time: 22:22:27
Mikaela

Oh I love it c:

Date: 2013-05-29 Time: 22:48:16
Selle

Ahmagahhhhd!!! Meter jag är beroende av denna asså xD

Date: 2013-05-29 Time: 23:04:58
Anonym

men hallå, vad är det jag läser? fredag? om du ska på bal imorgon ska du fan vara så bakfull på fredag så om vi får ett kapitel på lördag så ska vi vara glada!!

Date: 2013-05-29 Time: 23:12:47
Klara

Du är grym! Älskar allt du skriver!!! :D

Ha så kul på studentbalen! :)

Date: 2013-05-29 Time: 23:15:28
Agge xx

Jätte bra!!!! Ha det så kul på studentbalen :)

Date: 2013-05-29 Time: 23:18:05
Lisa

vääääärldens bästa

Date: 2013-05-29 Time: 23:47:10
Victoria

Aww riktigt bra! Hoppas du får det bra på din studentbal :) Ska till Liseberg med min klass idag :D

Date: 2013-05-30 Time: 06:07:13
Fanny

Meraaaa

Date: 2013-05-30 Time: 06:19:37
Julia

ÄLSKAR DEEEEEEET.xx

Date: 2013-05-30 Time: 07:00:56
fanny

världens bästa! mer! x

Date: 2013-05-30 Time: 07:32:37
blogg: http://fannythekraft.blogg.se
Hanna

Sjukt bra,
Grattis! :))

Date: 2013-05-30 Time: 08:01:00
Elisa

Meeeer!!!!

Date: 2013-05-30 Time: 13:56:35
blogg: http://elisaid.blogg.se
Elsa

Jätte bra! Mer!

Date: 2013-05-30 Time: 15:15:52
Anonym

Sjukt bra meeer:)

Date: 2013-05-30 Time: 16:34:51
Anonym

så himla bra meeeer;)

Date: 2013-05-30 Time: 16:57:20
Isa

Nu fattar jag!!;) suuperbraa!!

Date: 2013-05-30 Time: 16:58:52
Ellen

Nu klarnade allt lite...Men mer!

Date: 2013-05-30 Time: 17:39:25
blogg: http://directionworlds.blogg.se
Sara

Meeer snälla den är skiiit bra!

Date: 2013-05-30 Time: 19:37:18
Elin

Älskar din blogg du skriver så himla bra kan inte sluta läst vill ha meeer!<3

Date: 2013-05-30 Time: 19:38:36
Cornelia

Mer!!

Date: 2013-05-30 Time: 19:39:24
Moa

Bra! Mer :)

Date: 2013-05-30 Time: 20:58:31
Lisa

Mer!!!

Date: 2013-05-30 Time: 21:06:01
Anonym

Mer!

Date: 2013-05-30 Time: 21:46:56
Emelie

Skit bra! Mer!

Date: 2013-05-30 Time: 22:23:41
Michelle

Man brukar ju bli beroende av tobak och sånt, medans jag är beroende av din ff som är så 7kt bra!!!!!:D

Date: 2013-05-30 Time: 22:38:50
Signeli

Vet inredda jag skulle gjort utan din fanfic!! Så himla bra!
Kan vi inte få en bild på dig från balen?:D

Date: 2013-05-31 Time: 14:42:28
blogg: http://nattstad.se/odff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: