Nyårspresent

Hej alla härliga läsare! Så nu börjar 2013 nalka mot sitt slut och det är helt sjukt vad detta året har gått snabbt! För mig så har jag verkligen fått växa upp snabbt med att flytta hemifrån och börja universitetet. Hur som helst nog om mig, som tack till alla trogna läsare som har stannat kvar heeeeela året har jag en liten överraskning. Om ni kommer upp i 22 kommentarer på kapitel 6 LOVAR jag att uppdatera TVÅ helt nya kapitel någon gång under den 31 som en lite nyårs present!

Hoppas ni alla har haft ett helt underbart år, skriv gärna och berätta era upp- och nergångar under 2013! 

Kram på er!
Amanda
Kommentarer
ellinor

Om man nu får fråga, hur och i vilket program har du gjort headern. Jag vill inte vara dryg eller så.. så du behöver inte svara om du inte vill. Kramisar <3

Svar: Jag gör mina bilder i gimp med lasso verktyget :)
onerightdirection.blo.gg

Date: 2013-12-28 Time: 00:23:25
blogg: http://onedirectionsfanfictions.blogg.se
Linnéa :)

JAAA, NU BLIR JAG SÅ GLAD.
Även om jag inte har läst här så länge så har du ändå gjort det bästa av slutet av året för mig, jag har läst ut dreamcatcher och nu nightinggale, asså jag är helt fast. Bästa ffen ever. Du är bäst.

Kom igen allihop, kommentera!

Date: 2013-12-29 Time: 11:13:04
Hanna...

Vardagslycka<3
Nu blev det fart på kommentarerna :')

Date: 2013-12-30 Time: 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: