Nightingale's Big Breakdown

 
Det är inte långt kvar till Nightingale's Big Breakdown är här och bilden är bara några utav ögonblicken vi har att se fram emot. Däremot är det är dags för den största tävlingen bloggen haft hitintills, som ett litet lugn innan stormen. Alla har möjlighet till att delta genom att svara på frågorna nedan. Jag kommer att utse tre vinnare genom lottning!
 
1;a pris: En stor roll i nästa fanfic, Undisclosed. Men även tillgång till prologen för Undisclosed!
2;a pris: En mindre roll i Undisclosed och tillgång till halva prologen.
3;a pris: Tillgång till halva prologen.
 
Allt ni behöver göra är att svara på dessa frågorna:
  1. Namn?
  2. Ålder?
  3. Utseende?
  4. Personlighet?
  5. Intressen?
  6. Kontaktningssätt (kik, facebook, e-mail)?
 
Må bäste man/kvinna vinna! :)
Kommentarer
Emmie (:

Namn: Emmie Edman
Ålder: 14, går självklart att ändras :)
Utseende: Chokladbrunt hår som går nedanför brösten, gröna stora ögon och smilegropar. 1.74 lång och muskelsmal, allstå är tränat smal med ganska stora benmuskler osv.
Personlighet: Folk ser mig som en glad person, någon som alltid kan få en att skratta. Jag skämtar ofta, vill alltid att mina vänner ska må bra, älskar att hitta på saker, men har också en lat sida som älskar att sitta i sängen med en kopp te och titta på film. Jag hatar när folk ser ner på sig själva, även att jag själv gör det. Alla ska vara nöjda med sig själva. Är väldigt ordentlig när det gäller skolan, om jag skulle få lägre än ett C på något så skulle jag bli väldigt besviken på mig själv. Jag är inte ofta arg, enda anledningen jag kan tänka på just nu är när jag står upp för mina vänner, då kan jag bli väldigt arg om någon har varit kränkande mot någon som jag håller nära. Blev en väldigt lång text, kan vara lite svårt att beskriva sig själv ibland!
Kontaktningssätt: kik: emmieedman, dayviews:@sayhitofivelads
:)

Date: 2014-03-28 Time: 17:58:01
Victoria :)

Namn? - Victoria Carlsson
Ålder? - snart 13 (exakt 10 dagar ;))
Utseende? - Blå ögon, brunt hår som går till bröstet ungefär, 170 cm lång, ganska smal men rätt klumpig...
Personlighet? - Folk säger att jag är positiv och glad, och vill att allt ska vara rättvist. Jag är väldigt envis och skämtsam men vill att alla ska vara glada.
Intressen? - Rider, hinner inget annat än skolan och hästarna. :)
Kontaktningssätt - Du har nog mig redan på kik sen en annan gång men: UNICORN2you

Date: 2014-03-28 Time: 19:14:51
Cecilia Sannes

Namn? Cecilia Sannes
Ålder? 17 (Idag!)
Utseende? Blå ögen, 167 cm lång, naturligt brunt hår med blont ombrelook (utväxt från en tid då jag var blond), onödigt stora bröst.. Haha!
Personlighet? En envis person som inte blir nöjd förrns jag får vad jag vill, jag är inte blyg av mig, jag kan ha ett väldigt hett temperament om jag blir riktigt arg över något. Men jag är även väldigt lugnt av mig, jag tar lätt åt mig av elaka kommentarer och jag älskar att prata med allt och alla!
Intressen? Mina intressen är olika tv-serier (min serieblogg finns i bloggadressen) men jag älskar även att läsa böcker och jag lever mitt liv igenom dem och jag älskar att resa runt och se nya ställen och träffa nya personer.
Kontaktningssätt kik: sanness Facebook: Cecilia Olivia Sannes och min e-mail har du :)

Date: 2014-03-28 Time: 19:48:45
blogg: http://nattstad.se/ceciliasannes
Emelie Karlsson

1. Emelie Karlsson
2. 15 år (snart 16)
3. Jag har medellångt blont hår. Det är själv lockigt men jag brukar oftast platta det. Jag har havsblåa ögon. Jag är ca 165cm långt och har en normal kroppsbyggnad.

4. Mina vänner säger att jag är en envis, snäll, rolig och omtänksam människa. När jag har bestämt mig för något så kämpar jag alltid till 100% och ger allt. Jag har väl kanske inte det bästa tålamodet. Om jag vill att något ska hända så ska de ske nu, direkt. Om det är något om jag verkligen vill och försöker ge allting men inte klarar det så blir jag väldigt ofta så arg/besviken/irriterad på mig själv och börjar gråta. Haha hatar det...
Jag bryr mig om mina nära väldigt mycket och vill att alla i min närhet ska må bra och ha det bra. Jag brukar ofta skojja och skämta men kan absolut vara seriös i sådana situationer. Jag försöker alltid vara glad och se de mesta positivt. Därav brukar jag få mina vänner och familj på bra humör. När jag träffar nya människor kan jag vara lite blyg och tystlåten i början, men när man lärt känna mig så är jag som en annan person. Mina nära kompisar säger att när man väl känner mig är jag helt crazy. Men på ett positivt sätt. Blir mer öppen och mer "självsäker" helt enkelt.

5. Den största delen av min fritid spenderar jag i stallet, där har jag en egen häst. Har inte haft honom så länge men vi tränar och ska väl snart komma ut på några tävlingar tillsammans. Jag älskar även att träna och vara med kompisar. Vilket jag brukar kombinera tillsammans. Brukar träna tillsammans med mina kompisar. Är även i stallet med mina fina vänner. Så mina tre största intressen är stallet/ridning, träna och vara med kompisar.

6. Kik: emelieeealexandraaa

Date: 2014-03-28 Time: 20:39:00
Moa

1. Moa Svensson
2. 15 (1998)
3. Jag har blont hår och blåa ögon. Mitt hår är midjelångt och ganska tjockt. Jag är 160 lång och ganska small.
4. Jag är för det mästa ganska pratsam och skrattar åt att som alla säger. Jag brukar ofta få mina kompisar på bra humör. Jag bryr mig väldigt mycket om vad folk tycker om mig men jag har ändå ganska lätt för att stänga ute dåliga komentarer och sånt. När jag väl bestämt mig för något så ger jag allt och är väldigt envis. Jag är inte riktigt en tävligs mäniska och blir ofta väldigt närvös. Kan däremot hantera att förlora och är ingen dålig förlorare.
5. Mina intressen är framförallt hästar och ridning och har en häst jag rider och sköter om några dagar i veckan. Det och läxor tar upp största delan av min tid men när det blir någon tid över så gillar jag att umgås med kompisar, åka och shoppa och kolla på serier
6. Kik: moasvensson98 och min mail har du redan

Date: 2014-03-28 Time: 23:09:09
blogg: http://moajosefinsvensson.blogg.se
Emilia

Namn: Emilia Sörengård
Ålder: 16
Utseende: Svart hår ned till höftbenen, bruna ögon, 158 cm lång, ganska smal kroppsform men ändå ganska tränad.
Personlighet: Jag är väldigt glad och älskar att skämta, gillar att retas och är väääldigt envis och kan vara väldigt kaxig mot personer som jag får ett dåligt första intryck. Jag hatar folk som är negativa till saker. Jag älskar att hitta på nya saker lika mycket som jag älskar att bara mysa framför tv:n, jag älskar popcorn mer än allt annat!Jag är väldigt organiserad och har ett stort behov att planera saker. Jag är alltid i tid och hatar när folk inte kommer i tid.
Jag är ganska ofta ironisk, både när jag pratar och när jag smsar och jag är ganska bra på att hålla masken så det kan bli svårt för andra att förstå att jag är ironisk ibland.
Intressen: Jag rider och spelade fotboll i 9 år innan jag slutade. Jag försöker hålla igång med träningen även fast jag är ganska lat. Jag gillar att rita och fota men det är inget jag är super bra på.
Kontaktningssätt: dayviews: emiliasorengard

Date: 2014-03-29 Time: 00:05:17
Casandra Broholm

1. Casandra Broholm (kallas för Cassi också)

2. Snart 14.

3. Jag är 162cm lång. Har mörkbrunt hår ner till bysten ungefär. Jag har klarblåa ögon, röda läppar utan något smink på dom. Normal viktig för min ålder. Jag har långa ben och kort överkropp. Jag ser rätt så stark ut på mina armar säger många. Har en ganska ljus hy, men när jag väl solar blir den riktigt brun och fin, typ gyllenbrun. Jag har glasögon men använder också linser ibland beroende på om jag orkar sätta i dom eller inte. Jag har ofta smink på mig, i alla fall mascara och fyller i ögonbrynen. Men kan också gå utan Jag går helst klädd i tajta kläder som te.x ett par tajta byxor, en snygg tröja till och smycken. Bild kan du få om du säger till :)

4. Jag är en glad och sprallig tjej som ofta sprider glädje kring folket runt mig. Jag är bra på att göra andra glada vilket leder till att man direkt ser på mig när något inte är bra. Jag sättet ofta andra före mig själv då jag vill hjälpa allt och alla. Mina vänner skulle nog beskriva mig som en envis person som jobbar för att få det hon vill. Att jag inte ger mig så lätt. Och det kan jag påstå, ger mig inte i försöka försöket.Jag är spontan och försöker se framåt hela tiden även om det inte alltid är lätt. Ibland kan jag ha. Väldiga humörsvängningar och det går väl sådär ibland. Jag har tålamod till de flesta saker. Min humor kan vara lite torr som vissa säger men jag är inte rädd för att skämma ut mig. Gillar att bjuda på mig själv och vissa att jag är den person jag är och inte gömma mig bakom någon mask.

5. Jag är en tjej som gillar att röra på mig. Spelar fotboll två gånger i veckan plus springer två gång i veckan, sen lägger på en match i veckan. Sen har jag precis avslutat min tionde säsong i dans, dansar allt möjligt. Jag älskar att stå på scen och sjunga, spela teater, allt sånt! Musik betyder över huvud taget väldigt mycket för mig, den hjälper mig genom svåra tider i livet och det är det jag sysslar med när jag har tråkigt eller inte mår speciellt bra. Annars gillar jag att läsa och stalka alla dessa kändisar jag gillar. :)

6. Kik: casandrabroholm
Svarar i stort sett hela tiden där förutom efter halv elva på vardagar då jag oftast sover då. Annars så när som helst! :)

Date: 2014-03-29 Time: 01:42:22
Emelie Nilsson

Namn: Emelie Nilsson
Ålder: 16 snart 17 :)
Utseende: jag har blondt hår, lockigt/vågigt ner till ungefär brösten, väldigt blåa ögon som är relativt stora, ganska stora och "fylliga" läppar. 165 cm långt och är ganska smal och vältränad för min längd (48-49kg). Har i princip aldrig smink på mig då jag nästan aldrig får finnar. Har aldrig sett mig som en tjejig tjej utan använder nästan alltid jeans och en tröja, skejtar varje dag på sommaren och blir därav ganska solbränd haha :) har pilotglasögon men använder oftast linser.

Intresse: som jag skrev ovan älskar jag att skejta , allt som longboard eller pennyboard. Jag har även ett stort intresse för djur och hästar, har tidigare haft egen häst men efter att han vandrade vidare till himlen rider jag nu endast två till tre gånger i veckan på andras hästar. Jag älskar musik och spelar gitarr varje dag (en svart stålsträngad Yamaha :')) , spelar även ukulele och piano samt sjunger. Jag tränar ofta och ser det som min vardag då jag vill må bra och att min kropp ska må bra.

Personlighet: jag är en väldigt glad människa som alltid sätter andras bästa före mitt eget, är väldigt envis om jag inte får som jag vill och har svårt för att ha fel. Jag är väldigt sprallig och jag har hört att jag ofta är en glädjespridare. Innan har jag kämpat med depression och självskadebeteende men just nu är jag 100% "frisk" och får knappt panikattacker längre :D jag blir alltid väldigt glad och lyrisk när jag hittar ett nytt band eller bara ny musik som faller mig i smaken, skulle aldrig kunna leva utan musik helt enkelt. Jag går på ett gymnasium imed natur inriktning då jag planerar att bli veterinär i slutändan. Jag är en målmedveten tjej som vet vad jag vill men ser alltid till att det inte sårar andra människor på vägen utan att människorna runt om mig alltid mår bra och har det bra!

Du kan nå mig på min mejl eller min kik: Emelieniillsson :)

Date: 2014-03-29 Time: 09:23:44
Ellinor

Namn Ellinor
Ålder; 14 År.
Utseende; Jag har brunt/rött hår till brösten, blåa/gröna/gråa ögon (dom skiftar) och så har jag kurvor, jag är alltså inte as smal, men jag är inte tjock.
Personlighet; Det beror på. Jag kan vara ganska dryg.Fast ifall jag är dryg så beror det på personen jag pratar med, ifall dom är respektlösa mot mig, så kan dom inte tro att jag inte tappar respekt mot dom. Ifall någon person är fett snäll mot mig är jag fett snäll tillbaka, men jag har svårt att lita på människor. Jag hatar att låta folk se mig gråta, eller visa känslor. Som ifall jag typ råkar skada mig själv på stan så visar inte jag det.
Intressen; Jag älskar att måla, läsa & skriva.
Kontaktningssätt (kik, facebook, e-mail); Kik: Ellietheboss

Date: 2014-03-29 Time: 10:06:55
Clara

Namn: Clara Nilsson.
Ålder: 13
Utseende: Rätt kort (1,56 cm). Blå/gröna ögon med en liten ful cirkel vid pubilen. Ny slingat blondt hår, min riktiga är typ en glansig brun färg. Jag har rätt stora höfter och stora lår, jag skulle inte beskriva mig som fet met fluffy (mullig). Jag har kurvor inte så mycket men man kan se dom. Min skostorlek är 36.
Personlighet: Jag är oftast glad, snäll, trevlig och rolig. Vid första mötet brukar jag vara blyg men bara man är snäll och pratar med mig brukar det ändras. Musik är mitt liv (typ) i skolan går jag oftas med hörlurar i öronen. Många blir väldigt förvånade när jag säger att jag lyssnar mest på rock, jag älskar rock men pop går också bra. När jag är sur brukar jag oftast vara tyst eller om någon pratar med mig är jag otrevlig mot personen.
Intressen: Jag spelar fotboll, det är träning 3 gånger i veckan plus match på helgerna. Men jag älskar även att sova, jag hatar att gå upp tidigt för min säng är det bästa jag vet (förutom mat då). Sen är ju såklart kompisar också en stor del av mitt liv, med dom brukar jag tillbringa helgerna. Sen sitter jag en del vid datorn, mobilen är alltid i min hand :)
Kontaktningssätt (kik, facebook, e-mail): Kik: Nutellaprinsessan, e-mail = [email protected]

Date: 2014-03-29 Time: 10:12:02
Felicia Eriksson

Namn: Felicia Eriksson (u know miii♥)
Ålder: 16, to be 17!
Utseende: Jag har brun gröna ögon, men för att göra det extra intressant så ändrar de färg när jag t.ex. är ledsen eller arg eller glad! Jag är stolt brunett och mitt hår är nyligen klippt så det är lagom kort, ungefär till nyckelbenen om inte längre. Min kropp har en timglasform, jag är rätt kurvig men jag jobbar på det, men jag är stolt över det!

Personlighet: Jag är blyg, men när man väl får lära känna mig så är jag glad, social och självklart trevlig.

Intressen: FOTA, all the way!♥ Och självklart, umgås med vänner - vad skulle jag göra utan dem?

Kontakt; kik - feliciahugill. Facebook - Felicia Eriksson, men du har mig där! Email använder jag inte, men ja - nu når mig på kik och Facebook! ♥

Date: 2014-03-29 Time: 21:25:05
blogg: http://feliciaeriksson.forme.se
Gina

Namn: Gina Love
Ålder: 17 snart 18
Utseende: Jag är rätt så lång (1,70) och smal, Jag har långt brunt vågigt hår, jag har blågröna ögon, Jag använder maskara och BB cream men ska jag på fester eller liknande så har jag puder, ögonskugga, läppstift och sånt.

Personlighet: Jag är självsäker på mig själv, jag är glad och rolig för det mesta men kan också bli arg, ledsen och förvirrad.

Intressen: Jag älskar mode, dans, ridning, cheerliding och att sjunga. Hänga med kompisarna. All the way!!!

Kontakt: Kika mig på: GinzLove69

Date: 2014-03-30 Time: 07:49:50
Nellie ^.^

Namn: Nellie Lakestone (Egentligen Sjösten men föredrar Lakestone)

Ålder: 18 snart 19 fyller år dem 8 september

Utseende: jag har mörk brunt hår med ljusare slingor. Mitt hår är väldigt tjockt och går mer till början av brösten när det är platt men det är naturligt lockigt. Mina ögon är en blandning av gula, bruna och gröna. Jag är 1,65 meter lång mina ögon bryn är ganska tjocka och svarta då jag egentligen har svart hår. Jag har en väldigt kurvig kropp. Mina ögonfransar är medel långa och jag brukar inte använda så mycket smink det räcker med maskars och att täcka finnarna. Min stil är rätt så enkel ett par jeans och en tröja men om jag ska på fest så blir det väl en klänning med converse till.

Personlighet: jag är rätt så självsäker på mig själv. Jag är glad och väldigt sprallig när jag är humör. Jag kan också vara allvarlig när det behövs och jag har en väldigt kort stubin och det tycker jag är bra då min syster är lång tjurig och kan var så i timmar.

Intressen: jag älskar att åka skidor då jag tävlar i det oh att dansa och sjunga. Jag älskar att läsa böcker då jag kan känna att jag kommer in i en annan värld. Jag har inte så många vänner pga att jag blev mobbad i skolan när jag var yngre och har väldigt svårt att lita på folk. Det var väll lite om mig...
Kontakt: du kan kontakta mig på min mail. (-:

Date: 2014-03-30 Time: 17:38:04
Cassie

Hej! =)
Jag heter Kajsa men alla kallar mig för Cassie och du får ge mig vilket efternamn som helst för jag kind of hatar det jag har nu.

Jag är 14 år (men du kan ändra det hur mycket som helst. eller nej, inte hur som helst.. inte 90 eller så va?)
Jag har "engelskt blod i mig" så pratar väldigt mycket engelska och jag har färgat mitt hår mörk brunt men det har typ växt ut så jag har typ ombre på fel håll if that makes sense? Det är rätt långt också.
Mina ögon skiftar färg beroende på humör och ljussättning men de är blåa egentligen.
Jag är väl ganska lång och jag är intresserad av träning så jag skulle väl stolt kunna säga att jag är ganska vältränad och smal.

Enligt mig själv har jag världens bästa humor men om du frågar någon annan hade de kunnat hänga mig på grund av många dåliga skämt...
Mitt favoritskämt?
"It's a zoo with only one animal.
It's a dog.
It's a shitzu"

Jag går mellan mina tre moods:
Fangirl
Allvarlig och seriös
Glad och snäll mot allt och alla.
(Jag har ett PMS mood också men det kan vi ignorera)

Som sagt gillar jag träning och hälsa.
Men jag dricker inte green shit eller hatar allt onyttigt och sånt, utan jag gillar bara känslan att ha varit stark och motstått.
Jag älskar att sjunga och att spela teater och går på en musikskola där vi just nu skriver en egen föreställning på engelskan och jag har skrivit nästan hela manuset själv och skrivit många låtar så jag gillar sånt också!
Jag gillar smink också, så om jag vinner kan jag typ jobba som makeup artist eller nåt. Eller hårstylist eller... let us not get carried away.

Men annars är det typ fangirl resten av min tid.

Man kan kontakta mig genom:
kik: cccasssie
email: [email protected]
Facebook: Kajsa Söderström
snapchat: cccasssie

och oops det här känns som en lååång kommentar

Date: 2014-03-30 Time: 20:27:17
Louise

Namn: Louise, kallas för Lussan. Min mormors bror kom på det, haha
Ålder- 15 år
Utseende- Smal, lång och blond. Jag har tjockt ganska kort hår, till axlarna ungefär.
Personlighet-Jag är kreativ och försöker alltid hitta det positiva i allt. Mina kompisar säger att jag aldrig blir arg, och gör alltid vad jag själv vill och faller inte för grupptrycket (längre)
När jag var liten dog min pappa i cancer, och min mamma har varit min hjälte genom allt.
Kontaktningssätt (kik, facebook, e-mail)-
fb:Louise Ejjstrand
twitter: louisegotstyle

Date: 2014-03-30 Time: 22:46:24
Fanny Kraft

hej, jag är en tjej som heter Fanny Kraft och är 15 år, fyller snart 16.
Jag har mellanlång hår, Min naturliga hårfärg är brun men har färgat om mitt hår till svart för passar bättre i det tycker jag men ska färga tillbaka till brun i sommar för har tröttnat på det nu för ser så blek ut, haha.. har isblåa ögon och är rätt så kort. Har litet mun och små öron, haha är sämst på det här så vet inte vad jag ska skriva mer om mitt utseende.:)
Jag är en väldigt glädje spridare och lyckas alltid få mina vänner på bra humör genom att bara skratta för det är så fult och låter så högt. Ibland så kan jag vara glad en sekund sen va as förbannad och värsta bitchen.. men oftast är jag glad, sprallig och överallt hela tiden och vill veta och se saker.
mina intressen är att sjunga, kolla på serier, vara med mina vänner och åka EPA.
du kan få tag på mig antagligen på facebook där jag heter : Fanny kraft eller på kik och där heter jag fannykraaft :)

Date: 2014-03-31 Time: 17:52:16
blogg: http://fannythekraft.blogg.se
Isa

Namn: Isa

Ålder: Fyller 14 år i oktober

Utseende: 164cm lång. Långt ljusbrunt, tjockt (och otroligt platt) hår. Blå ögon. Ganska "tjocka" kinder (mina kompisar brukar alltid nypa mig i kinderna därför). Ganska kurvig. Har nästan aldrig smink på mig, isf har jag bara mascara.

Personlighet: Skrattar ofta, men är väldigt mogen för min ålder. Är väldigt blyg när jag är med sådana som jag inte känner. Är kristen.

Intressen: Älskar att träna, skulle inte kunna klara mig utan det, står tom på ett ben när jag borstar tänderna: balansträning;). Gillar att skriva.

Kontakt: e-mail, kik: isaforsberg

Date: 2014-03-31 Time: 17:53:03
Nellie

Namn: Nellie Svedenlind

Ålder. 15 blir 16.(1998)

Utseende: För tillfället blont hår som jag ska färga till ljus rosa. Mitt hår är väldigt naturligt vågigt/lockigt. Mitt hår är mellan långt och ganska tjockt. Jag är 1,55 och har grå blå ögon. Jag är ganska kurvig och brukar ha på mig eyeliner och mascara. Min stil är lite egen och jag har ofta midje kjolar i olika färger.

Personlighet: Jag är oftast väldigt glad och har väldigt lätt för att skratta. jag är ganska mogen för min ålder men får även ofta stunder då jag kan vara hur barnslig som helst. Som med mina vänner. kan vara blyg runt personer jag inte känner.

Intressen: Jag älskar teater och vill bli skådespelare. Jag tycker om att vara ute på helgerna med mina kompisar och jag vill resa jorden runt. Jag vill se allt och i fall jag inte skulle bli skådespelare så vill jag bli reseledare eller ha mitt eget konditori.

Kontaktningssätt (kik, facebook, e-mail). email och kik: nellieelvirasofia
:)

Date: 2014-03-31 Time: 19:09:53
Hanna

Namn: Hanna Näslund

Ålder: 16

Utseende: långt, lockigt (ibland vågigt, ibland korkskruvar) brunt/blont hår (ej färgat). 175cm lång, gröna ögon, ganska lätt sminkad (typ oftast bara mascara, ögonbryn, ibland eyeliner). Jämt målade naglar.

Personlighet: mina vänner beskriver mig som den snälla. Snackar aldrig skit, tar aldrig skit. Pålitlig och sällan arg eller negativ. Blir jag arg blir jag riktigt riktigt arg en kort stund. Har lätt till skratt och sarkasm är min livsstil.

Intressen: tränar ofta runt 6 gånger i veckan, löpträning och fotboll (om vintern innebandy) samt gymmar jag. Jag tycker ärligt att skolan är kul, helst svenska och engelska då jag får skriva. Jag älskar att skriva, det är min passion. Skriver faktiskt för en idrottstidning som ges ut i hela Sverige...om man nu ville veta.
Lyssnar på musik ca 61 timmar om dagen. Spelar piano och älskar att teckna. Bokslukare. Chokladälskare. Att vara i naturen gör mig glad.

Kik: hannanaslund

Date: 2014-03-31 Time: 19:16:33
Marion :)

Namn? Marion Söderberg
Ålder? 16

Utseende? 1,68 cm lång på ett ungefär, rödbrunt hår ner till brösten och lite smått vågigt, stora grön/blå/gula ögon, normal kroppbyggnad med fina kurvor, mörkrosa 'hjärtformade' läppar.

Personlighet? Jag är otroligt omtänksam och sätter mina vänner framför allt till 99%. Jag är riktigt envis och vill gärna ha saker på mitt vis, vilket kan vara både bra och negativt. Jag litar inte lätt på folk, eller öppnar upp mig för folk på direkten, men när jag väl gör det så är jag hur härlig som helst. Jag blir nästan aldrig arg, mest irriterad, men när jag blir arg då är det dags att backa undan, haha. Jag blir extremt arg och slår närmaste föremål i väggen. Annars är jag väldigt sprallig och glad av mig.

Intressen? Jag är ett riktigt träningsfreak, tränar så ofta som möjligt. Någonting jag även älskar är att lyssna på musik och läsa. En 'hidden talent' är att jag älskar att sjunga och är väl hyffsat bra på det. Jag älskar att utforska saker, åka till ställen jag aldrig varit och älskar att åka på äventyr.

Kontaktningssätt (kik, facebook, e-mail)?
Kik - Marionnelly.

Date: 2014-03-31 Time: 21:56:18
Annie

Namn: Annie Andreasson

Ålder: 17 år (31 december 1996)

Utseende: Jag har färgat mörkrött hår som går precis nedanför brösten och jag har lugg. Jag är 175 cm lång och hyfsat smal men ganska kurvig. Mina ögon är blåa och jag får ofta kommentarer om att dom är väldigt stora.
Jag älskar att locka mitt hår och ha läppstift, oftast har jag rött läppstift och jag är väldigt förtjust i söta klänningar och kjolar. Men förutom det så är det bästa i världen klackskor.

Personlighet: I grunden så är jag en glad person som vill att allt och alla runt mig ska vara lika glada, jag är ganska blyg mot folk som jag inte känner fast jag är verkligen inte blyg mot mina kompisar haha.
Jag blir väldigt irriterad på folk som snackar skit om andra, särskilt om dom pratar om sina kompisar och jag vill att alla ska vara ärliga mot mig även om det kommer att såra mig.
Jag kan vara ganska lättroad och tro på saker som folk säger när det är obvious att dom är sarkastiska, särskilt när jag är trött.

Intressen: Jag älskar att läsa, (jag läser tre böcker samtidigt just nu...) det är som att varje bok är en ny dimension så jag kan inte låta bli, jag läser också mycket manga.
Jag spelar piano på ganska hög nivå och mitt pianospel är verkligen något som jag skulle vilja göra något av efter skolan.
Jag sjunger väldigt bra om jag får säga det själv och jag älskar att baka, särskilt tårtor så om det inte händer ett mirakel som gör mig till konsertpianist så tänker jag öppna ett konditori/café.

Kontaktsätt: Min mail skrev jag in i E-mailboxen :)

(Övrigt: Rymden är något som fascinerar mig extremt och mitt favorit quote är "Two possibilities exist: Either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
- Arthur C. Clarke)

Date: 2014-04-04 Time: 19:53:41
blogg: http://www.nattstad.se/photosbyannie
Emma

Namn: Emma Hultström
Ålder: 15, 16 i höst
Utseende: Ungefär 170cm lång, normalsmal med en del kurvor. Dock har jag en hel del muskler så mina lår är ganska stora, något jag inte är så nöjd med. Tjockt, rakt, uppklippt, slingat blont hår som går precis nedanför brösten. Mörkblåa ögon, som jag får mycket komplimanger för. Jag har naturligt mellanblont hår men mina ögonfransar och ögonbryn är väldigt mörka, naturligt det med. Som smink har jag oftast bara mascara och något lätt täckande på huden, om ens det. Även fast jag har ett relativt stort intresse för mode så brukar det sluta med att jag går i jeans och en enkel tröja.
Personlighet: De flesta ser mig nog som en glad person som inte har ett så problematiskt liv, kan bero på att jag har ganska svårt för att lita på folk och öppna upp mig så jag brukar inte prata om sånt, förutom med mina närmsta vänner. Jag kan bli väldigt sprallig när jag är på bra humör, men tycker aldrig det är jobbigt att ha det tyst omkring mig. Jag är nog en ganska lugn person ändå som inte direkt är någon "attention whore".
Intressen: Jag tränar 4-5 ggr i veckan, både handboll och friidrott. Som jag sa innan så är även mode ett intresse och jag tycker om att komma på nya outfits som jag nog ändå aldrig skulle våga bära. Annars så spenderar jag väl en hel del tid på mobilen som alla andra ungdomar gör... Och mina vänner får jag ju inte glömma, dom som gör min vardag lite bättre
Kontakt: Ja, jag skrev ju in mejladressen så det får duga :)

Date: 2014-04-05 Time: 19:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress: